ייעוץ עסקי – 7 הטיפים הבסיסיים לכל עסק



הקורונה, למרות היקפה הנרחב, תעבור ונלמד לחיות איתה בלי הגבלות מיוחדות. האנושות התגברה על משברים ושלבים רבים, אז היו סמוכים ובטוחים שהעסק שלכם ימריא והתאימו את עצמכם לחיים אחרי המשבר מכאן והלאה.

pixabay

קבלת החלטות כשהעסק מתקשה להמשיך

במצב של קבלת החלטות כאשר העסק שלכם מתקשה וכל הבחירות שיש לכם הן גרועות, צאו מנקודת הנחה שאתם עומדים להתפשר ולא לקחת את ההחלטה המושלמת.
לכל החלטה יש חיסרון. במקרה כזה, נסו לחשוב על האלטרנטיבה שנותנת לכם פחות הפסדים למשך זמן ולא לחשוב על הפסדים לטווח קצר (למרות הלחץ והדחיפות שלהם).

המוניטין של העסק

מוניטין שנבנה לאורך תקופה ארוכה ניתן לאבד בזמן קצר. הקפידו לטפל בלקוחות שלכם ולתת להם מעל ומעבר לציפיות שלהם. טפלו בהם בסבלנות, הגישו תמיכה ללא התניה ברכישה וספקו להם שירותים אחרים ככל שידרשו. 

המוצר או השירות שלך הם הליבה של העסק שלך

אל תתפשרו על איכות כדי לקבל רווח מהיר, ואל תורידו את המחירים שלכם. מעשה כזה יתן את הרושם של איכות מופחתת (אבל אל תמנעו ממכירה בתשלום דחוי בשל נסיבות הלקוחות שלכם). 

העובדים שלכם הם אלה שמטפלים בעסק שלכם

העובדים בונים את העסק איתכם, דאגו להם, דאגו לצרכים שלהם, ואל תוותרו עליהם בגלל משבר זמני. התנהגות לא אנושית ולא מתחשבת לא תבוא לטובתכם. התייחס אליהם כמו שהייתם רוצים שיתייחסו אליכם. אל תנסו לקחת את כל מה שאתם צריכים מהם ואז לתת להם שכר מזלזל והתנהגות לא הוגנת.

נאמנות ארגונית

בנו נאמנות ארגונית גבוהה ושדרו זאת לעובדים שלכם. אתם תרצו לדעת שהם איתכם בטוב וברע. הם צריכים להבין שאם אתם תקרסו, העבודה שלהם גם תקרוס ושמקום העבודה זה הבית השני שלהם גם והם צריכים לרצות בהצלחתו יחד איתכם.

התייחסו לכולם באופן שווה

אל תפחיתו משכורות לפי חישובי וותק ומשוואות, אם תקצצו במשכורות בחצי, למשל, עשו זאת עבור כולם, כולל המשכורת האישית שלכם. שלחו לעובדים שלכם מסר ברור שהקיצוצים האלה יפוגו ברגע שהמצב ישתפר, כדי שהם יחשבו ביצירתיות וימצאו דרכים להרים את העסק. מומלץ לקחת שירותי ייעוץ עסקי שיכולים לעזור לעסק להתרומם ולהצליח.

חשבו באופן יצירתי וחפשו דרכים חדשות

כדי להמשיך בעסק בצורה יעילה, נסו לענות על הצרכים החדשים של הלקוחות שלכם בדרכים ובזמנים שמתאימים להם. חשבו על מוצרים ושירותים חדשים שתוכלו להציע עכשיו ותמשיכו להציע לאחר המשבר, שבמהלכם המתחרים החלשים שלכם יקרסו, ותוכלו לצאת מזה כשאתם חזקים יותר. 

 

התמידו והשקיעו בעסק. כשהלקוחות והעובדים שלך רואים שאכפת לך, אכפת גם להם.  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה