לערוך אירוע בצורה המהנה ביותר – שילוב של נופש ואירועים בזכרון יעקב



כולנו זוכים לפחות כמה פעמים בחיים לערוך או להשתתף באירוע חגיגי משמח במיוחד, וישנן דרכים שונות להפיק ולהוציא אל הפועל אירוע שכזה. אחת הדרכים הטובות, המהנות והמסוגננות ביותר לעשות זאת היא לערוך את האירוע במקום הנכון (מקום אלגנטי, פסטוראלי וכיוצ"ב), ולשלב אותו עם נופש במקום.

המושבה של זכרון יעקב מהווה מבחינות רבות מקום מתבקש ומושלם עבור אירועים חגיגיים יחסית קטנים ומסוגננים. במלון "בית מימון" שבלב המושבה תמצאו את התנאים האולטימטיביים לערוך אירוע חגיגי במסעדת הגורמה שבמקום, הכולל גם אירוח במלון הבוטיק עצמו. מדוע דווקא שם, ובאופן כללי יותר - מה יש דווקא לזכרון יעקב להציע לנו בהקשר זה של שילוב בין אירוע ואירוח?

 קרדיט לתמונות: מלון בית מימון

קצת על מלון בית מימון

מלון "בית מימון" שוכן בלב המושבה ומהווה דוגמה מצוינת למקום אירוח בזכרון יעקב אשר מיועד גם עבור אירועים קטנים ומסוגננים, בשילוב אירוח "סטנדרטי" אך מפנק במיוחד של אורחים במלון עצמו. המקום כולל מסעדת גורמה מצוינת וכשרה (מסעדת "קאזה ברונה") בה ניתן לארח אירועים קטנים – עד שמונים אורחים בחורף (בחלל מחומם עם חלונות ענק הצופים לנוף המרהיב של הים התיכון והטבע הירוק שבסביבה) ועד מאה ועשרה אורחים בקיץ, כאשר ניתן להשתמש גם במרפסת הגדולה והמרווחת, עם סוכת הגפנים הפסטוראלית..

בתור מלון בזכרון יעקב מתאפיין "בית מימון" באווירה הפסטוראלית, הציורית והקסומה של אחת המושבות היפות בישראל, על רחובות האבן הציוריות והנוף המרהיב של כל מישור החוף התיכון.

השילוב בין מלון הבוטיק לבין המסעדה המצוינת מאפשר ליהנות "בחבילה אחת" הן מאפשרות אטרקטיבית של לינה בזכרון יעקב והן מהמקום האולטימטיבי עבור האירוע שלנו. בסיומו, לא נצטרך לעלות על הרכב ולנהוג הביתה אלא פשוט לעלות לחדר המפנק שלנו, ולהתעורר בבוקר במקום אירוח פסטוראלי, שקט ונעים במיוחד.

 קרדיט לתמונות: מלון בית מימון

זכרון יעקב כמקום אירוח מושלם לאירועים

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בארץ מגלים את האטרקטיביות הרבה מאחורי האפשרות של עריכת אירועים בזכרון יעקב. כנראה שהפסטוראליות והציוריות הידועה של המושבה, בשילוב עם המיקום הגיאוגרפי המרכזי והנוח כל כך להגעה, הופך את זכרון למועמדת מרכזית ומובילה לאירוח אירועים.

קרדיט לתמונות: מלון בית מימון

בזכרון רחובות אבן ציוריים, היסטוריה מקומית עשירה ומרתקת, מספר יקבים פסטוראליים שונים בהם ניתן לבקר, מדרחוב עם בתי עסק וגלריות אומנות מקסימות לטייל ביניהן ועוד. כמו כן, שוכנת המושבה במרחק נסיעה קצרצר מהחופים היפים ביותר במדינה (החופים של קיסריה ועמק חפר) ומאינספור מסלולי טיולים, אטרקציות תיירותיות ומקומות מעניינים שונים לטייל בהם בקרבת מקום.

קרדיט לתמונות: מלון בית מימון

כל אלו ועוד יכולים לספק תוכן לימי החופשה שלנו במקום, ולהשלים את מלון הבוטיק ומסעדת הגורמה, בדרך לבניית סוף השבוע האולטימטיבי לעריכת אירוע (ושילובו עם נופש מפנק הכולל אירוח בזכרון יעקב..). אם חיפשתם דרך מיוחדת במינה לחגוג מאורע אינטימי מסוים – מוזמנים בחום לבחון מקרוב את האפשרות של זכרון יעקב...

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה