טיפים לבחירת קעקוע משפחתי



לאורך עשרות השנים האחרונות הפכו קעקועים מעניין חתרני הנמצא יחסית בשוליים של החברה לנחלת הכלל, ולצורת ביטוי ואומנות לגיטימית ופופולארית בקרב קבוצות גיל ואוכלוסייה רבות ונרחבות, וקהלים מגוונים ביותר. בפרט, לא נדיר למצוא כיום גם הורים אשר מתקעקעים יחד עם ילדיהם, ואבות אשר במקום לבחור בקעקוע לגבר, מאצ'ואיסטי ובעל סגנון גברי במיוחד, בוחרים לעשות יחד עם הילד/ה או האישה קעקוע עדין ו"נעים לעין" הרבה יותר. עבור משפחות המתכננות על קעקוע משפחתי, להלן כמה עצות וטיפים בסיסיים שיכולים לסייע לבחור בחכמה ולהבטיח קעקוע משפחתי מוצלח –

טרייבל טאטו

בחירת ציור שכולם יכולים להתחבר אליו – בניגוד לדברים אחרים שאולי עושים יחד כל המשפחה, במקרה של קעקוע משפחתי חשוב שתהיה הסכמה ברורה על הציור אותו מקעקעים, שהוא יהיה מקובל ואהוב על כל בני המשפחה, ללא יוצא מן הכלל. זהו ציור אשר הולך ללוות את כל אחד מחברי המשפחה למשך שארית החיים, ולכן חשוב שזה יהיה קעקוע שכולם באמת אוהבים ולא משהו שההורים מתרצים לעשות למען הילדים, אך אינם ממש מרוצים מהציור שנבחר. עדיף שזה לא יהיה במובהק קעקוע לגבר או לאישה, וגם לא קעקוע בנושא מסוים אשר "מדבר" יותר אל חלק מבני המשפחה, ופחות אל אחרים.

 

בדרך כלל עדיף קעקועים קטנים – אלא אם כן יש קעקוע גדול ספציפי בו כולכם מעוניינים, עדיף שהקעקוע המשפחתי יהיה קטן יחסית. קעקועים קטנים מתאימים לכל האנשים (מבוגרים וצעירים, נשים וגברים), והם הרבה פחות מחייבים או בולטים לעין. קעקוע משפחתי אמור להיות משהו אינטימי אותו חולקים בני המשפחה, לכן עדיף בדרך כלל שיהיה יחסית קטן ומוצנע.

 

מיקום משותף או ציור משותף? – קעקוע משפחתי יכול להיות מכמה סוגים שונים. בפרט, ניתן לבחור ציור מסוים אותו יקעקעו כל בני המשפחה, כל אחד במיקום המועדף עליו או כולם באותו מיקום בדיוק. לחילופין, ניתן לבחור באפשרות של אותו מיקום (למשל – הקרסול או אזור ספציפי ביד), אך כל אחד מבני המשפחה יוכל לבחור את הציור המועדף עליו. כך או כך, מדובר בקעקוע משפחתי וחוויה משותפת ואינטימית של המשפחה, אשר תלווה אותם תמיד.

 

ציור אחד המחולק בין בני המשפחה -  אפשרות מעניינת במיוחד היא של בחירת ציור אותו מחלקים בין בני המשפחה השונים. כל אחד מקעקע עליו או עליה חלק אחר מהציור, כך שלא באמת ניתן להבין במה מדובר. כאשר נפגשים יחד ומצמידים את אזור הגוף הרלבנטי (למשל – מצמידים את הידיים של כולם), מקבלים פתאום את הציור המלא והמקורי.

 

בחירה מושכלת של מכון הקעקועים – גם במקרה של קעקוע משפחתי (כמו בכל סוג אחר של קעקוע) חשוב לשים דגש על בחירה נבונה של מכון הקעקועים. בחרו במקום מקצועי בו שומרים על היגיינה בהקפדה רבה, וודאו כי אתם אוהבים את העבודות הנעשות במקום על ידי אומני הקעקועים העובדים שם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה