טיפים לעיצוב סלון הבית



כמעט כולם היו רוצים לגור בבית מעוצב, אך אין ספק שלא כולם יודעים כיצד לעצב את הבית בפועל. אם אתם רוצים שהסלון שלכם ייצור אפקט מרשים, כבר מהרגע שנכנסים הביתה, ובו זמנית, המרחב יהיה פונקציונלי ומותאם לצרכים שלכם ללא הרבה מאמצים, ריכזנו לכם 8 טיפים לעיצוב הסלון שיעזרו לכם ליצור מרחב מעוצב, נעים, חמין ומזמין בעצמכם!

קרדיט תמונה: pixabay

שיעזרו לכם ליצור מרחב מעוצב, נעים, חמין ומזמין בעצמכם!

  1. שטיח גדול עושה הבדל עצום – אם הריצוף בסלון בעייתי ואינכם מתכוונים להחליף אותו בזמן הקרוב, תתפלאו לגלות עד כמה שטיח גדול יכול לעשות הבדל עצום, לחפות את הריצוף הכעור, לחבר בין הרהיטים השונים בצורה הרמונית ולשדרג את מראה הסלון שלכם מקצה לקצה.
  2. חישבו לגובה או צרו לעצמכם פתרונות אחסון מותאמים אישית – אם אין מספיק מקום אחסון ואתם פשוט חסידים של המראה הנקי והאלגנטי, תוכלו לעשות סדר ולהקטין את העומס עם פתרונות אחסון מותאמים אישית. פשוט צרו ארון קיר מעוצב מהרצפה ועד התקרה והפכו אותו לנקודת המוקד של החלל או אפשרו לו להיטמע. תוכלו גם להשאיר מדפים גלויים לתצוגה ופשוט להסתיר מאחורי הדלתות את כל הבלגן שלכם.
  3. הכניסו נגיעות של צבע באמצעות טקסטיל – אחת הדרכים הפשוטות והיעילות ביותר לשדרג את הבית היא באמצעות שילוב מוצרי טקסטיל. הוסיפו כריות נוי, וילונות או מוצרי טקסטיל עשירים והרשו לעצמכם לשחק עם צבעים, טקסטורות וצורות. גוונו בבדים כדי ליצור עניין ואל תגרעו, כמה שיותר צבע יותר טוב.
  4. גם בסלון כדאי לשמור על פרופורציות – בעת עיצוב הסלון התאמה היא מילת המפתח. כאשר אתם בוחרים את הריהוט וודאו שהגודל של הרהיטים משיק לגודל הסלון. פרופורציות נכונות יצרו איזון בחלל ויבטיחו שהתוצאות יהיו מיטביות. כדי למקם את הרהיטים בחלל בצורה מיטבית פשוט סמנו את העמדת הריהוט על הרצפה.
  5. מיקוד הוא תמיד החלטה טובה – בעת עיצוב הסלון תבחרו קיר שיהפוך לנקודת המיקוד של החלל ובו תתמקדו. קיר שמהווה נקודת מוקד יכול להכניס טוויסט מיוחד לסלון שלכם, להגדיר את גבולות החלל, לקבוע את הסגנון וליצור עניין עיצובי. ניתן לעשות זאת באמצעות צבע, אריחים, חיפויים מיוחדים, תאורה ועוד.
  6. שימו את הזרקור על התאורה – אין לכם מושג איזו השפעה יש לבחירת גופי תאורה מיוחדים, לכן בחרו בגופי תאורה מעוצבים שישלימו וידגישו את עיצוב החלל. יש לכם כל כך הרבה אפשרויות בגזרת התאורה בהתאמה לכל עיצוב או אווירה. גופי תאורה עומדים או תלויים יכולים לשמש כאלמנט עיצובי ולשדרג את עיצוב החלל במידה רבה.
  7. אל תתביישו להיות עצמכם – הבית שלכם צריך לשקף את האופי המיוחד שלכם. הכניסו את האופי שלכם לעיצוב בין אם על ידי העדפות עיצוביות ובין אם על ידי שילוב פריטים מיוחדים שאספתם במהלך החיים. האופי שלכם מכניס ייחוד לעיצוב והופך אותו לאישי יותר. אך גם כאן חשוב שלא להעמיס וליצור מוקדים בהם פריטים אלו מרוכזים.
  8. הכי טבעי לשלב עציצים – הכניסו את הטבע לבית בכל הזדמנות. לנגיעה הירוקה הזאת פשוט ישנו קסם מיוחד וצמחים יכולים להכניס חיים, אווירה והמון צבע לבית. צמחים ועציצים מפיחים חיים בכל עיצוב, והופכים את הסלון לחלל מזמין, אוהב, נעים וביתי.

הסלון הוא המקום שמרכז את בני המשפחה בשעות הפנאי, הוא חלל האירוח המרכזי שהכי שווה להשקיע בו, ואתם בהחלט יכולים ליצור לעצמכם סלון מעוצב במינימום תקציב. אך אם בכל זאת תרצו עזרה מקצועית, בסטודיו in design מתמחים בעיצוב פנים לבית וליווי פרויקטים משלב התכנון, כך שיכולים לעזור לכם להשיג בדיוק את התוצאות שאתם שואפים להשיג ולהפוך את הסלון שלכם לחלל המושלם!

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה