מה זה בדיוק הוספיס לחולי סרטן?



לגלות שאחד מההורים האהובים שלנו הוא חולה סרטן זה לא דבר פשוט. למרות שהמדע הגיע למצב מאוד מתקדם ולמרות שבמצבים רבים אפשר לעצור את הסרטן ואפילו להעלים אותו, עדיין מדובר על מחלה קשה במיוחד. לכן ברור מדוע כל מי שמחפש את הדרך הטובה ביותר לסייע להוריו, רוצה לדעת מה זה בדיוק הוספיס שמיועד לחולי סרטן. להיות חולה במחלה קשה, ועוד במחלה שעלולה להיות סופנית, זה לא משהו שקל להתמודד איתו, ואפילו אם אין פתרון למצב, נרצה לעשות כל מה שנוכל כדי להקל אותו אדם אהוב. כאן בדיוק נכנס לתמונה הנושא של הוספיס לחולי סרטן, כי למעשה מדובר על טיפול מקיף שכולל את כל מה שהחולה שלנו צריך לקבל כדי שיהיה לו יותר נעים.

רפואה

הוספיס לחולי סרטן ישירות בבית החולה

אם החלטתם שאתם רוצים ליצור סוג של הוספיס לחולי סרטן בבית החולה, צריך כמובן להיערך לעניין הזה ולראות איך אתם עושים זאת. אם אתם נמצאים עכשיו רק בתחילת הדרך בהתמודדות עם המחלה, סביר להניח שיהיה לכם קשה בכלל לדמיין לאיזה סוג של טיפול ותמיכה החולה שלכם זקוק. לכן חשוב לדעת שיש חברות שמציעות שירותי הוספיס שמיועדים לחולי סרטן ישירות עד בית החולה, ולמעשה, השירות הזה יכול לכלול הכול. משמעות הדברים היא שבמסגרת אותו הוספיס לחולי סרטן עד הבית אפשר לקבל טיפולים ותמיכה כמו:

 

  • אשפוז בית
  • מעבדה עד הבית
  • קבוצת תמיכה
  • רפואה עד הבית ועוד

 

אם תהיתם מהם היתרונות של הוספיס שמיועד לחולי סרטן עד הבית, כדאי שתבינו: עצם העובדה שהחולה לא נאלץ לצאת מהסביבה הביתית והמוכרת שלו מסייעת לו מאוד. הוא מכיר הכול, יודע איפה נמצא כל דבר ושולט, עד כמה שהוא יכול, במצב. לכן ברור מדוע בשנים האחרונות לא מעט אנשים בוחרים באופציה של הוספיס לחולי סרטן עד הבית ובהחלט כדאי שגם אתם תבדקו זאת מקרוב.

 

האם העלויות מאוד גבוהות?

האמת היא, שזה מאוד תלוי בגורמים שונים. ראשית, השאלה כמה תשלמו על שירות כזה עד הבית תלויה במצב של החולה ובכל שלל הטיפולים והשירותים שהוא יצטרך לקבל. שנית, זה גם תלוי כמובן בשאלה מאיזו חברה שעוסקת בתחום המורכב הזה תרצו לקבל שירות. חשוב מאוד להבין שיש היום אומנם מספר חברות שעוסקות בענף הזה, אך רק חלק מהן באמת נותנות לחולה את כל המענה תחת קורת גג אחת. בנוסף, ממש כפי שקורה בהרבה תחומים אחרים, גם כאן אנחנו רואים שלא פעם המחירים יוכלו להיות שונים ומגוונים. לכן יש טעם לדבר עם מספר חברות שונות, להבין איזה שירות ניתן לקבל מהן עבור החולה שלכם ולרדת גם לעומק הפרטים מבחינת התשלום. אתם תראו שלא תצטערו על בחירה כזאת עבור האדם החולה שבו אתם מטפלים כך שאין מקום להתלבטות בעניין.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה