ליקר סטור – חנות משקאות ואלכוהול במשלוח עד הבית



קנייה של משקאות אלכוהוליים בישראל דורשת מאמץ ניכר. אם יין טוב אפשר למצוא במעדניות שונות או בחנויות מזון, הסיכוי למצוא אלכוהול איכותי שלא במסגרת חנות מומחית בתחום, אינו גדול. זאת ועוד, במקומות שאינם חנות משקאות, סביר שתשלמו גם מחיר יקר יותר על כל בקבוק. אבל למי יש זמן להגיע לחנות, להתייעץ עם המוכרים ואז לנסוע הביתה עם שפע של בקבוקים שבירים בתא המטען ,ואם הם מגיעים שלמים – הם גם כבדים בדרך מהאוטו הביתה. לליקר סטור יש פתרון מושלם עבורכם – אלכוהול במשלוח עד הבית.

PIXABAY

מי קהל היעד של משלוחי אלכוהול?

כמעט כל אחד מאיתנו רכש בקבוק אלכוהול מתישהו. גם מי שאינו שותה לעתים קרובות, לא מתחזק בר ביתי מאובזר ואינו עורך מסיבות שמלוות בשתיית אלכוהול ודאי מצא את עצמו רוכש בקבוק יין או וויסקי יוקרתי כמתנה או מחדש את מלאי היין, הליקר או ברנדי שמשמשים לבישול או לאפייה. ולכן, בין אם אתם דואגים למלאי משקאות לקראת מסיבת השנה או מחדשים בקבוק קוניאק שמוסיף טעם מופלא לעוגת הפירות – אלכוהול במשלוח עד הבית הוא בדיוק בשבילכם. משלוח אלכוהול עד הבית הוא הדרך הקלה והנוחה ביותר לרכוש אלכוהול היום וזו דרך נהדרת למחוק עוד משימה מרשימת ההכנות למסיבה או לערב החג הקרוב – באלכוהול כבר יש מי שיטפל.

פתרון אחד לבעיות רבות

אין כמעט שום תסריט שבו כדאי או מומלץ להכניס אלכוהול לתוך רכב. למרות שמדובר בבקבוקים סגורים שמצויים בתא המטען ולא בתא הנוסעים ועדיין, גם אם לא נתייחס לבעיות חוקיות, בקבוקי אלכוהול כבדים ושבירים לא תמיד מסתדרים היטב בתא מטען של מכונית נוסעת. אז כדי שלא תצטרכו לנהוג אל חנות המשקאות, למצוא חנייה ואז להסיע ולשאת את הבקבוקים אל הבית, משלוח של בקבוקי אלכוהול מתחיל בבחירת הבקבוקים באתר מקוון ומנוחות ביתכם, כך שיש לכם שפע של זמן להשוות מחירים ולקרוא ביקורות על סוגים שונים של טקילה או של אוזו ולבחור בנחת. הבקבוקים יגיעו, במועד שייקבע איתכם מראש, אל סף הדלת ממש.

מזמינים בפעם הראשונה?

רכישה מקוונת של אלכוהול היא הדרך המתאימה ביותר לרוכשים בפעם הראשונה. אז אם עברתם לראשונה לדירה משלכם ואתם מתכננים מסיבת חברים או אם נבחרתם לראשונה לארח את כל המשפחה בערב החג ואתם זקוקים גם ליין בשביל הצלי, גם ליקר עבור הקינוח וגם קמפרי שדודה ניצה אוהבת במיוחד – אם תדאגו להזמנה מקוונת מראש, תוכלו לארגן את הרשימות שלכם, להשוות אותם מול כל ההמלצות וההערכות באינטרנט, לדעת מראש מה הוא המחיר של ההזמנה ולערוך אותה, אם יש בכך צורך. לבסוף, שימו לב לדמי המשלוח, וזכרו שנהוג לתת טיפ לשליח. רק כאשר אתם בטוחים, גם במועד המשלוח, תוכלו להזמין. בלי לחץ בכלל.

ליקר סטור

ליקר סטור היא חנות משקאות שהפכה משלוחי אלכוהול לתהליך קל ונוח. אם אתם מחפשים, למשל וודקה, תוכלו להיכנס לעמוד בו מופיעים עשרות מותגי הוודקה של ליקר סטור ואפילו מידע היסטורי ומקצועי באשר למשקה. משלוח משקאות הופך לקל הרבה יותר מול מסך ברור ובו תמונות ושמות המותגים, כך שאפשר לזהות את הסוג הרצוי, גם לפי מראה הבקבוק וגם לפי הפרטים. באתר של ליקר סטור תוכלו למצוא גם אקססוריז לאלכוהול, כך שאם אתם רוצים להרכיב מתנה או להוסיף אביזרים או כוסות לבר הביתי שלכם, גם הם פה ולצידם גאדג'טים כמו מוזג יין אלקטרוני, דקאנטר בצורת גולגולת או פותחן יין חשמלי.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה