טרנדים בתיקים וציוד לבית הספר לומדים בסטייל



החזרה לבית הספר לוותה השנה במגוון בשורות מעוצבות בתחום הציוד לבית הספר.
אם בעבר הפונקציונאליות שלטה ורבים דאגו לנוחות מקסימלית, הרי שכיום התלמידים בכל הגילאים, מהצעירים שעושים את צעדיהם הראשונים במערכת החינוך ועד התיכוניסטים המודעים להופעתם, לא מתפשרים גם על אופנתיות.

חברות המייצרות או מייבאות ציוד לבית ספר מבינות היום שכדי לכבוש את לב ההורים והתלמידים חשוב להציג מוצר שמשלב בין פונקציונאליות לאסתטיקה ולראייה – טרנדים מעניינים בין תיקי בית ספר, קלמרים ואביזרים משלימים להופעה מנצחת של מקסימום קלאס באפס מאמץ.
מהם החידושים בתחום ועל מה תוכלו לשים דגש בבחירת ילקוטים וציוד נלווה בשנת הלימודים הנוכחית? סקירה קצרה של מגמות שאסור לפספס:

שני תיקים משולבים ביחד
רב תכליתיות היא שם המשחק והיות ולילדים יתכן לו"ז צפוף של לימודים בבוקר וחוגים ופעילויות חברתיות אחר הצהריים, הורים מחפשים תיקי בית ספר שילוו אותם לאורך כל שעות היום.
מצד אחד, יכילו את כל הציוד הדרוש ומצד שני, שיספקו את האפשרות לבחור מה לאחסן וכיצד.
כאן נכנס לתמונה תיק בית ספר 1IN2 . אלה הם תיקים בעלי התמיכה האורטופדית הנדרשת בלוק מרענן עם הדפסים ססגוניים וכתפיות מרופדות שניתנים לפירוק לפי הצורך, לפי מערכת השעות וסדר היום. כך שאפשר להשתמש בתיקים בשלמותם כילקוט בית ספר ולאחר מכן לנתק בקלילות את אחד החלקים של התיק ולהשתמש בו כתיק של אחה"צ או לימים בהם לא נדרש לשאת ציוד כבד לבית הספר (או שהציוד כבר מחכה בלוקר).
מחפשים תיק לכיתה א'? במקרה הזה הטרנד הגיע לתיקי טרולי שגם הם יכולים להתפרק ולהתחבר שוב ושוב לפי הצורך ולהתאים לתלמידים הצעירים ביותר בבית הספר.

מכלול ברמן בקמפוס בע”מ

קופסאות אוכל מהדור החדש
אם בעבר היה נהוג להביא להפסקת עשר כריך ארוז עטוף בנייר נצמד או בתוך שקית כריכים, היום הילדים מחפשים תחושה של בית במיוחד בימים ארוכים ובמיוחד בגילאים מתקדמים כאשר הם שוהים שעות ארוכות יותר במוסד הלימודים.
כתוצאה מכך, התרחב סיגמנט קופסאות האוכל ואפשר למצוא מארזים דקורטיביים ושימושיים כאחד עם חלוקה מודולארית ומשתנה לתאים לסידור הארוחה כולל קופסאות אוכל ייעודיות לפי מנות נבחרות דוגמת קופסאות לאחסון סלטים, אחסונית מחולקת לשני תאים או ליותר לפי מספר התוספות – אידיאלי במיוחד לילדים שלא אוהבים שהסלט נוגע בכריך או שהמטבלים ירטיבו אותו ורוצים לאכול באופן מסודר.

מכלול ברמן בקמפוס בע”מ

מחברות חכמות – הטרנד הירוק
התלמידים הבוגרים במיוחד בחטיבות הביניים והתיכונים כבר מגיעים לעיתים ללימודים עם מחשב נייד או מחפשים מחברות פרקטיות לתרגולים וחזרות בבית וזו הסיבה שעולה הביקוש למחברות חכמות ירוקות שאינן מבזבזות נייר. ניתן לממשק את המחברת עם שירותי ענן פופולאריים ולכתוב במחברת ולמחוק עם מטלית לחה, וחוזר חלילה.
כך ניתן להשתמש במחברת שוב ושוב ועל אף שהיא מותאמת לעידן הדיגיטלי, הרי שהיא מספקת את התחושה המוכרת והאהובה של כתיבה על דף נייר.

למגוון תיקים לבית ספר ולרכישה אונליין היכנסו לאתר מכלול https://michlol.co.il/

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה