כך תתאימי את כל הלוק שלך לתכשיטים שלך



תכשיטים משלימים נפלא את הלוק שלנו, ויוצרים מראה שלם והרמוני. אם יודעים להתאים נכונה את הלוק לתכשיט - גם בגזרת הבגדים, גם בגזרת האיפור וגם בגזרת האקססוריז - יוצרים מראה מושלם ואלגנטי וכזה שתופס את העין.

Pixabay

השאלה הגדולה היא איך עושים את זה נכון? המאמר הבא יבהיר את כל החוקים הבסיסיים שלה להתאמה נכונה ומחמיאה.

 

איך להתאים את הלבוש לתכשיטים?

תכשיט מאזן את הלבוש, ולבוש מאזן את התכשיט. זה אומר שאם אתן עונדות

תכשיטים צבעוניים וגדולים עם המון נוכחות ופלפל, דווקא הלבוש צריך להיות נקי, ניטרלי וחלק, כדי לתת את הכבוד לתכשיט ולא להעמיס יותר מדי על הלוק וליצור מראה מבולגן. לעומת זאת, אם התכשיטים הם תכשיטי זהב עדינים וקטנים, כדאי להדגיש את הלוק עם לבוש בולט וצבעוני שתופס את העין. היוצא מהכלל הוא העגיל - גם אם הלבוש שלכם גדול וצבעוני, עגילים גדולים וצבעוניים דווקא יחמיאו לכל הלוק ויצרו מראה משגע ומעניין.

 

דבר נוסף הוא להתאים את מחשוף החולצה לאורך השרשרת. אם השרשרת ארוכה, אפשר ללבוש חולצת סירה, בעוד אם מדובר על שרשרת קצרה, לכו על חולצת וי. תכשיט עבה ובולט יתאים לחולצת סטרפלס. התאמה נכונה בין השרשרת לחולצה היא עושה את ההבדל בין מראה הרמוני שמשתלב נהדר, לבין מראה מבולגן ולא מחמיא.

 

איך להתאים את האיפור לתכשיטים?

כשמדברים על התאמת איפור לתכשיט שלנו מדברים על תורה שלמה, אבל יש כמה חוקים ברורים:

  • אם אתן עונדות עגילים כסופים, אם מכסף ואם מזהב לבן, תוכלו להחמיא להם עם סומק ורוד או אפרסקי שיבליט אותם עוד יותר. כדאי להימנע מסומק אדום או בולט, שכן הוא עלול לפגום במראה.
  • לעומת זאת, אם מדובר בעגילים בולטים וצבעוניים משובצים באבני חן, כדאי להתאים את הצבע שלהם לצבע של צללית העיניים, מה שיצור מראה משגע ובולט.
  • צלליות בצבע אדמה ובגוונים טבעיים יחמיאו לשרשרת כסופה ועדינה.
  • אם אתן בעניין של תכשיטים מזהב, לכו על אודם ורוד ובולט או עיניים מעושנות ליצירת מראה קלאסי.

 

איך להתאים את האקססוריז האחרים לתכשיטים?

ומה לגבי תיקים, חגורות, משקפי שמש, נעליים ואפילו לק? אז למעשה האקססוריז האלו צריכים ללכת יד ביד עם התכשיט. כלומר, אם מדובר על בגדים ניטרלים וחלקים ותכשיט גדול וצבעוני, גם האקססוריז צריכים ללכת על קו צבעוני וזועק. אם דווקא החלטתן ללכת על שרשראות וצמידים עדינים, במקרה זה האקססוריז יכולים ללכת לשני כיוונים: או ללכת על קו נקי וניטרלי שימשיך את הקו העדין של התכשיטים, בעיקר אם מדובר על הגעה לאירוע רשמי או עסקי; או דווקא להפך. תוכלו להתפרע עם תיק מגניב וחגורה בולטת, וכך ליצור מראה שהוא מצד אחד עדין קלאסי ומצד שני מלא סטייל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה