כל הסיבות לקנות תנור חימום למרפסת!



בשביל מה צריך תנור חימום למרפסת ואיך בוחרים אחד? כל התשובות בהמשך מאמר זה!

תנור חימום למרפסת

המטרה של תנור חימום למרפסת

כולנו מכירים את תנורי החימום, המיועדים לחימום חדר האמבטיה או לחימום הסלון או חדר השינה. אבל מה קורה אם רוצים לשבת במרפסת של הבית במזג אוויר קריר? בדיוק בשביל זה יש את האפשרות להתקין גם במרפסת תנור חימום, שיאפשר ישיבה במרפסת בכל מזג אוויר ובכל טמפרטורה.

על המרפסת

מי שבוחר לגור בדירה עם מרפסת יודע בדיוק למה הוא בחר דווקא באפשרות הזו. הרי המרפסת נועדה לאפשר לדיירי הבית ואורחיהם לשבת בחוץ וליהנות מאוויר צח ועדיין ליהנות מתחושת הפרטיות של הבית. אבל מה קורה כשהטמפרטורות צונחות? האם בגלל זה צריך להסתגר בתוך הבית? ממש לא! תנור חימום למרפסת יאפשר לכם ליהנות מהמרפסת שלכם גם בלילות חורפיים וקרים במיוחד ומחימום ממוקד ונעים.

הייחודיות של התנור

התנור המיועד לחימום שטח המרפסת מתאפיין בכך, שהוא מסוגל להתמודד עם טמפרטורות נמוכות במיוחד באמצעות עוצמת חימום גבוהה. כמו כן, היות שהוא נועד להיות בחוץ, ובעיקר בעונת החורף, עליו להיות עמיד בפני מים, שכן הוא אמור להיות ממוקם במרפסת גם כאשר יורד גשם.

בטיחות

אחד הדברים החשובים ביותר בחיים הוא השמירה עליהם. הכוונה היא לכך, שחשוב להקפיד על הבטיחות שלנו בכל דבר שאנו עושים והדבר נכון, מן הסתם, גם לגבי שימוש בפתרונות חימום שונים. היות שכך חשוב לציין, שתנורי החימום המיועדים לחימום מרפסות הינם בטיחותיים ומאפשרים לבעליהם להרגיש בטוחים בכל הפעלה.

תאורה נעימה

יתרון נוסף של תנור חימום למרפסת הוא, שהוא מייצר תאורה נעימה במרפסת. היות שבדרך כלל מדובר על תנורי אינפרא, הם מייצרים תאורה אדומה ורכה ויש שיאמרו, שהיא אפילו די רומנטית! כך ניתן לשבת במרפסת וליהנות מהחום של התנור ומתאורת אווירה בו זמנית.

אפשרויות בחירה

היות שקיים צורך רב בתנורי החימום למרפסת, יש גם מבחר גדול, מתוכו כל אחד יכול לבחור את התנור הרצוי לו והמתאים ביותר למרפסת שלו. לדוגמה, ניתן לבחור תנור עומד או תנור תלוי וכמו כן ניתן לבחור מתוך מגוון רחב של צורות, צבעים וגדלים של תנורים. כמו כן, ניתן לבחור את עוצמת החימום של התנור, בהתאם לגודל המרפסת ובהתאם לצורתה ואופייה וכך ליצור התאמה מושלמת.

דקורציה

היות שהתנור נועד להיות במרפסת באופן קבוע, הוא מהווה גם פריט דקורטיבי לכל דבר ועניין וזוהי סיבה נוספת לכך שניתן לבחור את העיצוב. אם כן, כאשר אתם בוחרים תנור חימום למרפסת, מומלץ להתאים אותו גם לריהוט שבמרפסת ולסגנון שלה מבחינת המרצפות, המעקה וכך הלאה. כך הוא יהווה השלמה לסגנון העיצובי שלה וישתלב בה באופן מושלם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה