מגשי אירוח למגוון אירועים מיוחדים



כאשר מפיקים אירוע מיוחד, משקיעים בהרבה פרטים קטנים וגדולים כאחד. וחשוב לזכור כי הדבר הכי חשוב לאורחים הוא האוכל.

FREEPIK

בתחום האירוח, מגשי האירוח מהווים חלק חשוב באירועים מיוחדים וחתונות בפרט. המגשים לא רק מעניקים לאורח את ההשקעה של המארחים, אלא גם משדרגים את החוויה הקולינרית שלו וההנאה מהאירוע.

מגשי האירוח ממלאים תפקיד מרכזי לאורח ולמארח. המנה צריכה להיות יפה, אסתטית, נקייה ומזמינה והכי הכי חשוב טעימה!

5 סוגים של מגשי אירוח אירועים מיוחדים

כשמדובר במגשי אירוח לאירועים מיוחדים, באתר קאנאפס ישנן מגוון רחב של אפשרויות לבחירה. החלק החשוב ביותר הוא להתאים את המגשים לסוג האירוע, את סוג הציפיות של האורחים ואת התקציב הזמין לרשותכם.

הנה כמה רעיונות למגשי אירוח שיכולים להתאים למגוון אירועים:

  1. מגשי אירוח בוקר: לאירועים שמתקיימים בשעות הבוקר, ניתן להציע מגוון של פירות, קישים, סלטים, בורקסים, לחמים טריים ומותאמים, קינוחים ומגוון של משקאות, כולל קפה, תה ומיץ טרי.
  2. מגשי אירוח קינוחים: לאירועים שבהם מעוניינים להתמקד בקינוחים, ניתן להציע מגוון רחב של עוגות, טארטים, קרפים, מאפים, קישים, גלידות, מגוון של פירות טריים וסלטים חתוכים.
  3. מגשי אירוח איטלקיים: באירועים יותר רגועים ואינפורמליים, ניתן לבחור באופציה של מגוון לזניות, טאקוס, פיצות ופסטות עם מגוון של רוטבים, תוספות וצדדים כמו סלטים, קינוחים קלים ומשקאות מרעננים.
  4. מגשי אירוח דגים: לאירועים בהם מעוניינים להגיש מגוון של דגים, ניתן להציע מגוון של מנות מוכנות כמו מיני אקלר קרם סלמון ואספרגוס, קראנץ' קדאיף עם פילה סלמון מעושם, מנות מוכנות כמו קציצות דגים ועוד, בנוסף למגוון של סלטים, אפשרויות תוספות ומגוון רחב של משקאות.
  5. מגשי אירוח טעימות: באירועים בהם רוצים לפנק את האורחים בטעימות מגוונות, ניתן להציע מגוון של מיני עוגיות מלוחות, כריכונים, מיני קישים, טורטיות וקינוחים, מנות מוכנות קטנות, חטיפי קאנאפס וכדומה.

כמובן, כל מגש יכול להיות מותאם אישית לפי צרכי הלקוח והסוג של האירוע. חשוב לשים לב להתאים את המגשים לטעמי האורחים, להתחשב בהגבלות תזונתיות מיוחדות, סוגי המזון והכשרות ולהתאים את הצורה והעיצוב של המגשים לאווירה הכללית של האירוע.

איך לבחור את המגש המתאים לאירוע שלכם?

בחירת המגש המתאים לאירוע שלכם יכולה להיות משימה קשה ומאתגרת. אבל, זו חלק בלתי נפרד מהתכנון של אירוע מוצלח. המגשים הנכונים לאירוע שלכם יענו לדרישות הארוחה, לערך שבו אתם מעדיפים לפנק את האורחים, ולאווירה שברצונכם לייצר. לכן, חשוב לקבל השראה ברחבי הרשת, לקרוא תגובות על מגשי אירוח מסוגים שונים, לבקר באתרים העוסקים בתחום. כמו לדוגמה: מגשי אירוח באתר קאנאפס , שם בטוח תמצאו את המגשים שאתם מחפשים.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה