מדריך לסטודנטית: כך תשמרי על הטיפוח במהלך התואר



בתוך כל השגרה העמוסה הזו שלכן, חשוב מאד לשמור על טיפוח בסיסי על מנת שתרגישו טוב עם עצמכן. הרי אם טוב לכן עם עצמכן ועם המראה שלכן, אתן משדרות את זה החוצה וזה משפיע על כל הסובבים שלכן. אנחנו כאן כדי לעשות לכן סדר בכל הבלגן ולתת טיפים שיעזרו לכן לשמור על שגרת טיפוח השיער בצורה הטובה ביותר ובמינימום זמן.

Pixabay

המון פעמים אתן קמות בבוקר עם Bad hair day וזה פשוט סיוט. השעון המעורר צלצל כבר כמה פעמים, בקושי הצלחתן לקום ועוד פחות מחצי שעה אתן צריכות להתייצב לשיעור באוניברסיטה. מה עושים במצב כזה? אתן פשוט צריכות הזדמנות מיידית מהיום להיום שתעזור לכן לפתור את המצב. חשוב שתזכרו שתמיד ניתן לאסוף את השיער לקוקו או גולגול גבוה או אפילו לעשות צמה שתסתיר את השיער הפרוע.

ישנם מספר כללי ברזל ידועים בעיצוב השיער. הראשון, אסור לחפוף כל יום כי זה הורס את השיער. הזמן האולטימטיבי לחפיפת השיער הוא יום כן ויום לא. הכלל השני, להימנע מלחשוף את השיער הרבה לשמש מכיוון שהוא עלול להישרף. כלל שלישי, אם אתן משתמשות במחליק שיער לעיתים קרובות כדאי לכן לשים לפני ההחלקה חומר לשיער שיגן עליו מפני החום. כלל רביעי, לא לוותר על תספורת פעם בחצי שנה לפחות. כשישנם קצוות מפוצלים, השיער לא בריא ולא צומח כמו שצריך. הבעיה העיקרית בקרב סטודנטיות היא המחסור בזמן ולכן יש נטייה לדחות טיפולים שהם בעדיפות משנית (כגון תספורת). יש רצון להספיק הכל ומהר אבל לעיתים 24 שעות ביממה לא מספיקות לשם כך. אם המצב אצלכן דומה, כדאי שתכירו את אפליקציית Wakee (ווייקי) להזדמנויות מיידיות מהיום להיום. מדובר באפליקציה חדשנית, צבעונית ומלאה בסטייל שדרכה תוכלו בלחיצת כפתור פשוטה, להזמין מגוון טיפולים או שירותים מהיום להיום בתחומים רבים באזור שמתאים לכן ובטווח מחירים שתחליטו. 

אז אם יתפנה לכן זמן פתאומי או שפשוט מתחשק לכן לקבל שירות מסוים להיום בשעות הקרובות, היכנסו לאפליקציה ובקשו הזדמנות מהיום להיום. האפליקציה תעבוד בשבילכן ותחפש עבורכן את ההתאמה הטובה והמומלצת ביותר. במהרה, תקבלו הצעות להזדמנויות להיום מבעלי עסקים שונים ותצטרכו להחליט מה הכי מתאים עבורכן. מדובר ברעיון גאוני שחוסך זמן וכסף!

יש עוד המון דרכים בהן ניתן לסדר את השיער בצורה מהירה ויפה על הבוקר. מכירות מסכות לשיער ללא שטיפה? מדובר במסכות על בסיס סיליקון שמעניקות לשיער ברק וריח ממש נעים, כאילו יצאתן זה הרגע ממספרה. המסכות האלו עוזרות לסדר את השיער ולגרום לו להיראות יותר זוהר. דרך יצירתית נוספת שבה בוודאות תקומו עם שיער מסודר היא עשיית צמה רגע לאחר חפיפת השיער וללכת לישון ככה. בבוקר פורמים את הצמה ומקבלים תסרוקת גלים, סטייל בייביליס, מבלי להתאמץ בכלל.

אם השיער שלכן דק ומתחשק לכן ליצור מראה מרשים תוך פחות מדקה, תקנו את גומיית הגולגול לשיער. מדובר בגומייה עבה שנראית כמו ספוג גדול שדרכה תוכלו ליצור גולגול עבה ומרשים. את הספוג ניתן לרכוש בכל חנות קוסמטיקה (סקארה, ביוטיקייר וכדומה) וסיכות סבתא. הרעיון הוא לעשות קוקו גבוה ולהשחיל את הספוג לקוקו. מסרקים את השיער שיוצא מהקוקו סביב הספוג ותופסים עם גומייה. את השיער שנשאר בצדדים מלפפים סביב הספוג וסוגרים עם סיכת סבתא. 

לא משנה אם השיער שלכן דק או עבה, פרוע ומרושל או מסודר, ארוך או קצר, תוכלו למצוא המון דרכים יצירתיות שבהן תוכלו לסדר אותו במינימום זמן ומאמץ. 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה