מהשוואה ועד עבודה מהבית: איך אפשר להוזיל את הביטוח המקיף שלנו בקלות?



מחפשים לקצץ בהוצאות משק הבית? תוכלו להוזיל את ביטוח הרכב המקיף שלכם די בקלות, עם כמה טיפים נבונים.

Shutterstock

להחליף את הרכב הקיים שלנו לרכב חדש, בין אם הוא יד ראשונה מחברה ובין אם מיד שנייה, זו תחושה מרעננת ומהנה; הכרות עם רכב חדש, עם קילומטרז' נמוך יותר, וחווית נהיגה חדשה, זה כיף גם לאלו מאיתנו שאינם חובבי רכבים גדולים. ועם זאת כל מי שעושה פעולה כזאת ורוכש רכב, יודע שהחלק הכי פחות נחמד בתהליך הזה הוא רכישת ביטוח רכב, והחשש עולה מחדש מדי שנה, כשמגיע תאריך החידוש. בתקופות בהן הלחץ הכלכלי גובר וצריך למצוא פתרונות לצמצם בהוצאות, יצאנו לבדוק עבורכם – מה הן הדרכים שבהן ניתן להוזיל ביטוח מקיף לרכב, מבלי לפגוע בהיקף הכיסוי הביטוחי.

חוסכים גרוש לבן לימים שחורים

הצורך לחסוך, במיוחד לאור התקופה האחרונה ומלחמת חרבות ברזל, מעסיק רבים מאיתנו, על רקע אי היציבות הכלכלית בשל המלחמה וההשלכות הכלכליות על המשק הישראלי שמתלווות אליה. לאור זאת, משפחות רבות בוחנות מחדש את ההוצאות השוטפות שלהן ובודקות מהיכן תוכלנה לקצץ בעלויות, בין אם בתשלומי החשבונות, בקניות המזון, בחוגים ומותרות לילדים ועוד. אחת ההוצאות הקבועות שאולי לא ידעתם שניתן להוזיל היא ביטוח רכב, אחת ההוצאות המשמעותיות שקיימות כמעט בכל משק בית בישראל ולעיתים רבות, על יותר מרכב אחד.

לקצץ בעלויות ולא לקצץ בתנאים

אם אתם ממהרים לצמצם או להפסיק את הביטוח המקיף, הרשו לנו לעצור אתכם ולהוריד את הרגל מהגז – הפיתוי לביטול הביטוח המקיף לא מומלץ כלל, בלשון המעטה. בכביש נהוג לומר – היה צודק ולא חכם, וזו אמירה משמעותית היות שלא כל התאונות קורות תחת שליטתנו, ובמקרים כאלו לא רק שלא תצליחו לצמצם את ההוצאות שלכם, אלא שאתם עלולים להכפיל ואף לשלש אותן. לכן, נציע לכם מספר דרכים בהם ניתן להוזיל את מחיר הביטוח, מבלי לוותר על הכיסויים החשובים שהוא מציע לנו.

ביצוע סקר שוק בין מספר חברות

כמו כל מוצר טרם קנייה, כדאי לבצע סקר שוק בתחום הביטוחים, גם אם כבר רכשתם ביטוח כזה בעבר. בעת סיום תקופת הביטוח, תמיד כדאי לערוך השוואת ביטוח מקיף בין החברות השונות, לפני שממהרים לחדש אותו. אחד הפרמטרים החשובים להשוואה, שכדאי לשים עליו דגש מיוחד, הוא איכות השירות וקיומם של שירותים מיוחדים שמציעה החברה. ביטוח 9 לדוגמא, מהווה את אחת החברות שבהן ניתן לחסוך גם כסף וגם זמן יקר על ידי רכישה אונליין של ביטוח מקיף – המחיר באתר הוא סופי וזול, ללא מיקוחים וללא מתווכים. כך, אתם יכולים להיות בטוחים שהמחיר הוא אחיד ולא תלוי ברמת המיומנות שלכם להתמקח. כמו כן, חברות שונות מעניקות הנחה נוספת על הביטוח אם משלימים את רכישת הביטוח דרך האינטרנט – זול, נוח ומהיר יותר.

התאמה אישית של ביטוח מקיף לרכב

עוד דרך להוזלת ביטוח רכב היא התאמת הפוליסה על בסיס מאפיינים אישיים והרגלי שימוש ברכב. כמה מהדוגמאות המשפיעות על מחיר הביטוח הן: גיל – נהג צעיר יותר מייקר יותר את הפוליסה, מגדר – נשים משלמות פחות היות שמחקרים מראים שהן נהגות זהירות יותר, עבר ביטוחי לרכב – נהג חדש מייקר את הפוליסה ובניגוד לכך, נהג עם עבר ללא תאונות עד 6 שנים אחורה, מוזיל את הפוליסה. כשאתם מבצעים השוואת מחירי ביטוח מקיף, שימו לב להזין את הפרטים הללו או לדווח אותם לנציג.

הנחות לחברי מועדון ולשומר הזהיר

חברות רבות, מגזרים, ארגוני עובדים ומועדוני צרכנות מסוימים, מייצרים שיתופי פעולה עם חברות הביטוח השונות ומעניקים לחבריהם זכאות להנחות. סטודנטים, מורים, עובדי מדינה, קרנות שוטרים וכו׳, הם רק חלק מקבוצות באוכלוסייה שאם אתם שייכים לאחת מהן, שווה לכם לבדוק אם מחכה לכם הטבת ביטוח מקיף לרכב דרך המועדון הרלוונטי לכם. כמו כן, השימוש האישי שלכם ברכב גם כן יכול להשפיע על הפוליסה – כאשר הקילומטראז׳ נמוך והיקף השימוש שלכם ברכב הוא מצומצם, מחיר הביטוח יורד, ואפילו מעבר לרכב קטן יותר, יכול לסייע לכם לצמצם בהוצאות על ביטוח רכב. בביטוח 9, אף מדייקים את מחיר הביטוח שלכם דרך סוג העבודה שלכם – אם אתם עובדים מהבית, שהרי אתם פחות עולים על הכביש, ולכן מחיר הביטוח יכול לרדת אף יותר.

אוספים את ההנחות, על הדרך

בתקופות שהעתיד הכלכלי לא צפוי והמיתון דופק על הדלת, משפחות רבות מתכוננות להשלכות פיננסיות ומחפשות דרכים לצמצם בהוצאות השוטפות שלהן. אחת ההוצאות המשמעותיות והקבועות היא ביטוח הרכב, אמנם יש דרכים שונות להוזיל במחיר של ביטוח מקיף וליצור ביטוח מותאם אישית תוך איסוף הנחות בדרך. השוואת מחירי ביטוח מקיף, רכישת ביטוח מקיף דרך ביטוח 9 באונליין, התאמת הפוליסה לפי המאפיינים האישיים שלכם (גיל, מגדר, עבר ביטוחי לרכב, עבודה מהבית וכו׳), בירור הזכאות שלכם דרך חברות במועדונים מסוימים, הן רק חלק מהדרכים להוזיל את הפוליסה שלכם. אז הדקו חגורות, כנסו לביטוח 9 אונליין והתכוננו לצמצם את ההוצאות שלכם פלאים.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה