מוצרים מהטבע לשנה החדשה שכדאי להכיר



השנה החדשה כבר כאן ורבים מתייחסים אל פתיחתה כאל הזדמנות לשנות את אורח החיים בקטנה ואפילו מקצה לקצה.
תירוץ נהדר להתחיל להתאמן, לאכול בריא יותר, אולי לבצע הסבה מקצועית, להתחיל ללמוד תחום מרתק חדש. אך יחד עם תהליך קבלת ההחלטות בסימן התחלה חדשה, יש את הלחץ היומיומי הנלווה להתחלות אלה הכולל מתח האופייני לתקופת החגים, עם כל ההכנות הקדחתניות ואירוח, וגם הידיעה ש"אחרי החגים" זה כמעט כאן וכל מה שהבטחנו לעצמנו שנעשה בקרוב, קרב ובא.

RF123

כיצד ניתן להשיק את השנה החדשה בדרך רגועה ומטיבה? לפניכם המלצה על מוצרים מהטבע שכדאי להכיר, המבוססים על רכיבים טבעיים ויוכלו לשפר את איכות החיים:

פתיחה רגועה לחיים חדשים
כל החלטה שמתקבלת או שינוי, בין אם הוא קטן או דרמטי, עשויה להשפיע על האיזון הרגשי והמצב הנפשי.
לחץ הוא אומנם תופעה שיכולה לייעל ולשכלל את התגובה שלנו ולהכניס אותנו למצב גבוה של מודעות או להטעין באנרגיות, אבל תופעה זו גם יכולה לגרום למועקה.
לחץ ממושך שמחמיר עם הזמן יכול אפילו לפגוע בבריאות ובתפקוד. לכן, חשוב שניגש אל הדברים בצורה רגועה ושלווה.
אפשר לתרגל מדיטציה, לדמיין דברים טובים או לשחזר זיכרונות נעימים, להרפות את הגוף, להריח ולספוג שמנים ארומאטיים מרגיעים ואפשר להסתייע גם במוצרי רסקיו רמדי המבוססים על תמציות פרחי באך בתמהיל שיכול לעזור בהתמודדות עם מצבי לחץ זמניים ויומיומיים.
רסקיו מבוסס על 5 תמציות פרחי באך: Impatiens, Star of Bethlehem, Cherry Plum Rock, Rose , Clematis.
ברסקיו לילה ישנה תמצית נוספת: White Chestnut.

המוצרים אינם נרקוטיים וניתן לצרוך רסקיו בדמות ספריי, נוזל או סוכריות כאשר הפורמולות מתאימות הן לילדים והן למבוגרים לכל סיטואציה בה תרצו טיפת שלווה.

השנה החלה – זה הזמן להתרכז
שנת הלימודים נפתחה ובקרוב יצטרפו גם הסטודנטים לשגרת הלימודים, ועם ההתרגשות של היחשפות לתכנים חדשים, הכרויות והתמקצעות לקראת העתיד, עולות וצפות גם החששות מפני הצלחה בלימודים, ובמיוחד התמודדות עם אתגרים שקשורים בלמידה משמעותית ומבחנים.
הסיטואציה נעשית יותר מורכבת אצל מי שמתמודדים עם הפרעות קשב וריכוז ומתקשים להתמקד ולהתרכז לאורך זמן במשימות השונות, בהקשבה למורים ולמרצים ובלמידה למבחנים או בביצועים בבחינות בזמן אמת.
כאן נכנסת לתמונה פורמולה בשם ריכוזית – היא מבוססת על צמחים סיניים ונחקרה על ילדים עם הפרעות קשב וריכוז ונמצאה כמשפרת תוצאות מבחן TOVA. ישנם מוצרי ריכוזית לילדים ולמבוגרים כולל לסטודנטים שחוזרים ללימודים בטעמים שתאהבו.
תנו לעצמכם הזדמנות להתחיל את השנה עם מוצרים מהטבע לרגיעה ולהתמקדות בהצלחה.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה