למה חברת אבטחה וניקיון קשורות תמיד אחת לשניה



לא פעם, אנחנו יכולים לראות שחברות אבטחה עוסקות בתחומים נוספים ולא רק בתחום זה. על פניו היינו מצפים, כמו במקרים רבים אחרים, שחברת אבטחה תספק אך ורק שירותי אבטחה או שירותים אחרים שקשורים ישירות לתחום, ולא תספק שירותים בתחומים אחרים, אשר לכאורה אין ביניהם קשר.

elements.envato

אך כפי שנוכל לראות במאמר זה, ישנם מקרים בהם חברות אבטחה מספקות שירותים נוספים, למשל שירותי ניקיון. כך בעלי החברה, מעסיקים מאבטחים לצד צוותי ניקיון ומספקים ללקוחות שלהם שירותים בשני התחומים. חשוב להבהיר, לא מדובר על אותם עובדים כמובן, אלא על עובדים שונים אשר כולם מועסקים תחת אותה חברה ומקבלים משכורת מאותו גוף.

מה הקשר בין אבטחה לניקיון

כאמור, אנחנו יכולים למצוא חברת אבטחה וניקיון אשר תספק לנו את שני השירותים ביחד, בין אם אנחנו שוכרים את שירותיה עבור העסק שלנו או עבורנו לצרכים פרטיים. אנחנו יכולים כמובן לשכור, על פי הצורך, את אחד השירותים או את שניהם ביחד.

העובדה שאנחנו יכולים לשכור חברת אבטחה וניקיון, ולא נדרשים לחפש שתי חברות שונות בתחומים אלו, נובע מהעובדה הפשוטה שמדובר בתחומים אשר מספקים שירותים שקשורים באופן ישיר לדרך בה ניתן לנהל עסקים באופן מעשי. כלומר, מדובר על שני תחומי עיסוק, תחומי עבודה, שקשורים לתחזוקה של העסק מבחינה מבנית ומבחינות אחרות.

לכן זה מאוד משתלם לבעל חברה לספק את שני השירותים גם יחד. צריך לזכור, שגם מבחינה מעשית, טכנית, אם המאבטחים של החברה נמצאים במקום, בבית העסק הכוונה, אז יהיה הרבה יותר הגיוני שגם אנשי הניקיון יהיו מטעמה ולא גורם חיצוני ואיננו מוכר. כך תהליך העבודה יהיה הרבה יותר מסונכרן ויתבצע באופן בטוח ומדויק.

למה זה משתלם לנו לשכור חברת אבטחה וניקיון?

אנחנו יכולים להבין למה בעל חברת אבטחה ירצה לספק ללקוחות שלו גם שירותי ניקיון. כך הוא מגדיל את סך ההכנסות מבלי שיצטרך הרבה משאבים רבים, יוכל להציע ללקוחות שלו שני שירותים תחת קורת גג אחת.

לנו בתור לקוחות זה משתלם מאותן סיבות. ראשית, אנחנו מקבלים שני שירותים חיוניים לעסק שלנו, מחברה אחת. במקום להעסיק שני גורמים שונים ולעבוד מול כל אחד מהם, אנחנו יכולים להזמין שירות מגורם אחד ולקבל אותו.

שנית, זה כמובן חוסך לנו הרבה מאוד טרחה ובזבוז משאבים. במקום שאנחנו נצטרך לחפש שני גורמים שונים שיספקו לנו שירותים, במקום שנצטרך לשלם מחיר שלם עבור שני שירותים שונים, ובאופן כללי נצטרך להתעסק כל הזמן מול שני גורמים שונים, הרי שכל התהליך יתבצע מול גורם אחד, בעלות הרבה יותר נמוכה.

שלישית, כך אנחנו שומרים טוב יותר על העסק שלנו. אנחנו מכניסים אליו עובדים מגורם מסוים, ספציפי, שאנחנו מכירים, ולא עובדי חוץ משתי חברות שונות.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה