כיצד לבחור עורך דין הגירה



ניתן לומר בבירור כי לא מעט אזרחים ברחבי מדינת ישראל מעוניינים בשירותיו של עורך דין הגירה, שכן מדובר באחד מהתפקידים המובילים ביותר כיום בתחום עריכת דין בעידן של היום. במידה ובזמנים של פעם רק מהגרי עבודה היו אלה אשר נעזרים בשירותיו של עורך דין ההגירה, ניתן לראות באופן ניכר כי כיום ישנם לא מעט מקרים פשוטים, שכן דורשים התערבות חיצונית מטעם עורך דין אשר מתמחה בתחום ההגירה.

FREEPIK

לדוגמה, כאשר נדבר על מקרים בהם אחד מבני הזוג הינו בעל אזרחות ישראלית ואילו השני בתהליך לקבל את האזרחות, אך לא קיבל תגובה חמה ומיידית מטעם משרד הפנים. שכן מדובר על לא מעט מקרים שקורים במדינה, שבו הזוגות למעשה מעורבים ואחד מהצדדים אינו יהודי. במקרה כאלה עליכם להתחיל תהליך ארוך ולא פשוט שכן מומלץ בחום כי תעשו זאת בליווי איש מקצוע מוסמך שזהו תחום עיסוקו העיקרי.

טיפים לבחירת עורך דין הגירה
קודם כל עליכם להבין כי כיום ניתן למצוא כמות בלתי מבוטלת של עורכי דין המתמחים בענייני ההגירה במדינת ישראל. כמובן שהחוכמה הינה לבחור במשרד עורכי דין לענייני הגירה מקצועי ואמין, שכן יוכל ללוות אתכם לאורך כל התהליך אל מול מגוון הבירוקרטיות והסחבת המלווה בתהליך מול משרד הפנים. חשוב כי תוודאו שעורך הדין שבחרתם מתמחה בענייני הגירה, שכן עורכי דין רבים מעניקים את שירותם במגוון רחב ומשתנה של נושאים, אך ניכר כי על מנת לעבור את התהליך על הצורה המקצועית והנכונה ביותר עליכם לבחור באדם אשר בקיא בנושא שלשמו אתם פונים אליו. לכן מומלץ אף לבדוק את ההיסטוריה וכן גם אחוזי ההצלחה בתיקים בתחום הרלוונטי עבורכם.


כיצד לבחור את עורך הדין האידיאלי עבורכם?
על מנת לבחור עורך דין הגירה רלוונטי ואידיאלי ביותר עבור הדרישות האישיות שלכם, עליכם לקחת בחשבון את הפרמטרים הבאים טרם פנייתכם על עורך הדין הרצוי


• ניסיון מוכח - כמו בכל תחום אחר, אין חכם כבעל ניסיון ועל כן בעת בה תבואו להגיש בקשה או לחילופין לנהל הליך משפטי אל מול משרד הפנים, חשוב כי תהיו מיוצגים על ידי עורך דין בעל ניסיון מוכח, שכן מאחוריו מספר רחב ומגוון של תיקים ובקשות שהתבלו לטובת לקוחותיו בתחום הרלוונטי עבורכם. כך למעשה תוכלו לקבל את הרושם כי עומד בפניכם אדם מקצועי ואמין מהמעלה הראשונה.


• היכרות עם החוק - ניכר כי התנהלות נכונה מול משרד הפנים ורשויות ההגירה בכל הנוגע לענייני הגירה - מחייבת בידע והיכרות מעמיקה ביותר עם החוקים הנוגעים לתחום, שכן ביניהם חוק הכניסה לישראל, חוק השבות וכן הלאה וכן הלאה, וכן את התקנות אשר נוגעות לכן הן על מרכיביהן והן על משמעויותיהן.


• המלצות מאנשים קרובים - במידה ונתקלתם במצב בו אתם מנהלים סוגיה מול משרד הפנים, וידוע לכם על אנשים קרובים אשר היו באותו מצב בדיוק לפני כן, תוכלו למעשה להתייעץ עם אותם אנשים על מנת לקבל מהם המלצות וכיוונים לפתרון. על כן, חשוב כי תשימו לב שמדובר באנשים שאינם קרובי משפחה או לחילופין חברים של עורך הדין, אלא לקוחות אמיתיים ואותנטיים.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה