מהם מטבחים מעוצבים בהתאמה אישית ללקוח? – דניאל מטבחים מעוצבים



מטבחים מעוצבים הם אלו שיגרמו לכם לחייך בכל בוקר כשאתם קמים לחמם את הקפה או להדליק את הגז. הם לעולם לא יגרמו לכם לחוש שעבודת המטבח היא נטל, גם כאשר היא קשה במיוחד. האם מתאים לכם יותר מטבח מודרני המבוסס על ארונות לבנים או ירוקים ללא ידיות? או שמא מטבחים כפריים חרוטים עם ידיות מעוצבות הם הטעם שלכם? בואו לגלות מה אתם יכולים לעשות בשביל חדר המטבח שלכם!

Shutterstock

צבעי המטבח מותאמים ללקוח על פי דרישותיו

לומר "מטבח ירוק" או "מטבח שארונותיו ועמדת העבודה שלו אפורים" היה נחשב עד לפני מספר שנים למשהו מדומיין. כיום, ניתן לתכנן עבורכם מטבחים בגוונים הללו וליצור בביתכם את האווירה המיוחדת שאתם כל כך מצפים לה. עיצוב מטבחים אינו מה שהיה בעבר, והוא יכול להיות מבוסס גם על מקוריות טהורה, לצד השמרנות שבמטבחים האנגליים, מטבחי הפרובנס ומטבחי העץ האיטלקיים הקלאסיים.

הלקוח בוחר בין עיצוב בשיטה מינימליסטית לבין יישום רב שכבתי

אלו 2 שיטות עיצוב שונות אשר יוצרים בבית את המראה הייחודי למטבח שלכם. לכל לקוח מתאימה שיטה אחרת. בשיטה המינימליסטית, עיצוב כל דלת ארון הוא חלק, ללא גילופים, גם אם היא עשויה מעץ אמיתי. על ארון שכזה אין בכלל ידיות, כי ביסוס העיצוב הוא על הצבע בלבד, כאלמנט עיצובי ייחודי.

לעומת זאת, בשיטה הרב שכבתית, כל ארון מכיל פיתוחים, חרוטים וגילופים חיצוניים, ובצדדיו ישנן ידיות מעוצבות בהתאמה לחדר הלקוח. בעוד השיטה הראשונה מאפיינת מטבחים מודרניים, השנייה מאפיינת מטבחים קלאסיים או כפריים.

כשעיצוב ועוצמה נפגשים – אתם פשוט נהנים

כשרוכשים מטבח מרשתות השיווק הגדולות, שמוכרות תכולות בית נוספות למטבחים, אתם מסתכנים ברכישת מטבח יקר העשוי מחומרים לא עמידים. בחנות מטבחים פרטית, כל מטבח שנרכש מגיע ללקוח עם החומרים המובילים, כשהוא מבוסס על עץ, פורמייקה וזכוכית מחוסמת כמי שמובילים את העיצוב. חומרים אלו לא רגישים ללחות ומשרתים את הלקוח למשך שנים ארוכות ביציבות רבה.

מטבחי דניאל – ליהנות ממטבח מותאם אישית באיכות חסרת פשרות

מטבחי דניאל משווקת מטבחים ירוקים, אפורים, לבנים ושחורים בהתאמה אישית ללקוח. ניתן לתכנן כל סוג של מטבח, ממטבחי עץ איטלקיים ועד למטבחי פרובנס ייחודיים המתבססים על הלבן כגוון גימור עיקרי. בואו להתרשם ממגוון מטבחים מעוצבים המובילים של מטבחי דניאל!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה