כל מה שרציתם לדעת על השכרת מחסנים



למחסנים להשכרה יש הרבה מאוד יתרונות ושימושים - בין אם כי אתם משפצים את הדירה, יוצאים לרילוקיישן, רוצים לאחסן מלאי עסקי או זקוקים לאחסון תכולת דירה מכל סיבה שהיא.

אם זו הפעם הראשונה שאתם זקוקים למחסנים להשכרה, יש כמה דברים שכדאי לדעת כדי לעשות את הבחירה הנכונה.

 

מהם מחסנים להשכרה?

מתחמי מחסנים הם מתחמים המאפשרים אחסנה לטווח קצר או ארוך, במחסני אחסנה בגדלים שונים לפי הצורך, לאחסון כמעט כל סוג של חפצים. המחסנים האלו נמצאים כמעט בכל אזור בארץ, כך שתוכלו למצוא מיקום שקרוב אליכם. מחסנים להשכרה הם מחסנים מאובטחים ומספקים פיתרון נוח כמעט לכל צורך אחסנה באשר הוא.

 pixabay

מה צריך לחפש במחסנים להשכרה?

כשאתם מחפשים מחסן להשכרה כגון מחסן להשכרה בתל אביב עבור אחסון תכולת דירה או לכל צורך אחר, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון. אלו הפרמטרים העיקריים לפני שאתם עושים את הבחירה:

 

  • נגישות - כדאי לבחור במקום המציע גישה 24/7 למחסן שלכם, כולל בסופ"שים ובלילה, למקרה שתצטרכו משהו מתוך המחסן שלכם. זה חשוב בעיקר אם אתם חושבים שיהיה לכם צורך כזה (אם אתם נוסעים לרילוקיישן בחו"ל, כנראה פחות חשוב).
  • לוקיישן - מומלץ לבחור בלוקיישן שקרוב אליכם, כך שיהיה לכם קל להגיע למקום בעת הצורך. שימו לב - לרוב, מתחמים בתוך הערים יהיו יקרים יותר, ולכן לפעמים עדיף להתרחק קצת מהעיר כדי לזכות למחירים נוחים.
  • בטיחות - חשוב לבחור במתחמי אחסנה מאובטחים בשמירה, במצלמות ובשערים נעולים בכניסה.
  • מחסנים שמורים ונקיים - כדאי להתרשם מרמת הניקיון במתחם - בכל זאת, אתם שומרים שם את החפצים שלכם ואתם רוצים שהמקום יהיה נקי ומסודר!
  • בקרת אקלים - כדאי לבחור במחסנים עם בקרת אקלים - כלומר, הטמפרטורה במחסנים תהיה אחידה לא משנה מהי עונת השנה - כך שהציוד שלכם יהיה שמור גם בשיא החורף וגם בשיא הקיץ.
  • ביטוח - כדאי לבחור במקום המציע ביטוח תכולה, כולל ביטוח מפני רעידות אדמה או שריפות.
  • נפח - אין סיבה לשכור מחסן עצום בשביל כמה חפצים בודדים; כדאי לוודא שיש בחירה בין מחסנים בנפחים שונים, כך שתוכלו לבחור את המחסן המתאים לכם ביותר.

 

איך נקבע המחיר של מחסנים להשכרה?

המחיר משתנה ממחסן למחסן, והוא תלוי בפרמטרים שונים - למשל, גודל ונפח היחידה שבחרתם, וכן כמה זמן אתם מתכוונים להשאיר את החפצים שלכם במחסן, כלומר אורך ההשכרה. הרבה מקומות מאפשרים השכרה חודשית, שזה נוח מאוד במקרים של אחסון תכולת דירה לטווח ארוך, כמו במקרה של רילוקיישן. ישנם פקטורים נוספים שיכולים להשפיע על המחיר- הבטיחות, האם היחידה בפנים או בחוץ, בקרת אקלים ולוקיישן.

 

מה מותר ואסור לאחסן ביחידת אחסנה?

ביחידת אחסון אפשר לאחסן הכל - כמעט. תוכלו לאחסן ללא כל בעיה רהיטים, מסמכים, ביגוד, מכשירי חשמל, ציוד וכדומה, אך אין לאחסן כל ציוד שיכול להיות מסוכן או רעיל, כמו ציוד דליק, אוכל שעלול למשוך מזיקים, וכן גם לא צמחים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה