מה עושים המתחרים שלי? ריגול אחר אתרים מתחרים לצורך קידום האתר



קידום האתר שלנו בעצמנו יכול להיות רעיון מצוין, עם זאת חשוב לזכור כי פעולות קידום שנעשות בצורה לא נכונה יכולות לפגוע באתר. נושא הקישורים הנכנסים לאתר, שבו נעסוק במאמר זה, הוא דוגמה מצוינת לפעולה כזאת הדורשת ידע והבנה ומעל הכול - זהירות

פוטוליה

קידום אתרים הוא עולם שלם הדורש ידע מעמיק, ניסיון והבנה. לא כל אחד יכול לקדם את האתר שלו בעצמו, אך ישנם בעלי אתרים רבים שיש להם היכולת ללמוד את נושא קידום האתרים, להתנסות בו בעצמם ולהפיק תוצאות חיוביות, וכל זאת בלי להזדקק לשירותיו של מקדם אתרים מקצועי.

עם זאת, על מנת להצליח באמת, בעל אתר שרוצה לקדם בעצמו חייב לדעת איך מקדמים אתר בצורה נכונה ובטוחה. קידום אתרים שנעשה בצורה לא נכונה יכול גם לפגוע אנושות באתר המקודם, ולכן יש להיזהר מטעויות ולבצע רק פעולות המקובלות בתחום קידום האתרים היום. דוגמה טובה לכך היא נושא הקישורים הנכנסים לאתר. לקישורים אלו, כאשר הם מבוצעים נכון ומאתרים רלוונטיים וסמכותיים, יכולה להיות השפעה חיובית על ביצועי האתר ודירוגיו במנועי החיפוש. בעוד שבעבר מקדמי אתרים היו מוציאים מספר רב של קישורים מכל אתר, בכל נושא ובכל רמת איכות, היום שיטת פעולה זו לא יכולה לתרום לקידום האתר, ויותר מכך – היא עלולה לפגוע בו קשות, בשל ענישה של מנוע החיפוש גוגל.

אם כך, כיצד נדע מאילו אתרים כדאי לקשר לאתר שלנו וכמה קישורים כדאי לנו ליצור בכל חודש? אחת הדרכים הטובות לגלות זאת היא באמצעות בדיקת הקישורים שהמתחרים שלנו מקבלים. ישנם בשוק כמה כלים הסורקים את רשת האינטרנט לאיתור קישורים, רובם בתשלום. כלים אלו מאפשרים לנו לעקוב אחר פרופיל הקישורים של האתרים המתחרים בנו, לזהות את האתרים שמהם הם מוציאים קישורים, את קצב הוצאת הקישורים שלהם ואת מלל הקישור המשמש אותם ואף להעריך את איכותו של כל קישור ואת תרומתו לאתר המתחרה.

אם כך, לאחר שהתמקדנו באתרים המתחרים החשובים ביותר לנו, נוכל לבצע להם סריקה בכלי בדיקת קישורים איכותי ולקבל את רשימת הקישורים שלהם. אם נחזור על הפעולה במרווחי זמן קצובים נוכל לגלות מהו קצת הוספת הקישורים של אתרים אלו ונוכל להתאים את קצב הוספת הקישורים שלנו לזה שלהם. כך, מצד אחד, נימנע מהסיכון שבהוספת קישורים בקצב גבוה מדי ביחס לשוק התחרותי שבו אנחנו פועלים (פעולה שעשויה לעורר את חשדם של מנועי החיפוש), ומצד שני נבטיח כי אנחנו מוסיפים די קישורים כדי לעמוד בתחרות.

בנוסף לכך, נצטרך לעבור על רשימת הקישורים של מתחרים אלו ולזהות אתרים איכותיים שהם רלוונטיים לתחום העיסוק של האתר שלנו. באופן זה נוכל ליצור לעצמנו רשימה של אתרים שמהם כדאי לנו להוציא קישורים, מתוך ההנחה שאם למתחרים שלנו זה הצליח – מדוע שלנו זה לא יצליח? ועדיין, שימו לב היטב: לא כל קישור שיצרו המתחרים יכול להועיל לאתר שלנו. היזהרו מחזרה על טעויות שאחרים עשו לפניכם – אם אתם רואים קישור לאתר מתחרה שהוא לא איכותי (בחלק מהכלים הוא אף יוגדר כקישור רעיל) פשוט התעלמו ממנו.

אם כן, במאמר זה רק פתחנו פתח לעולם המורכב והמרתק של קידום האתרים. בעלי אתרים המרגישים כי הם מוכנים לאתגר של קידום האתר בעצמם יכולים לעשות זאת באמצעות כלי קידום אתרים שונים הקיימים בשוק, חלקם ממוקדים בפן אחד של התחום וחלקם מקיפים הרבה יותר, כמו מערכת WebCEO, שהיא מערכת קידום אתרים איכותית, מקיפה מאוד וידידותית למשתמש שבאמצעותה כמעט כל אחד יכול ללמוד לקדם בעצמו, וכמובן לרגל אחר המתחרים שלו. לפרטים נוספים על המערכת לחצו כאן https://www.webceo.co.il/  

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה