"כדור הבדולח" של התמ"א



מאת: חיים ביילי
בין אם אתם יזמים המתלבטים בדבר כדאיות הכניסה לפרויקט תמ"א מסוים, ובין אם אתם דיירים שמתכננים פרויקט כזה בבניין שלכם - תכירו את Yazame - מחשבון תמ"א 38 - מחשבון הכדאיות לפרויקטי התחדשות עירונית!

יח"צ

אם אתם עוקבים אחרי נושא ההתחדשות העירונית (כיזמים או כדיירים המעוניינים להיכנס לפרויקט תמ"א) בוודאי שמתם לב כי, לאחרונה, צצים קולות שטוענים שמרבית פרויקטי התמ"א 38 מתגלים ככאלה שאינם כדאיים - ליזמים או לדיירים שמעורבים בהם.

הלוואי והייתה להם דרך לדעת על כך מראש...

ואתם, אינכם רוצים לדעת את כדאיות הכניסה לפרויקט כזה?

מחשבון Yazame - מחשבון הכדאיות שיסייע לכם לקבל תשובות מהירות וברורות!

המחשבון מיועד לבחון כדאיותם של פרויקטי ההתחדשות העירונית, ונוגע לפרויקטי תמ"א 1 (חיזוק), לפרויקטי תמ"א 2 (הריסה ובניה) ולפרויקטי פינוי - בינוי.

Yazame פותח בשת"פ מקצועי מלא שנוצר בין שמאי המקרקעין ישראל ענבל, למפתח מערכות המידע חיים ביילי ולמתכנת דניס אברמוב, על בסיס הצורך שזיהה ישראל ענבל בשטח - הצורך בכלי יעיל, שיסייע ליזמים ולדיירים בהחלטה על כדאיות כניסה לפרויקט תמ"א 38 מסוים. עם הצורך הזה, חבר אל חיים ביילי ולדניס אברמוב, ויחדיו הם מעמידים לרשותכם את כלי בחינת הרווחיות והכדאיות המועיל הזה.

איך עובד Yazame?

בכניסה למחשבון תצטרכו להשקיע פחות מדקה כדי למלא פרטים בסיסיים ביותר על המבנה. בתום מילוי הנתונים, תקבלו לידיכם דו"ח מקיף, אשר כולל, בין שאר הנתונים המפורטים שהוא מכיל, גם את נתוני המכירות האזוריות, אשר על פיהן מחושב מחיר המכירה למ"ר בדירות החדשות שתבנינה בפרויקט

התחשיב מתבסס, מלבד הנתונים שאותם מילאתם בתחילת התהליך, על נתוני השוק הארציים והאזוריים, ומאפשר לחשב את כדאיותם של פרויקטי תמ"א 1 (חיזוק), פרויקטי תמ"א 2 (הריסה ובניה) ואף פרויקטי פינוי - בינוי, הנחשבים כמורכבים במיוחד לצורך חישוב.

במידה ותחליטו, כיזמים, על כניסה לפרויקט ספציפי, עדיין תזדקקו להזמנת דו"ח אפס בתשלום מידי שמאי מקצועי, אולם המחשבון יכול לחסוך לכם את הזמנת דו"ח זה, ולספק לכם, בתור שלב מקדים, את הנתונים הראשוניים הנדרשים להחלטה בדבר כדאיות השקעת כסף וזמן בפרויקט המסוים הזה.

לזמן מוגבל בלבד - השימוש במחשבון הוא חינמי!

אודות הכותב: חיים ביילי היזם של פרויקט יזמי עוסק מזה שנים בתחום היזמות בתחומי האינטרנט והנדל"ן.  בין המיזמים השונים מר. חיים ביילי פיתח מחשבונים לניתוח עלויות בניה בפרויקטים בתחומי ההתחדשות העירונית.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה