יום כיף לעובדים בחוות הרוח בגלבוע



בכל ארגון, בית עסק ומקום עבודה יוצאים מדי שנה או כמה חודשים ליום כיף/גיבוש, בפרט יום כיף לעובדים המיועד להוות שבירת שגרה מבורכת והזדמנות לכולם לבלות וליהנות יחד. עבור כל מקום עבודה המחפש אחר יעד אטרקטיבי עבור יום כיף בצפון לעובדים, מומלץ ביותר להכיר מקרוב את חוות הרוח בגלבוע. זו יכולה בקלות להיות הפעילות המרכזית של יום הכיף, שתפשט עבורכם משמעותית את התכנון

מה ניתן למצוא בחוות הרוח בגלבוע וכיצד זה מתאים בתור פעילות מרכזית ליום כיף לעובדים של מקום עבודה מסוים? ללא ספק, מדובר באפשרות שכדאי לכל מי שמארגן יום כיף שכזה להכיר...

 עידן ארד

חוות הרוח בגלבוע – במה בדיוק מדובר ומה ניתן לצפות למצוא במקום?

חוות הרוח היא מקום חדש יחסית אשר הוקם בשנים האחרונות בסמוך לקיבוץ מעלה גלבוע, ועוסק באנרגיות מתחדשות וירוקות – ללא ספק אחד הנושאים החשובים ביותר של תקופתנו.

במקום ניתן למצוא מרכז מבקרים מושקע ומרשים ביותר (אליו נגיע מיד), ושלל דוגמאות למתקנים לייצור אנרגיה מתחדשת, כולל כמובן הסברים מפורטים, הדרכות מקצועיות ופעילויות מודרכות על פי בקשה ותכנון מראש.

בין מתקני ייצור האנרגיה הירוקה ניתן למצוא כמובן פאנלים סולריים, טורבינות רוח לייצור חשמל מהרוח הנושבת במעלה הר גלבוע ומתקן מעניין ומרשים במיוחד לייצור אנרגיה שאובה (שני מאגרי מים ענקיים הממוקמים בהפרש גובה של כמה מאות מטרים אחד מן השני. המים נשאבים אל המאגר העליון במהלך הלילה ונופלים חזרה אל התחתון במהלך היום, תוך כדי ייצור כמות רבה של אנרגיה הידרו אלקטרית).

מלבד למתקנים עצמם בהם ניתן להיווכח במקום ולהתרשם מקרוב, החווה מציעה כאמור הדרכות מקצועיות המועברות על ידי מדריכי המקום, כמו גם פעילויות גיבוש מודרכות שונות. הזדמנות מצוינת לעובדים ללמוד על נושא חדש וחשוב מאין כמוהו, להתרשם מהמקום ולעשות את הכל באווירה נינוחה ומהנה, כחלק מיום הכיף שלהם בצפון.

 עידן ארד

מרכז מבקרים מושקע ושילוב עם פעילויות אחרות ליצירת יום כיף בלתי נשכח לעובדים

בחוות הרוח ניתן למצוא כאמור מרכז מבקרים בצפון, חדיש ומושקע ביותר. המרכז ממוזג כמובן, וכולל הסברים מפורטים ומרתקים אודות התחום של אנרגיה ירוקה ואודות המקום עצמו (סביבת הר גלבוע). הוא נגיש בצורה מלאה ומהווה תחנה מצוינת להתחיל ממנה את הסיור בחווה. במקום כאמור גם מדריכים מקומיים אשר ידריכו את הקבוצה שלנו ואף יעבירו פעילויות שונות, על פי תיאום שלנו מראש כמובן.

צילום עידן ארז

כך, מהווה חוות הרוח בגלבוע תחנה מתבקשת ומצוינת להתחיל בה כל יום כיף בצפון, בפרט יום כיף לעובדים של מקום עבודה  מסוים. מוסיפים לביקור בחווה עצירה במסעדה טובה בדרך ואולי ביקור בכנרת או באחת מיני האטרקציות הנוספות הרבות שניתן למצוא בצפון בכלל ובגליל התחתון בפרט, וסגרתם לעצמכם יום כיף מושקע, מעשיר ובלתי נשכח.

 צילום עידן ארד

צוות חוות הרוח בגלבוע מכיר היטב את אפשרויות הטיול בסביבה, והוא מיומן בהתאמת יום כיף לעובדים המשלב סיור מרתק בחוות הרוח בגלבוע וגם אתרי תוכן נוספים באזור, מסלולי טיול ומים, מגוון אטרקציות וכמובן מסעדות נבחרות בסביבה. טלפון אחד וסגרתם יום כיף לעובדים! .

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה