למה כדאי לרכוש כיסא שעומד במבחני ריסוק?



ללא ספק ניתן לומר כי הורים בארץ ובעולם נותנים עדיפות ראשונה עבור בטיחות ילדיהם בכל מצב שיש. ניתן לציין כי במהלך ה- 5 שנים האחרונות רבים עדים לשינוי העדפה בקרב הורים צעירים עבור ויתור של סלקל וכן רכישתו של כיסא בטיחות שאף עמד במבחני ריסוק, אשר מותאם לתינוקות מגיל לידתם. במאמר הבא נציג מדוע מומלץ לרכוש כיסא בטיחות אשר עמד במבחני ריסוק.

FREEPIK

יתרונותיו של כיסא בטיחות

  1. ניתן לציין כי כיסא בטיחות הינו מוצר עבור טווח ארוך אשר נע בין משקלים של כ- 0-18 ק"ג. למשל ישנו כיסא בטיחות מבית Graco אשר מציעים שלל רחב של כסאות בטיחות עבור משקלים שונים.
  2. שיקול באופן כלכלי - כיסא בטיחות או סלקל אשר הינו ברמה בטיחותית גבוהה הינם יחסית הוצאה די יקרה, אך ניתן לומר כי היתרון בכיסא בטיחות שגם עבר מבחני ריסוק, שהינו חוסך קנייה כפולה של כיסא בטיחות וגם סלקל עקב העובדה שסלקל הינו מוגבל עד משקל של כ- 0-13 קילוגרם או 0-9 קילוגרם.
  3. חוסך בהוצאת קניה בסיס לרכב - חשוב להבהיר כי מרבית מהסלקלים הינם עוברים את מבחני הריסוק שלהם כאשר הסלקל הינו נבדק באמצעות בסיס לרכב וכן בדרך כלל עם בסיס בעל חיבור איזופיקס. אולם נמכרים הסלקלים בישראל ללא בסיס זה, כלומר הינם נמכרים בנפרד בעלותם של כמה מאות שקלים.

3 שיטות להתקנת כיסא בטיחות

  1. התקנת הכיסא באמצעות חגורת הבטיחות של הרכב עצמו ולוקינג קליפ שכן הינו פנימי אשר מחובר לכיסא.

 

  1. קליק טייט - ניתן לבצע שיטה זו בעזרת חגורת הבטיחות שכן שיטה זו הינה התקנה מהפכנית אשר פותחה על ידי בריטקס בארצות הברית וכן מצליחה להוריד את מקרי טעויות ההתקנה על ידי הורים למצב אפסי כמעט.

 

  1. התקנה באמצעות איזופיקס הינה חיבור מושב הבטיחות באופן ישיר לשלדת הרכב. ניתן לציין כי רוב ואף כל הרכבים החדשים והמודרניים מגיעים באופן מאובזר עם הכנה זו.

 

חובה רכישה מחברה מוכרת

 

יש לציין כי מומלץ לרכוש כיסא בטיחות מחברה פופולרית וגדולה כגון כסא בטיחות גרקו, צ'יקו וג'ואי ועוד. למעשה, חברות אלו הינן מייצרות מוצרים עבור גם התקן האמריקאי וכן גם עבור התקן האירופי וכמובן מעמידות את שלל מוצריהם במבחני ריסוק אשר מבוצעים על ידי החברה עצמה עם גורמים חיצוניים למיניהם.

 

שורה תחתונה, ניתן לסכם כי כיסא בטיחות הינו מוצר אידיאלי עבור שמירה על ילדינו במהלך הנסיעה. לכן, ללא ספק מומלץ לרכוש כיסא מסוג עקב העובדה שהינו עמיד במבחני ריסוק ואיכותי לכל דבר ועניין. יחד עם זאת, חשוב מאוד ומומלץ כפי שצוין לרכוש מוצר מחברה מוכרת ואיכותית על מנת למנוע בעיות בעתיד.

 

 

 

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה