כך תבחרו מתנות לחג פסח הקרוב לכל הקרובים שלכם



הבחירה במתנות לחג היא תמיד בחירה מאתגרת. מצד אחד אנחנו רוצים להעניק מתנות שקולעות בול לטעם ולרצונות של מקבל המתנה, ומצד שני, לפעמים קשה למצוא את המתנה המדויקת, והרבה פעמים אנחנו "מסתפקים" במתנות בנאליות.

FREEPIK

אם בפסח הקרוב ואחרי שנתיים לא קלות של מגפה אתם לא רוצים לתת את אותן מתנות רגילות, ומעוניינים להשקיע במתנות יוקרתיות לפסח במתנות יוקרתיות לפסח שיוסיפו המון אור לחג הקרוב, זה הזמן לבחור את המתנות שיקלעו בול. איך עושים את זה? המדריך הבא יציג ארבעה שלבים קלילים לבחירת המתנה המושלמת לחג!

 

שלב 1: חשבו על מקבל המתנה

בשלב הראשון, חשבו על האנשים שאתם רוצים להעניק להם  מתנות לחג. מה חסר להם? מה הם אוהבים? מה הם תמיד ישמחו לקבל? כולנו אנשים שונים, ולכל אחד יש את העדפות שלו - יש את האנשים שמכורים למתוק ויש את האנשים שתמיד ישמחו להזדמנות לצאת לשופינג. יש אנשים שחולים על חופשות, עיסויים, רוגע ושקט, ולעומתם את אותם אנשים שרק חולמים על פעילויות אקסטרים שמזרימים אדרנלין בדם. כמו כן, יש אנשים שחיים סביב התחביבים שלהם - בין אם הם אוהבים לעשות ספורט, יוגה, לעבוד עם הידיים או לבשל במטבח. ברגע שתחשבו לעומק על מקבל המתנה שלכם, תוכלו להבין קצת יותר טוב מה יכול להיות חסר לו ואיזו קטגוריה של מתנה יכולה לקלוע בול לטעמו.

 

שלב 2: קבעו את התקציב למתנות לחג

התקציב למתנות חג הוא כמובן חלק בלתי נפרד מהבחירה במתנה המושלמת. חשבו מה התקציב שאתם יכולים להרשות לעצמכם להוציא בחג הקרוב, תוך שאתם לוקחים בחשבון את מספר המתנות לפסח שאתם צריכים לקנות ואת רמת ההשקעה בה אתם מעוניינים. היום אפשר למצוא מתנות לפסח מהתקציבים הכי קטנים ועד תקציבים גדולים, ועדיין להעניק מתנה בלתי נשכחת שקולעת בול.

 

שלב 3: בחרו מתנות לפסח מתוך המבחר

אחרי שהבנתם מה הקטגוריה המתאימה ביותר למתנות לפסח עבור מקבל המתנה ומה התקציב שיש לכם עבורו, זה הזמן לבחור מתנה מתוך מבחר בלתי נגמר של אפשרויות. היום אפשר למצוא אינסוף רעיונות למתנות לפסח: ימי ספא, חופשות ברחבי הארץ, ארוחות במסעדות שף ובבתי קפה נבחרים, כרטיסים לקולנוע ולהופעות, מגשי פירות מפנקים, פריטים מעוצבים לבית, טיסה בכדור פורח, מארזי יין, סדנאות בישול, ביקור ביקבים ועוד ועוד ועוד. ניתן למצוא מתנות לפסח בכל התקציבים ובכל הקטגוריות, וכך להעניק מתנה שמתאימה בדיוק.

 

שלב 4: תזמנו את המתנות לחג בדיוק לערב פסח!

אחרי שבחרתם את המתנות המדויקות לחג, זה הזמן לכתוב ברכה, ולתזמן את המתנה כך שתגיע בדיוק לערב החג. בין אם אתם נמצאים עם מקבלי המתנה בחג ובין אם לא, אין ספק שזו תהיה הפתעה עבורם לקבל את המתנה שבחרתם במיוחד עבורם, ושמתאימה להם, לרצונות שלהם ולתחביבים שלהם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה