לימודי פסיכותרפיה בירושלים



מתעניינים בלימודי פסיכותרפיה באזור ירושלים? חושבים על המקצוע? בראש ובראשונה חשוב ללמוד קצת על התחום ולבדוק מהו המקום האידיאלי ללמוד אותו בירושלים. כאן תקבלו את המידע הרלוונטי עבורכם ותוכלו לסלול דרך להצלחה.

FREEPIK

מהי פסיכותרפיה?

פסיכותרפיה הוליסטית בהגדרתה היא רפואת הנפש באמצעות מכלול של כלים אינטגרטיביים. היא משלבת בין כלים מתחום התרפיה הקונבנציונאלית לבין שיטות הוליסטיות כאלו ואחרות לטיפול רגשי, התנהגותי ונפשי.

הפסיכותרפיה משלימה את המיזוג והחיבור החסרים בין הגוף והנפש כתוצאה מההפרדה שנוצרה בין שני תחומים אלו בעולם המערבי וכך מסייעת לאדם.

 

מה לומדים במהלך לימודי פסיכותרפיה

לימודי הפסיכותרפיה האינטגרטיבית מבוססים על הבנה שהתפיסה את הנפש צריכה להיות בעלת ראיה רחבה יותר כפי שמחקרים בתחום הגוף – נפש מאשרים את מסורות הריפוי הקדמוניות שהאמינו בתיאוריה זו. 

במהלך הלימודים ניתן להבין כי הגוף והנפש הינם יחידה אחת והמחלות הנפשיות, הרגשיות והגופניות נובעות ממקור אחד.

הפסיכותרפיה ההוליסטית נמצאת בין הגישה המערבית של הרפואה והמודלים הפסיכולוגיים לבין הגישות האלטרנטיביות – הטבעיות.

בבסיס התפיסה והמהות ישנו שילוב אינטגרטיבי בין גוף, נפש ורוח כפי שבא לידי ביטוי בתכנית הלימודים.

 

תכנית הלימודים במכללת מעיינות

במכללת מעיינות לרפואה משלימה ישנה תכנית הלימודים מציעה מודל טיפולי המשלב תהליכי טיפול בשיחות הנערכות בכלים מילוליים ואיכויות של הקשבה, מגע, נשימה, תנועה, יצירה, מיקוד התבוננות, זרימה, עבודה אנרגטית, התפתחות אישית ועבודה רגשית.

בנוסף כוללת ההכשרה מגוון קורסים מקצועיים בתחומים שונים מתוך הרפואה ההוליסטית וכן הקונבנציונלית המקנים את התפיסה האינטגרטיבית ומעניקים מקצועיות גבוהה ביותר ביחס להיצע בשוק.

מסלול הלימוד הייחודי כולל תכנית לימודים משלבת בין לימודים עיוניים ובין התנסות מעשית בתוך קליניקה. שילוב זה מבטיח רכישת מצוינות בתחחם כדי להתמודד עם אתגרי המקצוע.


למי מיועדים הלימודים?

הלימודים מיועדים לנשים, אך עליהן לעמוד במספר פרמטרים לפני התחלתם:

לעיסוק בטיפול ובייחוד בטיפול הוליסטי נדרשות מספר יכולות: יכולת למידה גבוהה, עבודה עצמית והפנמה – שהן חלק של ממש ממשימת ההכשרה. לכן נערכת בדיקה מעמיקה למידת ההתאמה של המתעניינות בלימודים.


אפשרויות תעסוקה

לאחר סיום הלימודים ישנן אפשרויות תעסוקה רבות ומגוונות בתחום. להלן כמה מהן:

בתי חולים

במרבית בתי החולים ישנן מחלקות לרפואה משלימה. במחלקות אלו משתלבים הטובים בתחום..

בתי מרקחת

ייעוץ בבתי מרקחת או בפארמים השונים, חנויות טבע זוהי עבודה רווחת ליועצי תזונה ותוספים בעלי הכשרה ממקום מוכר.

 

מרכזים רפואיים

מחלקות ייעודיות לרפואה משלימה בקופות מעסיקות מטפלים בעלי הכשרה מקצועית בתחום הרפואה המשלימה. העבודה במגוון תחומי טיפול רחב.

קליניקה פרטית

ישנה אפשרות לפתוח קליניקה מצליחה בתחום טיפול זה או להסתנף לקליניקה בתפוצה של קליניקות פרטיות.

 

 

 

מדבר אליך?

מרגישה שאת מבינה את הקשר בין הנפש לגוף? מחפשת להעמיק בכך? יודעת להכיל ולהקשיב אך גם לכוון? לא נרתעת מאתגרים ומאמינה בעבודה אישית?

אם התשובה שלך חיובית, מקומך אתנו ואת מוזמנת להצטרף לתהליך מרתק של הגשמה וריפוי המהווה הזדמנות לבטא את החיים ברובד עמוק ומלא.

השלב הבא הינו לעמוד בתנאי הקבלה הכוללים 12 שנות לימוד ובנוסף אבחון גרפולוגי וראיון אישי, לאחריהם ניתן להתחיל בתהליך.

 

מה חשוב לדעת על שכר הלימוד?

חשוב לדעת עליו כמה דברים שיעשו טוב יותר על הלב: ניתן לקבל מלגות פנימיות מטעם מכלל מעיינות, בנוסף ניתן להשתמש בשעות רשות – שבתון וכן ישנו שיתוף פעולה בין המכללה לבין בנק מרכנתיל להלוואת סטודנט. וכך, עם עזרה זו לזכות בלימודים ברמה הגבוהה ביותר – לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה, בדרך לרכישת מקצוע מתגמל מבחינות שונות.

 

לסיכום

פסיכותרפיה הינה שילוב של כלים אינטגרטיביים שונים לרפואת גוף ונפש, את הלימודים האיכותיים ביותר בתחום זה בירושלים ניתן למצוא במכללת מעיינות לרפואה משלימה. כך ניתן לרכוש מקצוע בעל ערך ומשמעות ובעל תעודה מוכרת.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה