מה כדאי ללמוד בשנת 2019



רוצים לדעת מה כדאי ללמוד בשנת 2019? האם כדאי ללמוד קורס מקצועי שמכין אתכם לעבודה נדרשת בהייטק או שעדיף להשקיע 3 עד 4 שנים וללמוד תואר ראשון במדעי המחשב? ובכן, רוב הצעירים הישראלים המעוניינים לעבוד בהייטק מתקשים לקבל החלטה מה כדאי ללמוד והיכן, לכן חשוב לדעת כי בחירת מסלול הלימודים תלויה בין השאר גם בדרישות המשתנות של תעשיית ההייטק, לכן כדאי לבחור מכללה מובילה המציעה קורסים ממוקדים ומעמיקים בהתאם לדרישות המעסיקים ולשינויים החלים בתעשיית ההייטק בארץ ובעולם.

Pixabay

קורסים מקצועיים שיכינו אתכם לקריירה בהייטק

אם גם אתם מעוניינים לדעת מה כדאי ללמוד בשנת 2019 כדאי לכם ליזום פגישה עם יועץ הלימודים של מכללה מובילה. היועץ יסייע לכם לבחור מסלול לימודים המתאים לכם מבחינת יכולות וכישורים, ובהתאמה לדרישות השוק. כדאי לדעת כי בתעשיית ההייטק יש מחסור עצום באנשי מקצוע במגוון תחומים, ביניהם תחום הסייבר, אבטחת מידע, שיווק דיגיטלי, תכנות וכדומה.

במכללת האקריו מתמקדים בקורסים מקצועיים המותאמים לדרישות העדכניות ביותר בשוק העבודה בהייטק. לכן, המכללה המובילה למקצועות ההייטק מציעה קורסים ומסלולי לימוד מתקדמים בנושאים כמו סייבר ואבטחת מידע, שיווק דיגיטלי, בניית אתרים, תכנות, ניהול רשתות, עיצוב גרפי, חוויית משתמש UI/UX, לינוקס, QA ועוד.

כפי שאתם שמים לב יש מגוון מסלולי לימוד שיכולים להתאים לכם, לכן מומלץ לבדוק אלו תחומים נחשבים כיום למבוקשים ביותר בתעשיית ההייטק וכדאי להתעדכן במגמות החדשות בשוק ההייטק כדי לבחור נכון את הקורס המקצועי שיכין אתכם לעבודה בתחום.

קורסים ממוקדים ומקיפים

כיום כבר ידוע שאין צורך להשקיע ב-3 או 4 שנות לימוד ובתואר אקדמי כדי להשתלב בעבודה בהייטק. חברות הייטק מובילות מגייסות מועמדים בעלי תעודה מוכרת למגוון משרות ותפקידים, לכן ניתן ללמוד מספר חודשים בקורס ממוקד אך מעמיק, ולאחר הלימודים קל למצוא עבודה, במיוחד אם לומדים במכללה המתחייבת להשמה ולסיוע במציאת עבודה בארגונים המובילים במשק. 

כדי לבחור מה כדאי ללמוד מומלץ ליזום פגישת ייעוץ במכללת hackeru, המכללה המובילה למקצועות ההייטק. יועץ הלימודים של המכללה יכול לסייע לכם לבחור קורס קצר או מורחב. חשוב לדעת כי יש קורסים מקצועיים המחייבים ראיון אישי, מבחני מיון והערכה ורמה מסוימת באנגלית. תנאי הקבלה משתנים מקורס לקורס, וכדאי לברר מהן הדרישות לפני ההרשמה.

כאשר שואלים את אנשי המקצוע מה כדאי ללמוד בשנת 2019 לרוב מקבלים תשובות דומות, ורוב המומחים ימליצו על קורסים כמו מסלול סייבר ואבטחת מידע המקנה לבוגרים תעודה בינלאומית מוכרת ומוערכת, קורס .NET עם התמחות בתכנות למובייל, שיווק דיגיטלי, עיצוב גרפי הכולל התמחות בעיצוב ממשקי משתמש, קורס פיתוח אפליקציות לווב ומובייל ועוד.

בחירת קורס מקצועי במכללת האקריו מתחילה בפגישת ייעוץ והכוונה, יש מגוון קורסים שיכולים להתאים לכם לכן כדאי לקבל סיוע מיועץ הלימודים המנוסה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה