מה תפקידו של אדריכל ואיך מחליטים עם מי ללכת



האדריכל הוא איש המפתח בכל מה שקשור לעבודות של בנייה או של שיפוצים. האדריכל הוא זה שמלווה את כל תוכנית הבנייה החל מהשלב הראשוני של התוכניות ועד לשלב האחרון של הברגים האחרונים ממש. האדריכל ילווה אתכם בקבלת ההחלטות המהותיות ביותר בכל מה שקשור לתוכנית הבנייה של המבנה, הבית או כל מבנה לייעוד אחר והוא אף ידע להמליץ לכם על המהלכים הנכונים לכם. הוא כמובן ידע גם להזהיר אתכם מפני מהלכים שלא יהיו נכונים לכם.

pixabay

על מנת שאכן המלאכה תצלח ותהיו מרוצים מהתוצאות, חובה עליכם לפנות אך ורק אל אדריכל מקצוען שהוא אמין, סבלני ויש לו את הידע הנרחב בכל התחומים. אם הוא אדם יצירתי אז בכלל תרוויחו ואם יש לו קשרים במוקמות הנכונים, תוכלו לצאת לדרך בלב שקט ובטוח.

אז מי זכאי לשאת את תואר האדריכל?

אם האדריכל הוא כל כך בעל השפעה על כל התיכי הבנייה והוא זה שלמעשה יישא באחריות לכל אורך הדרך, ברור שהוא אמור להיות איש מקצוע מומחה בעל כתפיים רחבות, עם הרבה מאוד ידע, ניסיון והיכרות רבה עם כל תחומי הבנייה.

אדריכל שמקבל הסמכה לעסוק בתפקיד חשוב שכזה הוא אדם שלמד משך חמש שנים אצת המקצוע ולאחר מכן אף עבר התמחות במשרד אדריכלות. לאחר מכן הוא גם עובר מבחן מיוחד כאשר רק לאחר שיצליח לעבור אותו בציון עובר הוא יקבל את התעודה ואת האישור לעסוק במקצוע.

שרון ויקסל היא אדריכלית מומחית שמציעה מענה ושירות מקצועיים המבטיחים ליווי אחראי ומלא.

איך בוחרים אדריכל?

כאשר אתם רוצים לצאת להליכי שיפוצים או בנייה, חשוב שתבחרו אדריכל מומחה שאכן ייתן לכם את המענה הנכון לצרכים שלכם. אז איך בוחרים את האדריכל הנכון?

נעניק לכם כאן מספר טיפים שיסייעו לכם להגיע לבחירה הנכונה.

  • ניסיון בתחום – כמו בכל תחום, אין חכם כבעל הניסיון. הניסיון הוא זה שמעניק לאיש המקצוע את השליטה הטובה בתחום בו הוא מציע את שירותיו ואת היכולת לספק מענה לכל לקוח. חשוב לוודא כי אתם פונים אל איש מקצוע שצבר ניסיון בתחום והוא יכול להבטיח לכם עבודה מקצועית וטובה.
  • המלצות – לא כדאי לוותר על המלצות מצד לקוחות קודמים שכבר קבלו שירות מאותו איש מקצוע. כך תוכלו לקבל אינדיקציה לקראת מה אתם הולכים ועד היכן אתם יכולים לתלות ציפיות.
  • אדריכל שיש לו קשרים טובים עם אנשי מפתח – כדי לצלוח את משוכת הבנייה תזדקקו מן הסתם לעבור הליכים בירוקרטיים שונים. כדי שתצליחו לעבור את כולם במהירות, חשוב שלאדריכל יהיו קשרים טובים עם אנשי מפתח בתחומים המתבקשים.
  • תקשורת טובה עם הלקוח – חשוב שתוודאו כי יש לכם שפה משותפת וכי האדריכל הוא אדם נוח ונעים שיחה. בעזרתו תוכלו לצלוח את כל ההליכים בקלות וביעילות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה