לא סתם קרש חיתוך – הכל על קרש חיתוך עם חריטה



קרש החיתוך שבמטבח הוא אחד מהפריטים החיוניים ביותר, אבל נראה שלעתים קרובות הם מהווים עבורנו אכזבה של ממש; הם נסדקים בקלות, מתעוותים, נשברים, מוכתמים ובלתי אפשריים לניקוי, ועוד. הגיע הזמן לקנות קרש חיתוך חדש ואם כבר לעשות זאת, זו הזדמנות מצוינת להשקיע ברכישת קרש חיתוך עם חריטה שלא רק יהיה מרשים ומעניין, אלא גם איכותי במידת האפשר. זה הרגע שלכם להוסיף למטבח תוספת איכותית שתשרת אתכם לאורך שנים רבות!

קרש חיתוך

טיפים לבחירת קרש חיתוך עם חריטה

קרש חיתוך עם חריטה הוא הרבה יותר מסתם קרש חיתוך, הוא גם נושא עליו איזשהי הקדשה, בדיחה פרטית ואפילו תמונה, שהופכים אותו למתנה מלאת מחשבה ותכנון. כדי לוודא שהוא לא רק נראה טוב אלא גם מאופיין באיכות של ממש, אספנו כמה טיפים מעולים שיעזרו לכם ברכישת קרש החיתוך הבא שלכם:

 

  • קרש ידידותי לסכינים – כשקרש החיתוך אינו איכותי, הסכינים נתקעים בו בזמן פעולת החיתוך ומקשים עליה. כשהקרש איכותי לעומת זאת, הסכין יחרוץ בקלות את המשטח מבלי להתפס בו, מה שהופך את השליטה בסכין למעולה.
  • יציבות מעל לכל – על המשטח להיות שטוח לגמרי ויציב ככל האפשר, מבלי שהקרש או המזון שעליו יחליקו. בנוסף, ברגע שהמשטח אינו יציב גם העבודה הופכת למסוכנת, שכן תזוזות פתאומיות עלולות לגרום לבשלן הביתי להיחתך בטעות.
  • רגליות או לא להיות – משטחי החיתוך הפשוטים לא מגיעים עם רגליות, אבל ממש לא כדאי לוותר עליהן. הרגליות מגביהות את הקרש אל מעל המשטח עליו הוא מונח, כך שניתן גם להשתמש בחלקו התחתון. גם כאן יש לוודא כמובן שהרגליות יציבות ולא מחליקות על מנת שלא להפריע למהלך העבודה.
  • גודל הקרשקרש חיתוך עם חריטה מגיע במגוון גדלים, הכל תלוי בצרכים והדרישות שלכם. חשבו על כך היטב ובחרו את הקרש המתאים לכם ביותר. למשל, אם אתם מרבים בבישולים למספר רב של סועדים, כדאי לבחור בקרש גדול שיאפשר לכם לעבוד ביתר נוחות עם מגוון המצרכים הרחב. אם הקרש לשימוש אישי, אפשר להסתפק גם במשטח קטן יחסית.

 

ומה לגבי בוצ'רים?

בשנים האחרונות, במקום להסתפק ברכישת קרש חיתוך עם חריטה רבים מעדיפים ללכת דווקא על הגרסא המתקדמת והיוקרתית יותר, הבוצ'ר. אם גם אתם החלטתם להשתדרג קחו בחשבון שאמנם נכון שהבוצ'ר חזק ועמיד יותר, אך יש לטפל בו באופן מוקפד שכן לחומרי הגלם מהם עשוי הבוצ'ר, יש נטייה לספוג לחות ורטיבות. כשהעץ נספג ברטיבות, הוא מתרחב ומתעוות וזה הדבר האחרון שהבשלן הממוצע צריך. בנוסף, יש להרחיק את הבוצ'ר מאש על מנת למנוע שריפה, ולהקפיד מידי פעם לחזק את שכבת המגן שלו עם שמן מינרלי.

 

בסופו של דבר לא משנה במה תבחרו, המומחים של ניוס חריטה אישית כבר מחכים לכם עם מגוון רחב של קרשי חיתוך ובוצ'רים בכל הגדלים. אם ברצונכם להעניק לאדם האהוב עליכם מתנה יעילה שתשמש אותו לאורך שנים רבות, ולהוסיף לו טאצ' אישי במיוחד – הגעתם למקום הנכון!

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה