טיפים לאחסון אתרים: מהו סוג האחסון הטוב ביותר עבור הוורדפרס שלכם?



אחסון אתרים הוא אחד השווקים התחרותיים ביותר באינטרנט. ישנן אלפי חברות אחסון אתרים וסוגי אחסון רבים ושונים. אך איך אתם קובעים את סוג האירוח הטוב ביותר עבור הצרכים הנוכחיים והעתידיים של האתר שלכם? הסוג הנפוץ ביותר של אירוח הם חינמיים, משותפים, שרת וירטואלי פרטי, שרת וירטואלי ייעודי, שרת פיזי ייעודי ואחסון בענן.

freepik

אחסון אתרים חינם

הדבר הטוב ביותר אחסון אתרים בחינם הוא שאין כל עלות שכרוכה בכך. החיסרון הגדול ביותר הוא שרבים ממארחי האינטרנט החינמיים יציבו מודעות באתר שלכם כדי לשלם עבור עלות אחסון הנתונים והגשת דפי האינטרנט שלכם. לרבים מהמארחים החינמיים תהיה כמות קטנה של שטח דיסק ושימוש ברוחב פס לחודש ויכולים להיות איטיים להחריד.

אחסון אתרים שיתופי

הוא סוג אחסון אתרים הכי פופולרי. כמעט כל חברת אחסון בחוץ תכלול אפשרות אירוח משותף. עם סוג זה, כל חשבון נמצא בשרת עם אתרים רבים אחרים. כל חשבון יכול או לא יוכל לארח אתרים מרובים. תכונות אלו ועוד ניתן למצוא בתיאור של כל חברה של תוכנית האירוח.

 

מכיוון שיש כל כך הרבה אתרים באותו שרת, האפשרות להיתקל בבעיות משאבים יכולה להדאיג. אם יש אתר אחד או שניים בשרת שמכניסים הרבה תעבורה או שהם עתירי שימוש במעבד, זה יכול להאט את זמן הטעינה של אתרים אחרים בשרת. אם האתר שלכם צריך להיות מסוגל להתמודד עם כמה מאות מבקרים ביום, ייתכן שזה סוג האירוח בשבילך.

אחסון ריסלר

האם אי פעם רצית לנהל חברת אירוח משלך, אבל אין לך תקציב לבנות שרת משלך? אם כן, אירוח ריסלר עשוי להיות בשבילך. חבילות אירוח לריסלרים נמכרות על ידי אלפי מארחי אתרים ויאפשרו לך לארח אתרים של אנשים אחרים. במקרים רבים, תוכל למתג את השירות כשלך.

שרת פרטי וירטואלי

שרת פרטי וירטואלי דומה לשרת משותף, בכך שחשבונות רבים יכולים להיות על אותו שרת, אך כל חשבון מבודד ומפעיל מערכת הפעלה משלו. שרת פרטי וירטואלי או אירוח יעודי וירטואלי הוא בחירה מצוינת כשאתה צריך משהו מעבר לאחסון שיתופי. כמו אירוח שיתופי, הדבר יקנה לאתרכם את היכולת לצמוח בראש שקט. אך לשרת וירטואלי ייעודי בדרך כלל יש יותר שטח דיסק, רוחב פס גדול יותר והרבה יותר מעבדים זמינים מאשר תוכנית אירוח שיתופית. שרת ייעודי וירטואלי הוא הסוג המועדף עלי של תוכנית אירוח, מכיוון שהיא יכולה להציע את העוצמה והפרטיות של שרת ייעודי, אך בעלות זולה בהרבה.

שרת ייעודי

שרת ייעודי הוא בדרך כלל סוג האירוח היקר ביותר. עם תוכנית אירוח שרתים ייעודית יקרה למדי, החשבון שלכם יימצא ביחידת מחשב פרטית לחלוטין. להיות היחיד בשרת אומר שגם יש פרטיות ואבטחה מוגברים. לשרת ייעודי יש בדרך כלל כמות טובה של שטח דיסק, רוחב פס ויכולת מחשוב. תוכניות אלו יכולות להתמודד בקלות עם אלפי עד עשרות אלפי מבקרים באתר שלך בכל יום.

אחסון בענן

אירוח בענן הוא חדש יחסית בתעשיית אחסון אתרים וורדפרס בשנים האחרונות. אישית, העברתי את כל האתרים שלי לאירוח בענן מכיוון שהוא מספק תמורה טובה, זמני טעינה מהירים. אני חושב שאלו היתרונות הגדולים ביותר של אירוח בענן. היכולת לקבל משאבים ממספר שרתים באמצעות מאזן עומסים בין כמה שרתים זה ייתרון גדול. מכיוון שתעשיית אירוח הענן היא חדשה יחסית, סביר להניח שיהיו כמה בעיות טכנולוגיות שצריך יהיה לפתור בעתיד בשיטה זו.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה