כרטיסים למשחקי כדורגל באירופה



למרות שכדורגל הוא ענף הספורט הפופולרי ביותר בישראל, ליגת הכדורגל הישראלית לא נחשבת כאיכותית במיוחד בעיני ציבור האוהדים בישראל (ובעולם). זו הסיבה שישראלים רבים טסים למדינות שונות באירופה בשביל לצפות במשחקים בליגות בכירות יותר, עם שמות נוצצים יותר.

pixbay

בטקסט הזה תוכלו לקרוא על הליגות הטובות באירופה ששווה לטוס לראות משחק שלהן. מעבר לרמה הגבוהה של המשחק, גם תרבות העידוד באירופה נחשבת יותר בעיני האוהד הישראלי, כמו גם הרמה של המתקנים בהם מתקיימים המשחקים. כל אלו מובילים את האוהד הישראלי לחפש כרטיסים למשחקי כדורגל באירופה.

הליגה האנגלית

הליגה הראשונה שנזכיר היא גם הליגה הוותיקה ביותר, אחת שנחשבת בעיני רבים וטובים לליגה הטובה העולם – הליגה האנגלית. אנגליה נחשבת מולדת הכדורגל העולמית, ותרבות המשחק והעידוד נלקחת בה ברצינות רבה. כל אלו הופכים אותה ליעד אידאלי לחופשת כדורגל, או חופשה רגילה בשילוב עם צפייה במשחק.

ליגת האלופות

אי אפשר לדבר על כדורגל אירופאי בלי לדבר על ליגת האלופות. המפעל המפגיש בין הקבוצות הכי טובות ביבשת וכל משחק בו טעון משמעות רבה. חבילות ספורט לליגת האלופות יכולות להיות זולות יותר מכרטיסים למשחקי כדורגל בליגות אחרות מפני שהליגה לא מתקיימת רק בארץ אחת.

הליגה הספרדית

עוד ליגה שנזכיר כיעד אטרקטיבי לקנות אליו חבילות ספורט היא 'לה ליגה' – הליגה הספרדית. הליגה הספרדית נתפסה בארץ במשך שנים בתור הליגה האהובה בעולם הודות לנוכחות של כמה מהשחקנים הגדולים בעולם בה (מודריץ', גריזמן ועוד רבים). הליגה הספרדית היא אחת המסוקרות בעולם בגלל הרמה הגבוהה של המשחקים שבה.

הליגה הגרמנית

ליגה נוספת שכדאי לכם לשקול לקנות כרטיסים למשחקי כדורגל שמתקיימים במסגרתה היא הליגה הגרמנית. האוהדים הגרמנים ידועים בתצוגות העידוד המרשימות שלהם, מה שהופך את כל חווית הצפייה באצטדיון לחוויה בלתי נשכחת (וגם מצטלמת מצוין).

סיכום

לסיכום,  כרטיסים לליגה אנגלית ומשחקי כדורגל באירופה הם משהו שכל מי שאוהב כדורגל חייב לקנות לפחות פעם בחייו. כמובן שכרטיסים וחבילות ספורט קונים אך ורק מגורמים רשמיים ואמינים, עדיף כאלו שמדברים עברית כך שתוכלו להתנהל מולם בקלות  כמו חברת ספורטיבי.

הזהרו מרמאים שמוכרים כרטיסים מזויפים! פנו אך ורק לאתרים רשמיים או חברות בעלות נוכחות ברשת והמלצות אמינות. אל תתנו לחוויה המלהיבה הזו להפוך לאכזבה עצומה (וחור בכיס).


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה