לבחור נכון - קורקינט חשמלי שיאומי



קצב החיים המהיר, פקקי התנועה, העדר מקומות חנייה ונתיבים שונים לכלי רכב מסוימים מאלצים אותנו להיות יעילים יותר מאשר פעם ולהתאים את עצמנו למצב בו אנו חיים. באמצעות קורקינט חשמלי ניתן להתגבר על הפקקים ולהגיע במהירות ליעדנו, בין אם זה העבודה או למקומות שונים אחרים שהפקקים מעכבים אותנו. מעבר לכך קורקינט חשמלי אינו מצריך חנייה כמו שיש ברכבים לכן קל להתנייד אתו בקלות ממקום למקום.

Pixabay

למה קורקינט חשמלי שיאומי?

לפני הכל, מדובר במוצר איכותי מבית הענק הסיני XIAOMI. הודות לקורקינט חשמלי שיאומי ניתן ליהנות ממגוון יתרונות ביחס לכלי תחבורה אחרים. באמצעות קורקינט חשמלי שיאומי ניתן להגיע מהר לכל יעד וזאת בשעה שהקורקינט עצמו מגיע למהירות של עד 20 קמ"ש. הקורקינט קל לנשיאה, מתקפל בצורה נוחה ושוקל מעט קילוגרמים מה שהופך ליתרון של ממש ולנשיאה ממקום למקום ללא התעייפות או מאמץ מיותר.
מעבר לכך קורקינט חשמלי שיאומי מצויד מערכת בלימה איכותית ביותר ובתפעול נוח וקל. השלדה עשויה מאלומיניום וכוללת את משטח העמידה וכן מסתירה היטב את המצבר ושאר החלקים מפני רטיבות. המנוע החשמלי הוא בהספק מספיק גדול של 250 וואט ונמצא בתוך טבור הגלגל הקדמי, כך שהחיבורים החשמליים של הקורקינט אינם חשופים לעין ואינם חשופים למזג האוויר או לנזקים שונים בהיתקלות עם מכשולים בדרך.

מה ההבדל בין קורקינט חשמלי שיאומי לאופניים חשמליים?

הקורקינט החשמלי לעומת האופניים החשמליים שונה עד מאוד מבחינת הפרמטרים הבאים:

ביצועים - בקורקינט חשמלי שיאומי יש סוללה חזקה יותר והוא מגיע עד ל-25 קמ"ש ביחס לאופניים חשמליות, מעבר לכך הוא קל יותר מאשר אופניים חשמליות והטווח הנסיעה שלו ארוך יותר בין 25-40 ק"מ.

משקל - משקל הקורקינט החשמלי נמוך משמעותית מאשר האופניים החשמליות ולכן קל לשאת אותו ממקום למקום בקלות רבה מאשר אופניים חשמליות.

גודל - קורקינט חשמלי שיאומי ממילא די קטן מימדים וניתן אף לקפל אותו ולהקטינו יותר, לעומת אופניים חשמליים שהם גדולים יותר ומרבית הדגמים בארץ אינם ניתנים לקיפול.

החשש מגניבה -  באופניים חשמליים לרוב יש צורך לקשור אותם בשרשרת על מנת שלא יגנבו אותם, זאת לעומת זאת קורקינט חשמלי אשר אותו ניתן לשאת בקלות לכל מקום ואף להכניס אותו למעלית או להעלותו על אוטובוס, מונית או רכבת וזאת בקלות רבה.

למי מתאים קורקינט חשמלי שיאומי?

קורקינט חשמלי שיאומי מתאים לכל מי שרוצה להתנייד בקלות רבה בכבישים ללא צורך לעמוד בפקקים או לחפש חנייה ברחבי העיר, במיוחד שמדובר על חנייה בעיר גדולה כמו תל אביב למשל שגם ככה פקוקה ומקומות החנייה בה ספורים. הרבה חברה צעירים ומבוגרים כאחד מעדיפים לרכוש קורקינט חשמלי שיאומי מאשר אופניים חשמליים בגלל היתרונות הרבים והמשמעותיים שיש לקורקינטים החשמליים לעומת האופניים החשמליים.

אז לא לשכוח לשמור על בטיחות בעת הרכיבה על הקורקינט,  לחבוש קסדה ולרכב בהתאם לחוקי התנועה. תהנו!

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה