מה חשוב לדעת על העברת כספים מחו"ל?



בשנים האחרונות אנחנו עדים לכך שיותר ויותר אנשים בוחרים לעשות עסקים מעבר לים. בהחלט אפשר להבין מדוע, שכן אם העולם הפך להיות קטן יותר במובנים מסוימים, למה שלא נהנה מכך? זה לא משנה איזה עסק יש לכם, כי אם הרחבתם אותו ואם אתם מוכרים מוצרים שונים, או שירות מסוים, גם מעבר לים, ברור מדוע אתם זקוקים למידע בנושא כמו העברת כספים מחו"ל. אם חשבתם לרגע שתוכלו ללכת באופן פיזי ולקחת עשרות אלפי דולרים, אירו או כספים בכל מטבע אחר ופשוט להפקיד אותם בחשבון הבנק שלכם, דעו שאתם טועים. בכל מה שקשור להעברה של כספים מחו"ל נערכות בדרך כלל הרבה מאוד בדיקות ובירורים, מה שאומר שאם אתם רוצים לבצע זאת בצורה חוקית, אתם צריכים עזרה מקצועית.

מי יוכל לעזור לכם בנושא של העברת כספים מחו"ל?

 

אין ויכוח על כך שבעידן המודרני שבו כולנו חיים אתם יכולים לקרוא אינספור מאמרים בנושא כמו העברה של כספים מחו"ל. עם זאת, קריאה כזאת עדיין לא תהפוך אתכם למומחים ולכן, אם חשוב לכם לא לעשות טעויות, בהחלט יכול להיות שכדאי שתדברו עוד היום עם עורך דין בנקים. איש מקצוע כזה מכיר את החוק, יודע מה נהוג לעשות כאשר מדברים על העברת כספים מחו"ל והוא זה שיגרום לכך שהפעולות שאתם מבצעים תהיינה חוקיות. אם תדברו עם קולגות שגם מנהלים עסקים שונים בחו"ל אתם תראו שגם הם נעזרים לא פעם בעורכי דין מהתחום הזה, אז למה שלא תעשו זאת גם אתם עוד היום?

 

איך תבחרו את עוה"ד הנכון לכם?

 

בין אם כבר ביצעתם העברה של כספים מחו"ל בצורה לא חוקית וקצת הסתבכתם ובין אם אתם רוצים לעשות הכול כדי להימנע מסיבוך, ברור מדוע אתם צריכים לבדוק היטב לאיזה עו"ד אתם פונים. לא חסרים אומנם מומחים שיוכלו לתת לכם מידע ועזרה בנושא כמו העברת כספים מחו"ל אך לא מכל איש מקצוע כזה תרצו לקבל שירות ועזרה. משמעות הדברים היא שרגע לפני שאתם מפקידים את הטיפול בעניינים שלכם בידי עו"ד מסוים, רצוי שתבדקו:

 

  • האם מדובר על עו"ד שיש לו רקע ספציפי בתחום הזה?
  • האם מדובר על אדם מוכר, בעל מוניטין וכמה שיותר מומלץ?
  • האם עוה"ד יוצר אצלכם תחושה טובה של אמינות?

 

בנוסף, כמובן שצריך גם להבין מראש על איזו התחייבות כלכלית מדובר. האם מדובר על עלות סבירה? או שאולי מדובר על שכר טרחה מופקע? זכרו שהיום גם עורכי הדין רגילים לכך שהלקוחות מבררים, משווים ורק בצורה כזאת בוחרים ממי הם רוצים לקבל שירות. לכן כדאי שתעשו את זה גם אתם, כי מי אמר שאתם חייבים לבחור בעוה"ד שאצלו התעריפים הם הכי גבוהים שיש?


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה