מה אפשר לעשות בשביל ליהנות מחיים בריאים (וטובים)?



כולם רוצים ליהנות מחיים בריאים וטובים, אבל בעוד שיש כאלו, שלא פועלים בכדי לממש את אותו הרצון, אחרים, בוחרים לנקוט בפעולות ברורות, על מנת לשפר את איכות החיים.
החדשות הטובות הן שאף פעם לא מאוחר מדי לעשות שינוי בחיים (או בגישה לחיים) ולהלן מספר פעולות בהן ניתן לנקוט בכל גיל:

unsplah

לחשוב חיובי
כן, זה יכול להישמע כקלישאה וגם מי שמקבל החלטה להקפיד על חשיבה חיובית, עדיין יכול למצוא את עצמו במקרים שונים בהם הוא יתקשה לממש את אותה ההחלטה.
יחד עם זאת עצם קבלת ההחלטה, ההבנה איך ניתן לעמוד בה בצורה המיטבית והדבקות במטרה, יכולים לסייע במידה רבה בשיפור איכות החיים ולתרום תרומה גדולה לבריאות הנפשית – שכידוע, משפיעה גם על הבריאות הפיזית.

לאכול בריא (ולהבין איך ניתן גם ליהנות מזה)
למרות שהמודעות לחשיבותה של תזונה בריאה, עלתה במידה רבה בשנים האחרונות, עדיין קיימים לא מעט אנשים אשר עבורם, אוכל בריא הוא שם נרדף לאוכל לא טעים.
עכשיו, המטרה היא גם ליהנות ממה שאוכלים ולא רק לצרוך מזונות בריאים.
הדרך לעשות זאת עוברת באכילה נכונה ומותאמת לאותו אדם – כלומר, אם אתם אוהבים, פירות וירקות מסוגים מסוימים ומאוד לא אוהבים סוגים אחרים, תקפידו לאכול מה שאתם אוהבים.
כמובן, שאין סיבה לוותר באופן מוחלט גם על מאכלים אשר נחשבים כלא בריאים – רק שיש לדאוג לאכול אותם במינונים קטנים.
בסופו של דבר, תזונה בריאה היא תזונה מגוונת – וגיוון בתזונה הוא מפתח להנאה ממנה.

להשקיע בתחביבים
חיים טובים הם חיים מספקים, אשר כוללים השקעה בתחביבים או בדברים שאוהבים לעשות.
אז נכון, שגם עבודה וגם דברים שאנחנו כביכול פחות אוהבים לעשות מהווים חלק בלתי נפרד מהחיים, אך יחד עם זאת, תמיד ניתן למצוא גם זמן להשקיע בתחביבים.
מי שמרגיש שהוא הולך לאיבוד בין העבודה והמחויבויות השונות ולא באמת מוצא זמן להשקיע באותם התחביבים – חשוב שילמד לנהל את הזמנים שלו בצורה טובה יותר ולהקצות זמן גם לאותם התחביבים.

לבלות עם אנשים אהובים
במהלך החיים, ההמלצה היא לבלות כמה שיותר עם אנשים אהובים – אלו יכולים להיות גם בני משפחה וגם חברים – שהם אנשים אהובים שאנחנו בוחרים בהם שיהיו חלק מהחיים שלנו.

לעשות ביטוח חיים
אז נכון שהדרך לחיים טובים, עוברת בחשיבה חיובית – ובהליך של חשיבה חיובית, אולי פחות מומלץ לחשוב על המוות..
אבל, זה שלא חושבים על המוות, זה לא אומר שלא חשופים אליו – וכידוע החיים הם לא צפויים ובעוד שכולנו יודעים במאת האחוזים שנמות מתישהו, אנחנו לא באמת יכולים לדעת מתי זה יקרה.
ביטוח חיים, יכול לספק הרבה שקט נפשי בידיעה שגם המוות יכה בשערינו בשלבים כאלו ואחרים בחיים, בני המשפחה שלנו, יוכלו להמשיך וחיות את החיים שלהם ברמת חיים טובה.
לכן, ההמלצה היא לא רק שלעשות ביטוח חיים, אלא גם לגלות מעורבות בכל מה שקשור לפוליסה ולגבי הכיסויים אשר נכללים בה.

לנסות למצוא את הדברים הטובים
גם כשהדברים נראים רעים (והחיים טומנים גם מצבים כאלו), חשוב לנסות ולראות את הדברים הטובים (וניתן למצוא דברים כאלו כמעט בכל דבר). לא תמיד זה יהיה פשוט ולעיתים, יעלה הצורך להשקיע הרבה מחשבה במציאת נקודות האור בתוך החושך – אבל, ההשקעה במקרה הזה, היא ללא כל ספק משתלמת ולכן, כדאי להשקיע את אותם המאמצים במציאת נקודות האור – וגם לא לעצור עד שמוצאים אותן..


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה