טיפול סיני - דיקור סיני ו טווינא



אם אתם סובלים מכאבים גופניים שונים או אם אתם מחפשים טיפול כלשהו שיהווה תחלופה לתרופות קונבנציונאליות לכאבים, אין ספק שדיקור סיני וטווינה יכולים להעניק לכם דרך נפלאה למגר את הכאבים שאתם סובלים מהם. אם אתם תוהים במה בעצם מדובר והאם כדאי לבחור בדיקור סיני או בטיפול טווינא עבור כאבים כרוניים שונים שאתם סובלים מהם או עבור כאבים שונים, כדאי מאוד שתקראו את המאמר הבא.

freepik

דיקור סיני- במה מדובר?

לפי הרפואה הסינית, הצ'י שהוא האנרגיה וכח החיים זורם בגוף דרך 12 ערוצי אנרגיה המכונים מרדיאנים. המרדיאנים מהווים מערכת אנרגטית, מסועפת אשר חוצה את הגוף לאורך ולרוחב. כאשר האדם בריא האנרגיה זורמת בצורה חלקה, אולם, אם הצ'י שלו נחסם או לא זורם בצורה טובה הדבר יכול לגרום לחוסר איזון בגוף שגורם למחלה או לכאב. על גבי המרידיאנים המדוברים ישנן נקודות דיקור שהמטרה שלהן היא להחזיר את האיזון לגוף על ידי הזרמת הצ'י אופן חופשי. לכל נקודה יש תפקיד או מספר תפקידים והמטפל בדיקור הסיני מזהה את המרידיאנים הבעייתיים באמצעות תשאול, התבוננות, אבחנת לשון ודופק ומטפל בהם. הרעיון העומד מאחורי טיפול בדיקור בסיני הוא זיהוי הגורם לבעיה הפתולוגית וטיפול בו ולא רק בסימפטומים כאשר המטרה היא להגיע לריפוי אמיתי. באמצעות דיקור סיני ניתן לפתור בעיות חוזרות ונשנות כגון: דלקות אוזניים, נוזלים חוזרים, סינוסיטיס, בעיות פריון, כאבי ראש חוזרים ועוד.

כיצד מתבצע טיפול בדיקור סיני?

הטיפול בדיקור סיני מתבצע על ידי החדרת מחטים דקות במיוחד, בעובי של שערה. המחטים הן חד פעיות וסטריליות והמטפל מכניס אותן לנקודות שונות בגוף. המחטים אינן מסיבות כאב ורוב הזמן אינן מורגשות. ישנן 350 נקודות דיקור ולכל נקודה יש השפעה אחרת ועל כן, לטיפול בסימפטומים השונים לא פעם המטפל ישלב בין כמה נקודות בדיקור.

טיפול טווינא במה מדובר?

טיפול טווינא מהווה שיטת עיסוי עתיקה ברפואה המשלימה שהמקור שלה הוא בסין. המשמעות של המילה טווינא היא למשוך ולתפוס. במהלך הטיפול המטפל מפעיל עיסוי ממוקד על רקמות, גידים, שרירים וכן מפעיל לחץ על נקודות אנרגיה מתאימות. בטווינא קיימים דגשים על זרימת מערכות המרידאנים בגוף מה שמוביל לזרימה תקינה של אנרגיית הצ'י. הטיפול בטווינא הוא טיפול מרגיע מאוד. הוא אינו מלכלך וניתן להתמסר אליו הן מבחינת הגוף והן מבחינת הנפש.

ניתן לטפל באמצעות שיטה זאת בבעיות שונות כגון: כאבי פנים, מיגרנות, פריצות דיסק, דלקות בכף היד, כאבי גב, בעיות ברכיים ועוד. מדובר על טיפול המסייע הן בשחרור פיזי והן בשחרור נפשי. לאחר טיפול אחד ניתן לחוש תחושה של התחדשות וזרימה אנרגטית. אין ספק כי מדובר באחד מהטיפולים האיכותיים, הטובים והיעילים ביותר עבור מגוון רחב של כאבים גופניים שונים.

כיצד בוחרים טיפולי דיקור סיני וטיפולי טווינא ברחובות?

כאמור, טיפול  בדיקור סיני או טיפול טווינא יכולים להיות יעילים מאוד עבור מגוון רחב של כאבים גופניים. לכן, אם החלטתם לטפל בעצמכם באמצעות הטיפולים הללו ואתם מתגוררים ברחובות, חשוב מאוד שתבחרו טיפול דיקור סיני ברחובות ונס ציונה המתבצע על ידי המטפל הטוב ביותר בתחום וכן, טיפול טווינא המתבצע במקום הטוב ביותר ועל ידי המטפל הטוב ביותר. חשוב לזכור שהמטפלים בתחום חייבים להיות בקיאים בו, להכיר את התחום בצורה הטובה ביותר ולהיות בעלי ניסיון בתחום. לכן, יש לבחון לאיזה מטפלים יש מוניטין בתחום, על איזה מטפלים ניתן למצוא המלצות מלקוחות מרוצים ורק לאחר מכן לבחור בהם.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה