כל היתרונות של מנקה חלונות מגנטי



לחלונות ישנה נטייה להתלכלך בקביעות. כתמים של אבק, בשל גשם שמשאיר פסי לכלוך, אוויר לא נקי ועשן. מרגישים שלנקות את החלונות זה "תיק" לא רגיל? על מנת להפוך את ניקוי החלונות להרבה יותר קליל ופשוט, שווה להכיר את כל היתרונות של המנקה הכפול, המבוסס על מגנט: מנקה חלונות מגנטי. מהיום, הכל הרבה יותר פשוט.

Pixabay

מתאים לניקוי חלונות בכל גודל

מנקה החלונות המגנטי מבוסס על מגב כפול, חצוני ופנימי, המחובר עם מגנט. יתרון מאוד חשוב שלו: טוב ומתאים לביצוע ניקיון של חלון מכל גודל. למשל, מתאים לניקוי של חלונות קטנים בבית. מנקה חלונות מגנטי טוב גם לניקוי של חלונות גדולים כגון של מרפסות או אפילו חלונות ראווה, דלתות זכוכית.

בלי שריטות ולא צריך סמרטוטים ועיתונים

בעזרת השימוש באמצעי הניקוי הייחודי הזה, המלאכה מתבצעת בקלילות רבה. ובעיקר – אין צורך להשתמש בכל מיני סמרטוטים או עיתונים. לא צריך לעבוד קשה ולשפשף שוב ושוב. לא מסכנים את הזגוגית, לא שורטים אותה ולא גורמים לנזק. המנקה שבנוי כמגב בעל שני חלקים, מבצע את כל מה שצריך בעצמו ובלי מטליות.

ניקוי בלי שצריך לפרק את החלון

בעזרת מנקה חלונות מגנטי, כבר לא צריכים לפרק חלונות בכדי לנקות ביעילות. מאוד נוח להצמיד את המנקה החיצוני, אל החלק שמצוי מבפנים ומצויד במגנט. לאחר מכן, במנועות חלקות, מתבצע הניקוי כשהחלון סגור. לא צריך לפרק אותו מהמסגרת בכדי להשיג את התוצאות המיטביות.

אין צורך להסתכן ולהתכופף החוצה

בחלונות מסוימים או במרפסות שמש, נהוג לנקות תוך כדי התכופפות או רכינה החוצה. פעולה שכזאת עלולה להיות מאוד לא נעימה ואפילו מפחידה. אפילו מי שלא סובל מפחד גבהים לוקח כאן סיכון מיותר. בזכות המנקה המגנטי, אין שום צורך להסתכן. כבר לא צריכים לרכון החוצה על מנת להבריק את החלון היטב היטב. בזמן הניקוי, עומדים בצורה בטוחה ונוחה מבפנים כשהמגב החיצוני מבריק ומצחצח.

חוסך המון זמן בניקוי דו כיווני

כאשר מנקים את החלון בצורה סטנדרטית, צריכים לעבור על כל שטח הזגוגית פעמים. פעם אחת מנקים את החלק הפנימי של הזגוגית ופעם נוספת מנקים את החלק החיצוני. בעזרת המנקה המגנטי חוסכים את זמן הניקוי – מקצרים אותו פי שניים. כל זאת בזכות העובדה שהמגב הפנימי והמגב החיצוני מחוברים יחדיו ובעת ובעונה אחת, מבריקים היטב את שני הצדדים.

לא נשארים כתמים של מים

המבנה של המנקה פשוט וגאוני. מרכיבים אותו בשני רגעים והוא מצויד בחוט אבטחה (כלומר אם המגב החצוני משתחרר, הוא לא ייפול למטה). מעבר לכך, היתרון החשוב שראוי לציין – רמת הניקיון הגבוהה. בגריפת המים והסבון, מסולקים באופן מוחלט כל הלכלוכים והכתמים. כמו כן, לא נשארים לבסוף פסים של מים. מתקבלת זגוגית מבריקה ונקיה למשעי.

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה