מארזי המתנה של סינדיאנת הגליל



מארזי מתנה נהוג בארץ להעניק במגוון רחב של סיטואציות, החל ממארזים לעובדים מטעם מקום העבודה לקראת חגים וכלה במארזי מתנה שמביאים לארוחת החג כשמתארחים אצל משפחה או סתם כשנפגשים עם חברים טובים. עבור כל מי שמחפש אחר מארז מתנה מושקע, איכותי, מפנק ומשמח, מומלץ בחום להכיר את מארזי המתנה המעולים של עמותת "סינדיאנת הגליל".

 צילום: שני בריל

עמותת "סינדיאנת הגליל" היא עמותה חברתית הפועלת מאזור הגליל התחתון מזה כשלושים שנים תוך נאמנות מתמשכת לכמה ערכים עיקריים ובראשם ערך הסובלנות, ולעקרונות חברתיים מהותיים דוגמת סחר הוגן. בפרט, מכינות נשות העמותה שמן זית איכותי גלילי זוכה פרסים, אותו ניתן למצוא במגוון מארזי מתנה שמציעה העמותה.

 צילום: שני בריל

שמן זית משובח ומגוון מוצרים טבעיים מקומיים – מארז המתנה האולטימטיבי

בניגוד למארזי מתנה רבים אחרים, המארזים של "סינדיאנת הגליל" כוללים את כל הטוב שיש לטבע הגלילי להציע. בפרט, כוללים המארזים את מוצר הדגל של העמותה – שמן זית איכותי וגלילי, המופק כאמור על ידי נשות העמותה עצמן. מדובר בשמן זוכה פרסים אשר מדורג בעשירייה הראשונה של שמני זית בישראל, וניתן למצוא מארזים שונים עם סוגים שונים של שמנים. למשל – חלק מהמארזים כוללים שמן זית ברנע – זן הדגל של המטבח הישראלי כיום, אשר גם פותח ויוצר כאן בישראל וגם מותאם לחיך המקומי והים תיכוני.

ניתן כמובן גם לקנות ישירות משמן הזית המשובח של העמותה (כלומר, גם שלא כחלק ממארז מתנה) בפחים במגוון גדלים שונים, כולל שמן זית ברנע. בחנות העמותה (הן בחנות המקוונת שבאתר והן בחנות שבמרכז המבקרים) תוכלו למצוא גם מארז שמן זית מסוגים שונים – מארזים הכוללים כמה בקבוקים של שמן זית ובחלק מהמקרים מיכלים בגדלים שונים, כך שניתן להשתמש בעצמכם וגם להעניק לאחרים.

 

מלבד שמן זית איכותי ניתן כאמור למצוא במארזי העמותה גם מוצרים טבעיים גליליים נוספים, אשר בחלקם שמן הזית מהווה רכיב. למשל – סבונים טבעיים המופקים בחלקם גם משמן זית, זיתים גליליים דפוקים ומעולים במיוחד, ממרח שקדים גלילי ו 100% טבעי, תערובת זעתר ביתית מצוינת, סירופ חרובים אורגני ועוד.

 

ניתן כמובן גם לרכוש מארזי מתנה בהתאמה אישית – להיוודע למגוון המוצרים הטבעיים והמשובחים שמציעה העמותה, ולהרכיב בעצמכם את המארז. זה יכול להוות פתרון אידיאלי עבור מי שמעוניין רק בחלק ספציפי מהמוצרים, כמו גם עבור בית עסק המזמין מארזי מתנה לעובדים כמתנה, ומעוניין להתמקד במוצר או שניים ספציפיים.

 

כאשר אנחנו מעניקים למישהו מארז מתנה, בין אם מדובר בעובד או בבן משפחה/חבר קרוב, בין אם לכבוד חג מסוים או סתם ככה כדי לשמח ולחזק את הקשר – שווה להשקיע במארז איכותי באמת. כזה אשר המוצרים שהוא כולל אכן ישמחו וישרתו את מי שמקבל אותו, ולא ייגמרו בתוך חמש דקות כמו מארזי הממתקים למיניהם. מארז מתנה מהסוג שמשווקת עמותת "סינדיאנת הגליל" ייצור רושם משמעותי בקרב מי שיקבל אותו, וילווה וישרת אותו גם לאורך חודשים קדימה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה