כרטיס נטען – זה כדאי לכולם?



כרטיס נטען הוא יותר מפתרון לטיסות לחו"ל. רבים משתמשים בו בתור דרך התשלום העיקרית בחייהם. קראו עוד ותגלו, אולי גם אתם יכולים להרוויח מזה.
כדי להבין באמת אם זה כדאי, חשוב להבין מה זה, איך משתמשים בזה, ולמה זה שונה ממה שאנחנו מכירים היום.

Pixabay

כרטיס נטען

"כרטיס אשראי נטען", המכונה גם "כרטיס נטען" הוא כרטיס מגנטי כמו כל כרטיס מגנטי אחר שאתם מכירים. ההבדל הוא שאתם צריכים למלא אותו מראש. התהליך הוא פשוט דרך אפליקציה או הגעה פיזית לעמדות ההפקדה. לכרטיסים הפופולריים ביותר יש תחנות הפקדה בכל מקום בארץ, אז כך שהתהליך נוח.

זמן העסקה בד"כ יהיה על המקום. לפני שאתם רוכשים כרטיס נטען כדאי לבדוק שאכן המקרה כך.

איך משתמשים ?

דבר ראשון שצריך לעשות זה להפקיד את הכסף. גשו לתחנת ההטענה הקרובה לביתכם והפקידו את הסכום שבו אתם רוצים להשתמש. על האפשרויות של השימוש נספר בהמשך אבל זה די בלתי מוגבל.
ההפקדה והשימוש הם תהליכים פשוטים, ונוחים. אפשר להגיד שהתהליך ממש חלק. אצל חברות הכרטיסים הנטענים הפופולריות, החוויה כמעט מושלמת בכל חברה יהיו פה ושם עיכובים קלים. זה הטבע של הכספים. אבל כאלה קיימים בכל הכרטיסים.

איפה יקבלו את הכרטיס?

בכל מקום, כמעט. יש ממש מעט שימושים שאתם מכירים שהם בלתי אפשריים, לכן כדאי מאוד לבדוק לפני שרוכשים כרטיס מה אפשרי. כמובן שלא כל כרטיס מקובל בכל מקום, וצריך לבדוק בצורה יותר ספציפית, אבל אלה השימושים

כרטיס נטען מומלץ לרוב יהיה בשיתוף פעולה עם אחת מחברות האשראי הגדולות. אם אתם רואים לוגו של חברת אשראי גדולה ומוכרת כמו ויזה, או מאסטרקארד, המשמעות של זה לרוב היא שיש שיתוף פעולה כזה. כרטיס בעל לוגו של חברה כזאת יתקבל בכל בתי העסק שמקבלים אותו. מכירים עסק שלא מקבל מאסטר קארד? התשובה כנראה לא.

רכישות בעסקים : בכרטיס נטען אפשר להשתמש כדי לקנות הכל, החל מאוכל לבית, טיסות, ועוד.. 

משיכה בכספומט – מרבית הכרטיסים יאפשרו משיכת מזומנים קלה. כפי שהייתם מושכים מכל כרטיס אחר. כבר לא צריך להיסחב עם מזומנים. הפקידו בקלות באמצעות הכרטיס.
שימוש בינלאומי : כפי שרשמנו למעלה הכרטיסים האלה הם בשיתוף פעולה עם חברות האשראי הגדולות. כל מה שאתם יכולים לעשות בארץ אפשר לעשות גם בחו"ל.

מה אי אפשר לעשות?

אי אפשר לשלם בתשלומים. הסיבה די ברורה, אתם יכולים להוציא ולהכניס כאוות נפשכם. העסקים מודעים לכך ולכן לא מאפשרים לפרצה כזו. ובצדק. אפשר לפעמים לעשות הוראות קבע, לא כל העסקים מאפשרים זאת. אבל זו אפשרות.

ומה שהכי חשוב – בכרטיס הזה אי אפשר להיכנס למינוס. לא סתם רבים בחורים בשימוש בכרטיס נטען. אתם שולטים בכספים שלכם. הפקידו מה שאתם רוצים והוציאו. מה יותר פשוט וקל מזה.

למי זה מתאים?

כל מי שצריך שליטה על המצב הכלכלי שלו. בעצם, מי לא צריך? אם אתם מרגישים שהלכתם לאיבוד ואתם רוצים לתפוס את ההגה של החיים שלכם, אולי כרטיס נטען יעזור לכם. הפקידו כמה שאתם רוצים, תמתנו את ההוצאות שלכם.

הכרטיס גם מתאים לאנשים שמסיבה מסוימת מתקשים לעבוד מול הבנקים. כרטיס נטען הוא לרוב פתרון חוץ בנקאי. פתרון חוץ בנקאי יעבוד אתך במקרים שהבנק הרגיל לא. יש אנשים שחיים רק באמצעות הכרטיס הנטען.

טיפים

כמה דברים שאנשים נוטים לפספס שיעזרו לכם :

אפשר להעביר כספים :  ממש כמו באפליקציות המוכרות, אתם יכולים להעביר כספים לבנאדם אחר שיש לו כרטיס נטען, בקלות דרך אפליקציה. אם לכרטיס נטען שלכם אין אופציה כזאת, כדאי לבדוק למה.

המרות מט"ח – נכון, זאת אפשרות שיש לכם עם כרטיסים נטענים מסוימים. כך תוכלו לשלם לפעמים עמלות נוחות בהרבה מהעמלות הרגילות. כמובן שכדאי לבדוק תמיד אלטרנטיבות ולא להסתמך תמיד על מקור אחד בלבד של המרות כספים.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה