טיפים לרכישה נכונה של פרגולה



פרגולות הן פתרון ההצללה הנפוץ, הפופולארי והמתאים ביותר לאקלים הישראלי. ניתן למצוא פרגולות מסוגים שונים באינספור בתים, מרפסות של דירות, בתי עסק ואף מקומות ציבוריים שונים בארץ. במידה וגם אתם מתעניינים בפרגולה למרפסת או לחצר הבית – מה חשוב להכיר ולקחת בחשבון כאשר מזמינים ורוכשים פרגולה? להלן כמה נקודות בסיסיות שחשוב להכיר ולקחת לתשומת הלב.

סקיירופ

פרגולת אלומיניום כפתרון ההצללה המומלץ ביותר כיום

הנקודה הראשונה והחשובה ביותר שכדאי להכיר בכל הנוגע לרכישת פרגולה חדשה כיום היא סוג הפרגולה הרצוי והמומלץ ביותר. בעבר הלא רחוק במיוחד, פרגולות עץ היו פתרונות ההצללה הנפוצים והסטנדרטיים ביותר בארץ. מצב זה השתנה לחלוטין במהלך עשרים השנים האחרונות, בין היתר מפני שפשוט נמצא פתרון טוב ומוצלח הרבה יותר – פרגולות אלומיניום. בעוד פרגולה מעץ נוטה להישחק ולהתבלות במהירות יחסית (ולכן מצריכה תחזוקה שנתית, חידוש וצביעה בשמן מיוחד אחת למספר שנים וכו'), פרגולת אלומיניום מחזיקה מעמד ושומרת על המראה, הצורה והחוזק שלה בצורה מושלמת גם לאורך עשרות שנים. אלומיניום היא מתכת אשר אינה מחלידה ועמידה ביותר לפגעי מזג אוויר שונים, כולל רטיבות, מליחות וקרינת שמש ישירה לאורך זמן. בנוסף, המראה של פרגולת אלומיניום הוא אלגנטי ופופולארי במיוחד בסגנונות האדריכלות והעיצוב העכשוויים. בקיצור – מכל בחינה אפשרית, פרגולת אלומיניום היא ההמלצה לרכישת פרגולה למרפסת או לחצר.

 

ייעוץ מקדים וחברה מנוסה המתמחה בתחום

כאשר מעוניינים בפתרון הצללה קבוע ועמיד לבית או לכל מקום אחר, חשוב שהחברה המספקת לנו את אותו פתרון הצללה תהיה מקצועית ומנוסה בתחומה. זה נכון שבעתיים עבור המקרה של פרגולת אלומיניום, מפני שעבודה מקצועית ונכונה במקרה זה תפתור לנו את צרכי ההצללה למשך שנים ועשרות שנים קדימה. לכן, חשוב לוודא כי מזמינים את הפרגולה מחברה מקצועית המתמחה ספציפית בתחום זה, וכבר פועלת בשוק פתרונות ההצללה ופרגולות האלומיניום שנים רבות. אל תתביישו לבקש לראות עבודות קודמות והמלצות של לקוחות עבר, לברר אודות הוותק של אותה חברה ואנשי המקצוע שהיא מעסיקה וכו'. כמו כן, צפו לקבל הצעה לייעוץ מקצועי לפני שסוגרים עסקה ומבצעים את הרכישה – אנשי מקצוע מטעם אותה חברה אשר יבחנו את התנאים הספציפיים הייחודיים לבית שלכם ויתנו לכם הצעה המיועדת ספציפית לכם, ומתחשבת בכל המגבלות הרלבנטיות. זה יכול להוות גם סימן למידת הרצינות והמקצועיות של אותה חברה.

 

פרגולה חשמלית, פרגולה סגורה ופתרונות ייעודיים אחרים

גם בתוך התחום של פרגולות אלומיניום ניתן למצוא סוגים רבים ומגוונים של פתרונות הצללה, כולל פתרונות ייעודיים עבור מטרות או צרכים מסוימים. למשל, פרגולה חשמלית – פרגולה המצוידת במנוע חשמלי קטן אשר סוגר ופותח את שלבי הפרגולה, כרצוננו. זה מאפשר לנו להתאים את מצב הפרגולה לכל שעה ביום ולכל עונה בשנה, בהתאם לזווית השמש בשמיים. היכנסו למידע נוסף על פרגולה חשמלית.

אפשרות נוספת, אשר רלבנטית במיוחד לאזור ירושלים, היא פרגולה סגורה ואטומה לגשם. לרוב תהיה זו פרגולה המצוידת בשכבת הגנה אטומה נוספת, ואף ניתנת להרחבה בהמשך לכדי סגירת חורף של ממש.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה