בימינו אין גבר מודרני שאינו יודע להשתמש במכונת גילוח. ישנם גברים המתגלחים בכל בוקר על מנת להשיג מראה חלק, ואילו אחרים רק מגלחים את זקנם קלות. ואכן, גברים רבים מעדיפים להצמיח זקן עבה כדי להעניק לעצמם מראה גברי ובוגר יותר. הם מעוניינים להיפטר מהמראה הנערי ולהפוך לגבריים יותר בזכות הזקן. מעבר לכך, ישנפ גברים שאינם מרוצים מכמויות השיער שיש להם על הפנים, ועל כן הם יכולים בהחלט לבצע השתלת זקן בטורקיה.

למי כדאי לבצע השתלת זקן בטורקיה?

השתלת זקן בטורקיה יכולה להתאים למקרים שונים. אלה כמה מהבולטים שבהם:

  • גברים שאינם מרוצים מהמראה החיצוני שלהם – מדובר בתחושה אינדיבידואלית. ישנם מקרים שבהם הגבר פשוט אינו מרוצה מהמראה של הזקן שלו. הוא חושב שהוא דליל מדיי, הצורה שלו אינה יפה בעיניו וכן הלאה. באמצעות השתלת שיער מקצועית ניתן לשנות את מראה הפנים ולקבל את המראה הרצוי.
  • פתרון טוב לטרנסג'נדרים – טרנסג'נדרים שעברו ניתוח לשינוי מין זקוקים לדי טסטוסטרון בדם שלהם על מנת שיוכלו להצמיח זקן על הפנים. אך במקום לעקוב אחר רמות הטוסטסטרון פעם אחר פעם, הם יכולים לבצע השתלת זקן בטורקיה וליהנות מהתוצאות.
  • מחסור בטוסטסטרון – ישנם גברים הסובלים מחוסר טוסטסטרון בגוף, והוא זה שמונע מהם להצמחי שיער. כך שיש להם מראה נערי תמידי. השתלת שיער יכולה לסייע להם במקרה זה להיפטר מהמראה הצעיר ולהיראות מבוגרים ורציניים יותר.
  • רקמות הרוסות – במקרים שבהם נגרם הרס לרקמות הפנים, כתוצאה מתאונה או כוויה, שיער הפנים לא יצמח. ניתן להתגבר על אובדן השיער התמידי בעזרת השתלה.

 

 

איך מבצעים את ההשתלה?

בימינו משתמשים בשיער תורם שמקורו בקרקפת, על מנת להפוך אותו לזקיקים של שיער ולהתאים אותו לזקן החסר אצל גברים. השתלה זו מהווה פתרון לאנשים המעוניינים בשיער זקן צפוף. זאת משום שכ-1,000 שתילים של שיער קרקפת יכולים לייצר כ-1,500 זקיקי שיער עבור הזקן.

פרוצדורת השתלת זקן אורכת כ-9 שעות, ובסיומה מתקבל זקן איכותי שאינו מבייש את מגדלי הזקן הוותיקים ביותר. לאחר הפרוצדורה הזו מגיע תהליך ההחלמה שיכול לארוך כמה חודשים. במשך התקופה הזו יש להישמע להנחיות הרופא ולבצע אותן במלואן.

השתלת זקן במרפאה מקצועית ומתקדמת

השתלת שיער דורשת דיוק ומקצועיות רבה, ולכן חשוב לבצע את ההשתלה אצל אנשי מקצוע בלבד. ד"ר עלי אמרה הוא רופא מומחה בתחום הפלסטיקה, אשר עוסק בהשתלות שיער וזקן במשך שנים רבות. כל מטופל אשר מגיע למרפאה של ד"ר עלי אמרה קרדניז מקבל יחס אישי על ידי צוות מקצועי ומנוסה. לפני תחילת הטיפול, מקבל המטופל מידע רפואי מפורט על מצב הזקן שלו ועל הפרוצדורה שהוא עומד לעבור.

אבל מה אם אני לא מכיר את טורקיה?

כל פעולה רפואית כרוכה במתחים ולחצים, בייחוד כאשר מגיעים למדינה זרה שדוברת בשפה שונה מזו שלכם. במרפאה של ד"ר עלי אמרה מודעים לקושי, ולכן מלווים אתכם מהרגע שאתם נוחתים בנמל התעופה של איסטנבול ועד שאתם עולים למטוס בחזרה לישראל. נהג מקצועי מסיע אתכם מנמל התעופה אל בית המלון ולאחר מכן אל המרפאה. כמו כן, על מנת שתוכלו לעקוב אחרי הפרוצדורה הרפואית שלכם שלב אחר שלב, מספקים לכם מתורגמן דובר טורקית ועברית. ניתן גם לקבל שירותי תרגום בשפות נוספות כמו אנגלית, צרפתית או ספרדית.

אם תמיד חלמתם על מראה חיצוני מהסרטים ומחסור בזקן פגע בביטחון העצמי שלכם, אין לכם מקום לדאגה. הצוות המקצועי של מרפאתו של ד"ר אמרה יעשה הכול על מנת שתרגישו בנוח ותעברו את הפרוצדורה הרפואית בשלום.

יחצ

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה