כך נולד מטבח יוקרתי - טיפים לעיצוב מטבח משדר יוקרה



מי לא חולם על מטבח כמו בסרטים, מעוצב, נקי ומסודר, כזה שמוכן בכל רגע לארוחת בוקר בחיק המשפחה או לאירוח ארוחה מפנקת עם החברים? עיצוב מטבח יוקרתי הוא לא משימה בלתי אפשרית, ואפשר ליצור מראה מודרני ונעים אם מקפידים על כמה כללים פשוטים כשניגשים לעבודת העיצוב. אם החלטתם שהגיע הזמן לרענן את המראה של המטבח שלכם ואתם רוצים ליצור עיצוב שהוא נעים, פרקטי ויוקרתי - קבלו כמה טיפים.

pexels

הגבול בין עיצוב נקי לעיצוב סניטרי

כשאנחנו מדברים על עיצוב יוקרתי, פעמים רבות עולה לנו לראש עיצוב שהוא נקי במיוחד, חף מאלמנטים מיותרים ומדבר בעד עצמו. מדובר בשאיפה עיצובית טובה, אך אם אתם מעוניינים בעיצוב מטבח יוקרתי, כדאי לשים לב איפה עובר הגבול בין עיצוב נקי למראה כללי של מרפאה. סקאלת צבעים אחידה מדי, יותר מדי קווים ישרים או משטחי עבודה ריקים לחלוטין, עלולים ליצור תחושה של מעבדה קרה במקום מטבח חמים וביתי.

כדי ליצור עיצוב נקי שהוא גם נעים, כדאי לשלב בעיצוב גם חומרים שיש להם תחושה חמימה יותר, כמו עץ, ולבחור בתאורה בגוונים צהובים. אם אתם מעוניינים לשמור על קו נקי, אין צורך להעמיס באלמנטים עיצוביים, אבל כדאי שיהיו לכם לפחות שניים או שלושה אלמנטים בולטים - בין אם מדובר במשטח עבודה בעל צבע או מרקם ייחודי, קיר בטון או ארונות בצבע שקופץ לעין.

 

לעצב את החלל מחדש - בלי לשבור חסכונות

אחד המאפיינים שהופכים עיצוב מטבח ליוקרתי, הוא השילוב של המכשירים החשמליים בתוך חלל המטבח. המקרר, המיקרוגל והתנור עומדים פעמים רבות כיחידות בודדות, שלא משתלבות עם הארונות או עם משטחי העבודה. באמצעות בניית נישות מגבס עבור המכשירים החשמליים שלכם, תוכלו לשלב אותם באופן אורגני יותר בחלל המטבח. שילוב כזה מאפשר לכם לשמור על מכשירי החשמל שכבר משמשים אתכם, ולכלול אותם בעיצוב המטבח בצורה שיוצרת מראה מודרני ויוקרתי, וגם מפנה לכם קצת מרחב במטבח.

 

הכול עניין של צבע

כמו שהזכרנו קודם, העיצוב הנקי הוא טרנד חזק בעולם עיצוב המטבח. בחירה של צבעים עדינים ובהירים היא דרך טובה ללכת על בטוח, במיוחד אם בוחרים לשלב כמה גוונים שונים. צבעים בהירים, כמו גווני לבן, בז' ואוף ווייט יוצרים מראה מואר, נקי ופונקציונלי.

אם אתם דווקא מעוניינים בעיצוב שהוא קצת יותר פורץ גבולות אך עדיין יוצר מראה עדכני ויוקרתי, כדאי לשקול שימוש בפלטה כהה יותר, אך עדיין יחסית מונוכרומטית. נגיעה של אפור גרניט או אפילו שחור יכולה לתת למטבח שלכם טאצ' יוקרתי במיוחד, כל עוד היא נעשית בחוכמה. חשוב לשים לב איפה משלבים את הצבעים הכהים, ואיך מאזנים אותם כדי ליצור תחושה של אור וסדר.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה