כך תקדמו את העסק שלכם עם חותמות איכותיות



אם אתם נמצאים בימים אלה בחיפושים אחרי רעיון מקורי שיאפשר לכם למתג את העסק שלכם באופן יצירתי, זה הזמן לאתר בית דפוס ירושלמי המספק שירותי הדפסה על חותמות ויפה שעה אחת קודם!

Shutterstock

אחד האתגרים העומדים בפני בעלי עסקים הוא הצורך לבדל את עצמם מהמתחרים. על אחת כמה וכמה כשמדובר בתחומים תחרותיים מאוד. באותה נשימה ניתן לומר שאחד האתגרים הגדולים ביותר הוא להצליח לעשות זאת מבלי להיגרר להוצאות גדולות מדי, במיוחד בימים אלה, שבהם משבר הקורונה משפיע לרעה על תזרים המזומנים של כל העסקים באשר הם.

אחת הדרכים המקוריות, הפשוטות, היעילות והחסכוניות ביותר, היא לאתר בית דפוס ירושלים, שיוכל לעצב ולייצר עבורכם חותמות איכותיות. כאן תמצאו את כל מה שחשוב לדעת בנושא.

אריזות ממותגות עם מגע אישי

תחום האריזות התפתח בצורה בלתי רגילה בשנים האחרונות, ככול הנראה על רקע המלחמה של בתי הדפוס על מעמדם בעולם שמתקדם לעבר עתיד ללא נייר. אך לא תמיד יש צורך להשקיע יותר מדי כסף באריזות מיוחדות ומקוריות: גם שקית נייר פשוטה יכולה לקבל אופי ייחודי בעזרת חותמת יצירתית עם אמירה אישית. כל שעליכם לעשות זה לאתר בית דפוס שמספק שירותי חותמות בירושלים, להצטייד בחותמת מקורית ולאחר מכן להחתים כל אריזה ואריזה באופן אישי.

די בעובדה שטרחתם והשקעתם זמן ואנרגיה בחתימה על כל אחת ואחת מהשקיות, בשביל להעביר ללקוחות שלכם את המסר שהם חשובים לכם ושאתם משקיעים בהם באמת.

חותמות מודולריות יעבירו מסר אישי לכל לקוח ולקוח

דרך טובה נוספת להעביר מסר אישי ללקוחות, היא על ידי בחירה בחותמת מודולרית. אתם ודאי מכירים את החותמות שניתן לשנות בהן את התאריך בהתאם לצורך והחותמות אליהן אנו מתכוונים, לא שונות מהן במיוחד. במקרה הזה, ניתן לשנות גם את האותיות ולא רק את המספרים. הודות לכך, עומדת לכם האפשרות להקדיש כל אריזה ללקוח שאליו היא מיועדת באופן אישי.

במלים פשוטות, בדיוק כפי שאתם פונים ללקוחות שלכם בשמם הפרטי כאשר אתם שולחים מייל עם עדכונים על מוצרים חדשים והטבות אטרקטיביות מעת לעת על מנת להגביר את ההיענות, כך אתם יכולים לחזק את הקשר עם הלקוחות שלכם על ידי התייחסות אישית באמצעות חותמת מודולרית.

לא על האריזות לבדן

חשוב לציין בנוסף כי כיום ניתן למתג לא רק את האריזות והמארזים אלא גם את המוצרים עצמם. זאת כיוון שנכון להיום ניתן לייצר חותמות המאפשרות לכם להחתים שורה ארוכה של חומרים. כך לדוגמה תוכלו למצוא בנקל בית דפוס ירושלים המייצר חותמות שמאפשרות להחתים חומרים כמו נירוסטה, זכוכית, עץ, בד והרשימה עוד ארוכה.

אם אתם למשל מתמחים במוצרי עץ, אין סיבה שלא תחתימו את המוצרים שלכם עם חותמת מרשימה המיועדת להחתמת מוצרי עץ. החותמת יכולה להופיע בצד האחורי של המוצר אך בהחלט יכולה גם להשתלב בעיצוב שלו. הדבר מזכיר במובן מסוים את האופן שבו ציירים חותמים על יצירת אמנות.

טיפ אחרון לסיום

לסיום נציין כי ישנה חשיבות עליונה לערוך סקר שוק מקיף לפני שבוחרים בית דפוס בירושלים המספק שירותי חותמות. בעיקר חשוב להתרשם מעבודות קודמות שבוצעו בבית הדפוס על מנת שתוכלו לבחון את איכות החותמות שהודפסו בו.

כמו כן מומלץ להשקיע זמן ולהתרשם מחוות דעת וביקורות שהשאירו גולשים על בתי הדפוס השונים שאתם שוקלים לעבוד מולם. ביקורות וחוות דעת ניתן למצוא בקלות באתרים שונים המרכזים בתי עסק בתחום הדפוס כמו זאפ דפי זהב למשל. בהצלחה!   

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה