כל ישראלי צריך יועץ משכנתאות



כשאתם ניגשים לקנות את המוצר היקר ביותר באחת מהמדינות היקרות ביותר בעולם, מן הראוי לשקול היטב את הצעדים שלכם, ולהיעזר באנשי מקצוע מהשורה הראשונה. יועץ משכנתאות הוא האביר על הסוס הלבן בכל הנוגע לקבלת משכנתא בישראל. מדובר על חיסכון של סכומים אסטרונומיים, לעיתים סכומים שיכריעו בין רכישת נכס להימנעות מהעסקה, לכן העבודה עם יועץ משכנתא היא הכרחית.

pixabay

אם אתם שוקלים האם לשכור את שירותיו של יועץ או לנסות לקחת משכנתא לבד, תרשו לנו לעצור אתכם כאן ועכשיו. אל תטעו, אתם אולי (לא בהכרח) יכולים לבד, טכנית, לקבל משכנתא, אבל באיזה תנאים? היתרון הברור והמובהק שאין עליו עוררין הוא שעבודה עם יועץ מקצועי בתחום המשכנתאות חוסכת לכם הון תועפות, כפי שחסכה למאות, אלפי ועשרות-אלפי ישראלים, וחוסכת להם כספים עד היום.

איך זה עובד?

ייעוץ משכנתאות הוא בעצם תהליך שבו היועץ מכיר את כל התנאים, היכולות והאפשרויות בחיים הפרטיים שלכם בכל הנוגע לתחום הפיננסי, ומחבר את הידע הזה לכל התנאים, האפשרויות והפתרונות בעולם המשכנתאות בזמן נתון, ומשיג עבורכם עסקה שלבד לא הייתם יכולים להשיג בשום דרך ובשום צורה.

היועץ עושה זאת בעזרת:

  • גוף ידע נרחב – כמות הידע שיש לאיש מקצוע בנושא בו הוא מתמחה גדולה לאין ערוך מכמות הידע שיש לאדם שאינו מתמחה בתחום. זה נכון במשכנתאות כמו שזה נכון בכל תחום אחר בחיים, ולא משנה כמה תלמדו על הנושא בתיאוריה, הרי שעולם התיאוריה והעולם המעשי הם בהכרח לא בהתאמה מלאה, ורק מי שבאמת מתעסק עם התחום, לאורך תקופה ארוכה, יודע לגשר בין השניים ולהביא לכם את המציאות כפי שהיא, במחיר הטוב ביותר.
  • קשרים – מה לעשות, משכנתא היא סה"כ הסכם בין אנשים, ובמקרה הזה ביניכם לבין אנשים שמאוגדים תחת חברה בשם "בנק" (או כל גוף מלווה אחר לצורך העניין). אנשים עושים עסקים עם אנשים, וזה נכון בין אם אתם קונים ארטיק לילד, או ווילה למשפחה. אנשים זה תקשורת, אנשים זה קשרים, ובמרבית המקרים יועצי המשכנתאות הם אנשים שמכירים אנשים מהתחום, ויודעים לעבוד איתם.
  • נפח עסקאות – אחד הדברים שאנשים שלא מתעסקים במשכנתאות, שזה מרבית האנשים, לא יודעים, זה שנפח העסקאות הוא כח. אם אתם בעלי עסקים ומבצעים רכישות של דברים שונים עבור העסק שלכם, אתם בוודאי מכירים את זה טוב יותר מהאדם הממוצע. ככל שנפח המכירה גדל, כך יכולת המיקוח שלכם גדלה, והמחיר יורד. זה נכון כשאתם רוכשים דברים לעסק, כמו גם בחיים הפרטיים. זה נכון באותה המידה גם כשאתם רוכשים משכנתא, שהיא רכישה לכל דבר ועניין. הבנק יודע שיועץ המשכנתאות מחזיק בקהל לקוחות רב, כלומר בנפח עסקאות נרחב. לכן יועץ משכנתאות יכול להיכנס למו"מ עם הבנק כאשר ידו על העליונה, ולקבל עבור לקוחותיו עסקאות הרבה יותר טובות.

במילים אחרות, העבודה עם יועץ מקצועי למשכנתאות משתלמת בצורה חד-משמעית, אז אל תחשבו פעמיים, קבלו את הייעוץ הראוי לעסקה הגדולה, וצאו עם העסקה הטובה ביותר שיכולתם לקבל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה