להפתיע מחדש - מגש פירות משלוח



מעוניינים לרגש כמו שמעולם לא ריגשתם קודם לכן? להשקיע בחבר או קרוב משפחה ברמה אחרת? תוכלו לעשות את זה באמצעות מגשי פירות! כן – המתנות היקרות של אמא אדמה שהעניקה לנו בשלל צבעי הקשת, עכשיו בתור מתנה מופלאה לכל תרחיש ואירוע חגיגי! אם אתם מתכננים מתנה או פינוק מיוחד לחברים ולבני המשפחה, למשל לכבוד יום האב או יום האהבה, תוכלו לעשות את זה עם מגש פירות משלוח עד הבית!

פרימדונה

איך מגש פירות יכול להעצים את הערב

לפעמים אנחנו רוצים לתכנן מסיבה וחסר הדבר הקטן הזה שיהפוך את כל העסק לדבר הגדול הבא. חשוב לזכור שהדבר הגדול הבא יכול להימצא בפרטים הקטנים. מגשי פירות מאז ומעולם שמשו בתור קינוח או מתנה לבן או בת זוג כמתנת חיזורים או אפילו בתור קינוח בסוף הסעודה. אם אתם חושבים על משהו מתוק, טעים ורענן אז מגש פירות משלוח שיגיע עד אליכם זה הדבר הכי טוב שאתם יכולים לחשוב עליו.

מה חשוב לזכור לגבי מגשי פירות

פירות זה דבר יקר בימינו, ולכן חשוב לבחור על פי תקציב קבוע מראש. אם אתם מגישים מגש פירות לאדם אחד, למשל לאימא, אבא או בן/בת זוג, אז חשוב להשקיע בפירות איכותיים ברמה הכי גבוהה שיש. אם אתם מתכננים אירוע גדול ואתם צריכים להזמין כמות של מגשי פירות שיספיקו לכמות גדולה של אנשים, אז תשקיעו יותר בכמות לצד האיכות, כך שכל מגש יספק את מה שהוא נועד לספק.

שמירה על מגשי הפירות שלכם עד האירוע

חשוב לזכור שפירות זה דבר עדין, פגיע ומתקלקל יחסית במהירות, ולכן חשוב ביותר לשמור על האריזה באמצעים הכי שמורים ומוגנים שיש. יש לשמור את המגשים בפירות ולא לפתוח את האריזה עד לשעת השימוש בהם. ייתכן והאירוע אליו אתם מביאים את מגשי הפירות נמצא תחת השמש הקופחת, ולא יהיה זה נבון לערוך את המגשים חצי שעה לפני תחילת הסעודה. שמרו על המגשים בקירור וללא מגע ילדים או חרקים על מנת לוודא טריות ברמה הכי טובה שיש.

 הנחה מיוחדת לקוראי הכתבה- 10% הנחה ברכישה באתר

למימוש הקופון הקלידו "10הנחה" בעגלת הקניות באתר הבית שלנו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה