מדיח כלים – מהם הסוגים הקיימים ואיך לבחור ביניהם?



רכישת מדיח כלים חדש לבית יכולה להישמע כמו משימה פשוטה יחסית, אך ברגע שמגלים על כל סוגי המדיחים השונים שיש, על ההבדלים ביניהם ועל האופציות שכל אחד מציע יכול להיווצר לנו בראש בלגאן לא קטן בכלל. על מנת לעזור לכם לבצע את הרכישה הטובה והחכמה ביותר, הכנו לכם כאן מאמר קצר שבו תוכלו לקרוא את כל המידע החשוב באמת על סוגי המדיחים השונים ואיך תוכלו לבחור ביניהם.

FREEPIK

כיום יש שלושה סוגים עיקריים של מדיחי כלים: מדיח כלים רגיל, מדיח כלים חצי אינטגרלי ומדיח כלים אינטגרלי.

מדיח כלים רגיל

מדיח כלים זה נמכר גם תחת השם "מדיח כלים עומד\ניצב", וסביר להניח שזהו המדיח שראיתם בבית של ההורים שלכם או בבתים מעט ישנים יותר. מדיח זה ניתן להצבה בתוך מקום ייעודי בחלל המטבח או בכל מקום אחר שתרצו. סוג זה של מדיח לרוב נמכר במחיר נמוך יותר משאר סוגי המדיחים.

מדיח כלים חצי אינטגרלי

מדיח כלים חצי אינטגרלי הוא מדיח שלרוב ניתן למקם אותו במקום ייעודי בין ארונות המטבח שלכם, ולוח התפעול שלו ממוקם בחלקו הקדמי. יתרון מפתיע ונחמד במיוחד של מדיח זה הוא שתוכלו לצפות את הדלת שלו בציפוי שיתאים לארונות המטבח שלכם.

מדיח כלים אינטגרלי

במידה ויש לכם מקום ייעודי למדיח במטבח שלכם, מדיח כלים אינטגרלי מלא יהיה הבחירה הנכונה ביותר עבורכם. סוג זה של מדיח כלים הוא אמנם היקר ביותר, אך הוא זה שישתלב הכי טוב בבנייה במקום המיועד לו. לוח התפעול של המדיח נמצא ממש על החלק העליון של דלת המדיח. גם את המדיח האינטגרלי תוכלו לצפות בציפוי שיתאים לארונות המטבח שלכם.

אז איך לבחור מדיח כלים?

  1. אורך ורוחב המדיח: לפני שאתם ניגשים לקנות מדיח, חשוב לוודא שמידות האורך והרוחב שלו תואמות למידות שיש אצלכם בבית. במידה והמקום שאתם יכולים להרשות לעצמכם למדיח הוא צר יחסית, חשוב למצוא מדיח במידות המתאימות. חברות רבות מפרסמות את המידות של המדיחים שלהם באתרים שלהם או בחנויות עצמן, כך שלפני הרכישה מומלץ למדוד את המרחב שאתם מייעדים לו ולראות איזה מדיח יתאים.
  2. מחיר: אין מה לעשות, לפעמים המחיר הוא הקובע. גם אם יש מדיח כלים שנראה לכם כמו הבחירה המושלמת - לפעמים אתם פשוט לא יכולים לעמוד במחיר. אפשר למצוא מגוון של מדיחים במחירים סבירים לחלוטין שמתאימים לכל כיס, אז בדקו את המחיר שלו לפני שאתם מגיעים לקופה. בנוסף, מומלץ לבדוק מהי צריכת החשמל והמים שלו על מנת שתוכלו לחשב גם את העלויות האלו.
  3. אחריות: כמו כל מכשיר חשמלי אחר, גם מדיח כלים מגיע עם אחריות מסוימת. חברות שונות מציעות סוגים שונים של אחריות שנמשכות לתקופות זמן אחרות, לכן חשוב לוודא מהי האחריות שהחברה מציעה על המדיח לפני שאתם קונים אותו.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה