כמה עולה ביטוח דירה – פורטל הביטוחים הגדול בישראל



רוצים לדעת כמה עולה ביטוח דירה בישראל? לא נמרח אתכם ונענה על השאלה כמה עולה ביטוח דירה מיד בצורה של מספרים קונקרטיים אבל לפני כן נענה לכם בשאלה שאולי תיתן לכם הסבר טוב יותר: כמה עולה שעון? וכמה עולה לחם? התשובה היא כמובן אף פעם לא מוחלטת... יש טווח מחירים עבור כל מוצר ושירות ולכן זה אותו דבר גם לגביי השאלה כמה עולה ביטוח דירה. יחד עם זאת יש חברות שמציעות היום הצעה אטרקטיבית של 1 שקל ליום עבור ביטוח דירה ואם עושים חישוב פשוט ובהנחה שגם שאר החברות חייבות ליישר קו עם רמת מחירים זו פחות היותר, אז עכשיו לשאלה: כמה עולה ביטוח דירה יש תשובה יותר ממוספרת: כ-30 שקל בחודש במינימום. כמובן שהמחיר יכול להיות יקר הרבה יותר בהתאם למשתנים כמו הרכוש שיש בדירה וגורמים

FREEPIK

כמובן שהמחיר יכול להיות יקר הרבה יותר בהתאם למשתנים כמו הרכוש שיש בדירה וגורמים הקשורים למבנה הדירה עצמה ועל כך נפרט בהמשך. אז כמה עולה ביטוח דירה מקבל תשובה מספרית אולם צריך לזכור שכמעט בכל מוצר ובוודאי במוצרים ביטוחיים יש תמיד הרחבות, תוספות והמחיר הסופי ולא גורף וקבוע אלא תלוי בכמה גורמים שחלקם קבועים אך חלקם משתנים כגון: גודל הדירה, מצב הדירה, גיל הדירה, סוג הדירה ועוד.

ביטוח דירה מחיר, ביטוח דירה מבנה ותכולה ועוד - פורטל הביטוחים הגדול בישראל

פורטל הביטוחים הגדול בישראל מביא לכם מידע עדכני לגביי כל סוגי הביטוח בישראל: ביטוח בריאות, ביטוח חיים, ביטוח רכב ומשכנתא ועוד. בעזרת המידע בפורטל תוכלו לדעת כמה עולה ביטוח דירה בצורה מדויקת נכון להיום לפי סקר והשוואה בין הצעות חברות הביטוח השונות וכמו כן תוכלו לקבל הצעות יותר טובות באופן אישי על ידי השארת פרטים באתר.

כמה עולה ביטוח דירה בישראל נכון לשנת 2022

קיבלנו תשובה מספרית לשאלה כמה עולה ביטוח דירה: כמה עשרות שקלים בחודש או יותר וגם הסברנו שמחיר זה תלוי בעוד גורמים כמו שטח הדירה, מי גר בה, כמה אנשים גרים בה, מה מצבה, מה סטטוס הבנייה והמגורים שלה ועוד. דבר נוסף שאתם צריכים לדעת חוץ מאשר כמה עולה ביטוח דירה, זה מה מכיל ביטוח דירה. אז ביטוח דירה הוא למעשה שני ביטוחים שאפשר לרכוש כל אחד בנפרד או ביחד ובדרך כלל רצוי ביחד. ביטוח הדירה מורכב מביטוח מבנה ומביטוח תכולה. שני הביטוחים די מובנים מאליהם ואפשר להבין לפי השם שלהם מה בדיוק הם מכסים. ביטוח המבנה הוא ביטוח שמכסה את מבנה הדירה: הדלתות, הקירות, הרצפה, החלונות, ארונות המטבח, הכלים הסניטריים ויסודות המבנה. מחיר ביטוח מבנה הדירה תלוי בגודל הדירה ובשאר הגורמים הפיזיים שמנינו אך גם בכיסויים של הביטוח. ככל שתוסיפו כיסויים מין הסתם הביטוח יתייקר ואם אתם רוצים להוסיף גם ביטוח צד ג' עבור אורחים בנכס, המחיר יכול להיות יקר אף על פי שכיום ביטוח צד ג' כלול בדרך כלל בביטוח התכולה. הכיסויי הם עבור נזקי גניבה, פריצה, שריפה, נזקי טבע, נזקי אדם זר ועוד.

פורטל הביטוחים הגדול בישראל – האתר מס' 1 בישראל בתחום הביטוחים

מצאו בפורטל כמה עולה ביטוח דירה ובחרו את החברות הזולות ביותר אך גם הטובות ביותר שמספקות את הכיסוי הביטוחי הטוב ביותר עבור ביטוח דירה מבנה ותכולה ועוד! גלו כמה עולה ביטוח דירה באמת בעזרת גלישה בפורטל והשאירו פרטים לייעוץ אישי והצעות פרטיות לביטוחי הדירה, הרכב, החיים והבריאות בעזרת פורטל הביטוחים הגדול בישראל! הפורטל החדשני והמסודר ביותר ברשת בתחומי הביטוח החיסכון וההשקעה לשכירים, עצמאים ולכל המשפחה!

--

ביטוח דירה מחיר ומידע – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

כאמור ביטוח הדירה מורכב מביטוח מבנה ומביטוח תכולה. עבור בעלי דירות שמשכירים את הנכס ללא ריהוט וללא תכולה, מספיק ביטוח התכולה בלבד שיוזיל את עלות הביטוח. עבור שוכרים, הדיירים, בדרך כלל הם לא עושים ביטוח כאשר הם סטודנטים צעירים ואין להם רכוש רב אך יש גם משפחות שחיות באורח קבע בדירות שכורות מבוססות ומלאות תכולה ועבורן ביטוח תכולה הוא הכרחי. אמנם הנכס לא שלהם אבל כל החיים שלהם נמצאים בבית ואם יפרצו, יגנבו ויזיקו לציוד, טוב לדעת שעבור כמה שקלים בחודש אפשר לבטח את כל תכולת הבית גם אם הבית לא שלכם. בנוסף משפחות אלה צריכות להביא בחשבון גם שאם ייגרם נזק לדירה עצמה, בין אם באשמתם או שלא באשמתם, כדאי שיהיה להם ביטוח מבנה גם כן למרות שזהו לא הנכס שלהם.

כל שוכר מסתדר עם בעל הנכס ממנו הוא משכיר את הנכס אך כאשר קורים מקרים לא נעימים או נזקים גדולים לדירה מכל סיבה שהיא: אסון טבע, שריפה, נזילה וכדומה, עדיף שיהיה ברור מי נושא באחריות ומי אמור לשלם על הנזק מראש.

רוצים עוד מידע על ביטוח דירה וביטוחים אחרים? גלשו בפורטל הביטוחים הגדול בישראל!

מצאו עוד מידע בנושא ביטוח דירה, ביטוח רכב מקיף, ביטוח פנסיה, ביטוח משכנתא ועוד! כל שבוע אנו מעלים תוכן חדש לפורטל עם ידיעות חדשותיות ומידע רלוונטי לגביי שינויי חקיקה בתחומי הביטוח, הפנסיה וההשקעות בישראל. בעזרת המידע שאנו מעלים בפורטל כל אזרח בישראל יכול ללמוד על ביטוח, השקעה וחיסכון ולהצליח לנהל בעזרת מידע זה את הכסף שלו בצורה יותר טובה.

אנו מובילים כמעט בכל ביטוי רלוונטי בגוגל עבור חיפושים הקשורים לביטוח, פנסיה, קופות גמל ועוד עשרות נושאים, משמע הגולשים בישראל אוהבים את האתר שלנו ומעלים אותו לראש הדירוג עבור כל אותם ביטויים! תודה למאות אלפי הגולשים שעוברים באתר כל חודש ומתעדכנים לגביי הנושאים המעניינים אותם באתר. נמשיך להעלות עוד תכנים דומים ואם יש משהו שברצונכם לבקש שנכתוב ונרחיב עליו אתם יותר ממוזמנים לשתף אותנו בו ונשמח להיענות לבקשתכם במידה וזה עונה על הצרכים של עוד רבים ומתאים לאופי התכנים באתר!

רבים כבר מצאו בזכות האתר את ההצעות הטובות ביותר לביטוחי החיים והבריאות, מסלולי החיסכון וההשקעה בקרנות פנסיה, קופות גמל ועוד! מקווים שגם אתם תמצאו את מה שאתם מחפשים ואנו מצידנו נמשיך לשפר את התכנים באתר ולמצוא נישות ונושאים חדשים עליהם יש צורך להרחיב. נחדש את מסד הנתונים באתר וניידע אתכם לגביי כל עדכון ושינוי בכל אחד מתנאי השוק עבור חברות ביטוח והמבוטחים בארץ ולגביי כל שינוי מהותי שיכול להשפיע על מיליוני אזרחים כל שנה, בין אם זה בתנאי לקיחת המשכנתא שרבים זקוקים לה לרכישת דירה, שינוי בתנאי המשיכה או ההפקדה מקרנות הפנסיה וקופות הגמל ועוד.

לסיכום נושא עלות ביטוח הדירה והשאלה כמה עולה ביטוח דירה, אפשר לסכם ולענות בצורה ישירה שמדובר בכמה עשרות שקלים בחודש בלבד, משהו בין 30 ל-80 שקלים פחות או יותר אך המחיר הסופי תלוי במספר משתנים הקשורים לנכס ולבעל הנכס כמו גם למבנה הדירה ולתכולתה. אם למשל תיתלו בדירתכם את ציור המונה ליסה המקורי, אנו בטוחים שביטוח התכולה שלכם יהיה יקר יותר... להתראות ובהצלחה!

פורטל הביטוחים הגדול בישראל

טלפון: 073-272-5261

www.2bit.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה