מכונה לשטיפה לרצפה – ניקיון תעשייתי!

$(function(){setImageBanner('d1403ea1-0fa5-4ecd-8bae-9993f85c6f23','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,44005,'Image','');})

אם יש משהו שאי אפשר להתפשר עליו, זו רמת הניקיון בעסק. מפעל גדול או חנות בוטיק, זה לא משנה, המקום חייב להיות מבריק, ויש מקומות בהם זו חובה לא רק למען הלקוחות. בטיחות העובדים, דרישות החוק ועוד גורמים משפיעים על רמת הניקיון הנדרשת בכל עסק ועסק, ובצדק.

pixabay

לא כל עסק קטן ושכונתי יצטרך מכונה לשטיפה לרצפה, אבל הרבה עסקים דווקא כן.

אם אתם כבר יודעים שאתם צריכים מכונה שכזו, אז חשוב לבחור את החברה הנכונה והמתאימה לרכוש ממנה. לא רק המוצר, אלא גם השירות שמאחוריו מעידים על איכות החבילה, ומוצר תעשייתי בעל חשיבות כה גבוהה לבית העסק, מוטב שיגיע מבית טוב, ועם שירות מלא.

 

מי צריך מכונה שכזו?

אם אתם מתלבטים האם ללכת על זה או לא, הנה כמה מהעסקים והמקומות שפשוט חייבים מכונה לשטיפה לרצפה:

 

  • מלונות – גם מלונות בוטיק קטנים, ומובן מאליו שמלונות גדולים ורשתות, חייבים להחזיק לפחות מכונה אחת לשטיפת רצפות, וזה כמובן מובן מאליו
  • מסעדות גדולות – נכון, אם אתם מחזיקים חומוסייה שכונתית עם 4 שולחנות, אולי מכונת שטיפת רצפה תהיה גדולה עליכם, אבל מסעדות גדולות עם שטח גדול צריכות בהחלט להחזיק מכונה שכזו.
  • מפעלים שונים – אם אתם מתעסקים בייצור, אתם צריכים שהמקום יהיה נקי תמיד, ללא הרף, ובשביל זה צריך מכונה איכותית שתעשה את העבודה עבורכם בצורה הטובה ביותר.
  • אולמות אירועים – מובן מאליו שאולמות אירועים צריכים מכונות שכאלו, כי רמת הניקיון הנדרשת באופן יומיומי היא לפחות שלמות, אם לא יותר. אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לכלוך בשום חלק באולם האירועים. מדובר בשם הטוב של המקום.
  • קניונים – אם הייתם בקניון אי פעם, בטוח שראיתם מכונות שטיפת רצפה פעילות, ולעיתים יותר מאחת. כל מקום ציבורי בו עוברים מאות או אלפי אנשים ביום דורש ניקיון שוטף, ללא הרף, ומכונה שכזו היא עניין הכרחי.

 

היתרונות הברורים של המכונה

ניקיון זה לא דבר קל. מדובר בעבודת כפיים הדורשת הרבה אנרגיה וזמן, ואלו זמינים תמיד למכונה. איכות הניקוי של מכונה שנבנתה לצורך זה תהיה גבוהה יותר מאשר איכות הניקיון המסורתי עם מגב וסמרטוט, אז אתם כבר עם שני יתרונות ברורים  - זמינות אנרגטית ואיכות התוצאה.

 

החיסכון הכלכלי מובן מאליו, שכן אתם מקבלים עבודה איכותית יותר בפחות זמן עבודה, מה שאומר שחסכתם גם מיידית וגם לאורך זמן, מה גם שהמכונות הללו מנקות בצורה יסודית מבלי להשאיר שובל רטוב מאחוריהן, כך שהעסק ממשיך לעבוד, נקי מתמיד.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה