להקפיץ את מערך הייצור קדימה – הכירו את מכונות הייצור והאריזה



שאיפתם המתמדת של כל בתי העסק היצרניים (ובתי עסק בכלל) היא לייעל את הפעילות ואת תהליכי הייצור והאריזה השונים, במטרה להגדיל את הרווחיות ולהצליח להעלות את ההספקים והיקף הייצור במקום. באמצעות כמה מכונות ייצור ואריזה נבחרות ניתן לייעל משמעותית את מרבית פסי הייצור, כמעט בין לילה

freepik

מהן מכונות האריזה והייצור אשר יהיו רלבנטיות כמעט עבור כל מפעל יצרני, ולכן כדאי להכירן מקרוב? להלן כמה סוגי מכונות שיכולות לייעל משמעותית גם את מערך הייצור והאריזה שלכם.

 

מכונות אריזה בוואקום – אריזת מוצרים בוואקום ניחנת בכמה יתרונות משמעותיים, בראש ובראשונה האפשרות להגן על המוצר ולשמור על טריותו לאורך זמן רב יותר. זה רלבנטי וקריטי ממש כאשר מדובר במוצרי מזון למיניהם, אך אריזה בוואקום נחשבת כיום לאחת הדרכים הטובות והמתבקשות ביותר לאריזת מוצרים מתחומים רבים ושונים, דוגמת תרופות ומוצרי קוסמטיקה. ניתן למצוא כיום מכונות אריזה בוואקום מסוגים שונים, אך העיקרון הבסיסי זהה בכולן – המכונה אורזת את המוצר בתוך אריזה ייעודית ולאחר מכן מוציאה ממנה את האוויר לחלוטין. במצב של הוואקום המוצר אינו נחשף לאוויר ולתהליכי החמצון שמעורר החמצן שבו, וכך הטריות נשמרת לאורך זמן. קיימות מכונות אריזה בוואקום אוטומטיות ובעלות הספק גדול ויעיל במיוחד, כמו גם מכונות חצי אוטומטיות או ידניות כמעט לחלוטין. כל פס ייצור ובית עסק וסוג המכונה המתאימה יותר עבורו.

 

מכונות שרינק – סוג נוסף של אריזות אשר נפוץ ביותר בשימוש בכל סוגי התעשיות כיום הוא אריזה בשרינק – ניילון מיוחד הנצמד אל המוצר ומקבע אותו במקום. לאחר תהליך מבוקר של חימום קל השרינק מתכווץ ומתקבע עוד יותר, והופך לאריזה מגנה ומקבעת, יעילה מאין כמוה. גם כאן, כמובן, ניתן למצוא מכונות שרינק בדרגות מיכון ואוטומציה שונות. מכונת שרינק חצי אוטומטית היא הפתרון המתאים ביותר לבתי עסק רבים כיום, שכן היא לרוב זולה יותר ממכונה אוטומטית לחלוטין ומאפשרת לארוז בשרינק את המוצרים המיוצרים בצורה אחידה, יסודית ומהירה, אך עדיין תוך בקרה ושליטה מלאות של העובדים.

 

מכונות שקילה ואריזה – מכונות אוטומטיות מיוחדות המותאמות לפסי ייצור בהם מייצרים מוצרים המגיעים בתפזורות, דוגמת ממתקים, תרופות, אבקות למיניהן וכיוצ"ב. מכונות אלו יודעות לשקול את המוצר ולחלקו לכמויות שוות ומדויקות, ואף לארוז כל יחידה שכזו בצורה אחידה באמצעות שקית אריזה. מכונה מסוג זה יכולה מיידית לחסוך זמן ניכר במערך האריזה ולאפשר לעסק להגדיל את היקף הייצור והמשלוחים בצורה משמעותית ובמהירות יחסית.

 

מכונות לסגירת קרטונים ועטיפת משטחים – גם את השלבים האחרונים ממש של הייצור והאריזה, לפני שהמוצרים המוגמרים מועברים למחסן או ללקוחות/חנויות, ניתן לייעל משמעותי באמצעות מיכון ייעודי. שתי דוגמאות טובות לכך הן מכונות לסגירת קרטונים (בצורה אוטומטית, אחידה ומהירה) ומכונות לעטיפת המשטחים היוצאים מהמפעל. כך, מבטיחים כי האריזות הגדולות יותר המאגדות את המוצרים שלנו יחדיו יהיו ארוזות בצורה טובה ומאובטחת, ויישמרו בדרך לייעדם.

היכנסו למידע נוסף על מכונות אריזה באתר סטארפק >>


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה