מכשירי אפל החדשים הגיעו כבר לארץ – מה אנחנו יודעים עליהם



האייפון 12 שהגיע לישראל הוא מכשיר הדגל החדש של אפל. האייפון 12 היגע עם חידוש מרענן של צבע כחול נייבי. עד היום, מכשירי הדגל של אפל סופקו בצבעים של לבן, שחור, אפור וזהב. הצבע החדש של האייפון יגרום לכך שהעין תתרשם לא רק ממה שיש בתוך האייפון, אלא גם מהמראה החיצוני שלו. אפל הכניסה למכשיר החדש קצב רענון גבוה, מה שמאפשר למכשיר להיות בחזית הטכנולוגיה של אנימציה, אפליקציות, משחקים ועוד. קצב הרענון של המכשיר החדש יואץ מ-60 הרץ ל-120 הרץ. האייפון החדש גם יהיה תומך רשת G5.

דגמי האייפון 12  החדשים הם:

  • אייפון 12 מיני עם מסך של 5.4 אינץ' המתאים לאנשים שאוהבים מכשיר קטן ונחמד, שנכנס בקלות לכיס.
  • אייפון 12 הסטנדרטי עם מסך בגודל 6.1 אינץ'. זה למי שרוצה לקבל בדיוק את מכשיר הדגל, עם מסך שמצד אחד מספיק גדול כדי לספק את כל צרכי השימוש ומצד שני לא יקר מידי.
  • אייפון 12 פרו, עם מסך של 6.1 אינץ'. למי שחשובה לו מאוד איכות המצלמה אך לא רוצה לסחוב בכיס נייד כל כך גדול.
  • אייפון 12 פרו מקס עם גודל מסך עצום של 6.7 אינץ'. המכשיר הענק שיספק חווית שימוש מיוחדת ונהדרת במיוחד.

אפל אוהבים לחדש ולמתוח את הגבולות

שבב ה-Bionic 14A הוא השבב הכי מהיר שאי פעם פיתחו בסמארטפונים. השבב המשוכלל מאפשר איכות תמונה גבוהה במיוחד שמאפשרת חווית צפייה בסדרות, סרטים ותמונות ברמה הכי גבוהה שהייתה עד היום. בנוסף, למכשיר יש מנוע נוירוני על 16 ליבות שמאפשר שימוש אמין ומהיר. אייפון 12 מספקת חוויית משחק אולטמיטיבית בגלל השבב החדש, איכות התמונה, המהירות הרבה של המכשיר, והאמינות שגורמת לכך שהמשחקים יזרמו חלק. אפל עבדו חזק בשנים האחרונות על פיתוח סוללות חזקות שיעמדו בעומס שהמשתמשים דורשים מהם. התוצאה היא סוללה עם חיים ארוכים מאוד שתספיק לכם לזמן רב של שימוש אינטנסיבי.

 אייפון 12

מה שווה מכשיר נייד ללא מצלמה משוכללת?

בדיוק בשביל לענות על השאלה הזאת, פיתחו אפל מצלמה מצוינת באייפון 12. המצלמה מאפשרת צילומים מדהימים גם באור יום חזק, גם באור חלש יחסית וגם בלילה. אם אתם אוהבים לצלם סלפי, אפל לא השאיר אתכם מקופחים. מערכת העדשות מאפשרת לכם צילום סלפי באיכות גבוהה מאוד שתציג כל פרט ופרט שצילמתם ובצורה ברורה ביותר. בתחום הוידאו, המערכת המשוכללת של אייפון 12 מאפשרת לכם לצלם, להקליט ולערוך סרטים בכל אורך שתרצו. המכשיר גם בנוי כך שתוכלו לצלם מחצובה, מה שיאפשר לכם צילום מדויק יותר וללא רעידות של הידיים. אז למה אתם מחכים, רוצו עוד היום ותרכשו אייפון 12, המכשיר החדש והמדהים של אפל.  

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה