כלי גינון נטענים לגננים



גננים רבים מחליטים לעשות את השינוי המבורך מכלי גינון הפועלים על מנוע בנזין לכלי גינון נטענים חשמליים, הפועלים על בטריה. בשנים האחרונות הטכנולוגיה השתכללה והשתפרה באופן משמעותי, והפכה את כלי הגינון הנטענים לבחירה הראשית של גננים, מאינספור סיבות חשובות.

באדיבות greenworks

אם אתם שוקלים גם אתם לעשות את המעבר, המדריך הבא יסביר לכם כל מה שצריך לדעת על כלי גינון נטענים - היתרונות שלהם, אילו כלים נטענים כדאי לכם להחזיק ולמה כדאי לעבוד עם כלי גינון נטענים!

 

מהם כלי גינון נטענים ולמה כדאי לעבוד איתם?

כלי גינון נטענים הם כלי גינון שפועלים על בטריות. הם ניידים לחלוטין, ומאפשרים עבודה שוטפת, שקטה וידידותית לסביבה. כלים נטענים מגיעים עם סוללה שאותה יש להטעין לפני השימוש; מומלץ לבחור בכלים שמגיעים עם סוללת ליתיום איכותית, סוללה עוצמתית בעלת אורך חיים ארוך שמאפשרת עבודה רציפה וטעינה מהירה. הסוללה תתאים למגוון גדול של כלים, כך שניתן יהיה להשתמש באותה סוללה עבור כלים שונים - מפוח עלים, חרמש, מכסחת דשא וכדומה.

 

היתרונות של כלי גינון נטענים

יש כמה יתרונות עיקריים שהופכים את הכלים הנטענים לעדיפים על פני כלים המונעים על דלק:

 

  • רמת הרעש - כלים המונעים על ידי דלק הם כלים רועשים במיוחד, ואף יכולים לגרום לאובדן שמיעה משמעותי (בעיקר עבור גננים שמשתמשים בהם שעות ארוכות!). לעומת זאת, כלים חשמליים הם שקטים ואינם מפיקים רעש, או מפיקים רעש חלש ולא מזיק לשמיעה, יתרון משמעותי במיוחד!
  • ידידותיים לסביבה - אי אפשר להתחרות עם הנתון הזה - כלים נטענים הם כלים ידידותיים לסביבה, שלא פולטים זיהום ואדי דלק, ולכן לא מזהמים את הסביבה כלל. זאת לעומת הכלים הפועלים על בנזין, שהם מזיקים מאוד לסביבה ופולטים זיהום אוויר גבוה.
  • חסכוניים יותר - לכלים נטענים יש עוד יתרון חשוב - הם חסכוניים יותר, מכמה סיבות. ראשית, אינם זקוקים לתחזוקה שוטפת כמו כלים הפועלים על דלק, שזקוקים לתחזוקה של חלקים כמו מסנן אוויר, המאייד והמצת; כמו כן, אין צורך במילוי דלק, מה שמייקר גם כן את השימוש בכלי. בכלים חשמליים, יש אך ורק להטעין את הסוללה, וזה הכל!
  • פשוטים לשימוש ונוחים לתפעול - לרוב, כלים נטענים הם כלים מאוד פשוטים לשימוש - אין צורך בידע מיוחד כדי להשתמש בהם, והם אינטואיטיביים לשימוש ונוחים.
  • משקל - עבור גננים, שמשתמשים בכלי גינון במשך שעות ארוכות ולמעשה במשך כל היום, יש חשיבות עצומה למשקל; ככל שמשקל הכלים גבוה יותר, כך הם מעמיסים יותר על הגוף ועל הגב, לוחצים ומעייפים את השרירים. כלים נטענים הם קלי משקל, ומגיעים לרוב בעיצוב קליל ונוח, שמאפשר עבודה רציפה ללא כאבים.
  • בריאים יותר - אין ספק ששימוש בכלי גינון נטענים הוא הרבה יותר בריא לנו, שכן לא ננשום את אדי הדלק, לא נסבול מרעש חזק שיפגע בשמיעה, וכן המשקל נמוך יותר - מה שמפחית את הנזק לגוף. לכן, בעיקר עבור גננים שעובדים עם כלים אלו מרבית היום, כדאי מאוד להחליפם לכלים נטענים!

 

אילו כלים נטענים כדאי שיהיו לכם?

אם אתם רק מתחילים את הדרך שלכם במעבר בין דלק לחשמל, יש כמה כלים שכדאי להתחיל איתם. למשל, מומלץ מאוד לעשות את המעבר למסור גבהים נטען; כלי כזה יאפשר לכם להגיע בקלות גם למקומות קשים או גבוהים במיוחד, ויהיה קל משקל ופשוט לאחיזה יותר מאשר מסור הפועל על דלק. בגלל שיש להרים אותו מעל הראש, הנוחות היא במקום הראשון - ולכן המעבר לכלי נטען יקל עליכם במיוחד! 

 

כלי נוסף שכדאי לשקול הוא גוזם גדר חיה. גוזם גדר חיה נטען יאפשר לכם לנסר במהירות ענפים ולעצב את הצמחים בגינות השונות, בלי הרבה מאמץ. גם מפוח עלים עדיף יותר בגרסתו הנטענת, שכן מפוח עלים הפועל על בנזין הוא מפוח מזהם ורועש במיוחד, שידוע בנזק שהוא גורם לשמיעה. בנוסף, מפוח עלים נטען הוא קל משקל, ולכן מקל באופן משמעותי על הגוף וממזער נזקים לגב.

 

כלי גינון נטענים של GREENWORKS

אם החלטתם לעשות את המעבר לכלים נטענים, אתם מוזמנים לבדוק את גרין וורקס, חברה גרמנית איכותית ומוכרת בכל רחבי העולם. ב-GREEN WORKS כלים נטענים איכותים שמגיעים עם סוללות עוצמתיות, והם מציעים את כל מה שצריך לעבודת גינון חלקה, בריאה וידידותית לסביבה!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה