כמה עולה יחידת אחסון לתכולת הדירה שלך?



עומדים בפני מעבר דירה או אפילו רילוקיישן לחו"ל? סביר שתמצאו את עצמכם מחפשים אחר מקום בו תשאירו את תכולת הדירה שלכם; כי מחכה לכם בחו"ל דירה מרוהטת או כי אתם עוברים לדירה קטנה יותר שלא כל הציוד שלכם יוכל להיכנס אליה. יחידת אחסון שמגיעה בגדלים שונים, היא הפתרון המושלם שכן במידה וברשותכם תכולה של דירת שני חדרים למשל, אין כל סיבה לקחת יחידה גדולה יותר שמתאימה לתכולה של דירת ארבעה חדרים. גם יעיל, גם חסכני!

pixabay

ואם כבר חסכני, האם ניתן לחסוך עלויות של יחידת אחסון

בוודאי שכן! ציינו כי יחידות אחסון מגיעות בכל מיני גדלים וסוגים, כך שהמשמעות היא שבחירה נכונה ומדויקת תחסוך לא מעט כסף. הבה נרחיב על כך:

  • יחידת אחסון מתאימה – אחסון התכולה יכול לעלות לא מעט כסף, בעיקר אם בוחרים ביחידה לא מתאימה. נכון שאסור להתפשר על החברה שתיקח על עצמה לאחסן את התכולה שלכם, אך תמיד כדאי להיות ערניים ולבחור נכון. כלומר, לבצע חישוב של נפח היחידה לעומת התכולה שאתם מגיעים איתה. למשל, אם תזדקקו ל-15 קו"ב, אין סיבה שתשכרו יחידה של 30 קו"ב ותשלמו עליה פי 2.
  • חבילת שירותים משתלמת במיוחד – במקום להסתבך עם מובילים בנפרד, אחסון בנפרד ואפילו אבטחה בנפרד, מומלץ לבחור במתחם אחסון שיציע את כל אלו בחבילה אחת; אבטחה ושמירה מוקפדת, שירותי הובלה יעילים ואמינים, ואפילו סיוע בסידור התכולה במחסן.
  • תרשו לעצמכם להתמקח – מכיוון שחלק מנושא האחסון הוא גם הובלה, הרי שענף האחסנה יהיה מושפע באופן ישיר מענף ההובלות. המשמעות היא, שבחורף המחיר יהיה כנראה נמוך יותר מאשר בקיץ. בנוסף, דעו שככל שתאחסנו לטווח ארוך יותר כך סביר שתצליחו להוריד את מחיר האחסון.
  • סדר וארגון – אחד הטריקים הכי יעילים בסדר וארגון היחידה (ובכלל כשמדברים על אחסון גם בבית), הוא הסדר והארגון. איך עושים את זה? מתחילים בלהניח את החפצים הגדולים והמסיביים על הרצפה, ועליהם עורמים לפי גודל את הארגזים – מתחילים מהגדולים, וככל שמטפסים גודל הארגזים יקטן. אפשר לקרוא לזה 'שיטת הפירמידה' וכאן, היא לגמרי עובדת.

מצוין, אבל כמה זה יעלה לי באמת?

אפשר לומר אולי שמחירה של יחידת אחסון נקבע בסופו של דבר ע"פי איכות האחסנה, המיקום הגיאוגרפי שלה, זמן האחסון שנבחר, מה אנחנו בוחרים לאחסן וכמה. ההמלצה היא להשוות מחירים בין מתחמי מחסנים שונים, ובהתאם לשירותים השונים שכל מתחם מציע. כמו כל שירות או מוצר אחר שנרצה לצרוך, חשוב לזכור שמחיר זול מידי חייב להדליק נורה אדומה. מצד שני, אין סיבה לשלם מחיר גבוה מידי על יחידת אחסון בלבד. בדקו מהו הממוצע בשוק לכל השירותים הנלווים, וחפשו מתחם שיאפשר לכם לשכור יחידה במחיר מתאים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה