מחפשים ריהוט משרדי לבית או למשרד? הכירו את אופיס סטייל



רהיטים לבית או למשרד צריכים להיות פרקטיים ונוחים מבחינה בריאותית ועיצובית, ולכן כדאי להשקיע בריהוט איכותי. המאמר יתמקד ברהיטים לבית ולמשרד, כיצד לבחור אותם ומדוע כדאי לקנות אותם באופיס סטייל.

Pixabay

מדוע כדאי להשקיע בריהוט המשרד?

משרד מעוצב ונוח ישפיע על נמרצות העובדים ותפוקת עבודתם. ברגע שמכניסים לחדרים ריהוט משרדי איכותי והעובדים מרוצים, יש שיפור במיומנות ובהישגים שלהם. הישיבה על כסאות משרדיים אורתופדיים ואיכותיים לצד שולחנות משרדיים מרווחים ונוחים, יעניקו במהרה אפקט אחר ותוצאות מיטביות. ההשקעה בריהוט לא רק תיתן את אותותיה בעבודה אופטימלית, אלא גם תאפיין את אופי המשרד מבחינה עיצובית. משרד מעוצב ירשים את הלקוחות וייתן תחושה של יוקרה ואלגנטיות עם הכניסה אליו. חדר ישיבות או חדר מנהלים בו שולחן משרדי מעוצב, כיסא מנהלים יוקרתי וכיסאות משרדיים נוחים, יתנו את הטון בפגישות עסקיות עם לקוחות רלוונטיים.

הבית אומנם לא מעוצב כמו המשרד, אך מומלץ להשתמש בכיסאות נוחים ואורתופדיים גם בתוכו, בעיקר כשיש ילדים המשחקים במחשב. כיסא גיימינג איכותי או כסאות מחשב יתאימו לצורך זה גם לאנשים שהבית הוא סביבת העבודה שלהם.

איך לבחור את הריהוט למשרד?

העיצוב הנפוץ במשרדים רבים הוא העיצוב המודרני. בסגנון זה הריהוט בעל קווים נקיים, אחידים ובדרך כלל בגוון בהיר. רצוי ליצר קונטרסט בין הריהוט לקירות. כלומר, לבחור ריהוט בגוון כהה כאשר הקירות בהירים או להיפך. החומרים של הריהוט בסגנון זה יהיו עשויים מחומר טבעי של: מתכת, עץ וזכוכית אם מעט אלמנטים. תוכלו לעצב את הכניסה למשרד בסגנון זה ולרכוש ספות או כורסאות נוחות ללקוחות הממתינים לפגישה. את מטבח העובדים תוכלו לעצב בשולחן גבוה עם כסאות בר ואת חדר הישיבות והמנהלים באופן יוקרתי יותר אך עם שמירה על הקו הפשוט. ככל שהריהוט ייתן תחושה של חלל גדול ומרווח, כך יהיה יותר נעים לעבוד בו. ישנם משרדים בהם העובדים נמצאים באותו החדר, ובהם התקנת מחיצה שקופה יכולה לפתור את ריווח החלל ולהעניק פרטיות לעובדים.

מדוע כדאי לקנות ריהוט למשרד באופיס סטייל?

באופיס סטייל לא מתפשרים על האיכות. אופיס סטייל - ריהוט משרדי הינה חברה ותיקה המובילה בתחום הריהוט המשרדי בהתאם לחידושים האחרונים. הריהוט מעוצב, אסתטי, פרקטי ומתאים לכל סוגי המשרדים. מעבר לאיכות, תודעת השירות גבוהה והחברה מספקת את הריהוט במהירות ובאמצעות משלוח חינם. בין המבצעים של החברה: כיסאות למחשב במחירים מפתיעים הנעים בין 500-650 ₪, כיסאות למנהלים בדגמים שונים ובמחיר דומה, שולחנות מנהלים איכותיים הנעים בין 2,250-2600 ₪, שולחן עבודה מתכוונן במבצע של 1600 ₪ וכד'. הרהיטים חזקים, עמידים למים וקלים לניקוי. הם מתוכננים בקפידה ועשויים מחומרים איכותיים על מנת לשמור על המבנה האורתופדי של הגב והרגליים. כך לעובדים שלכם לא ייתפסו השרירים או הגב, והם יעבדו בנוחות ובאפקטיביות.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה