יש לכם בבית רכב מיצובישי. כמו כל רכב, גם מיצובישי הוא רכב מנועי בעל מגוון מערכות שיש לבצע עבורן טיפולים שגרתיים על מנת לשמור על תקינות הרכב לאורך זמן.

FREEPIK

פעמים רבות, כאשר אנו רוצים לבצע טיפול לרכב מיצובישי, אנו לא בדיוק מבינים מה חשוב לבדוק בעת הטיפולים, אילו רכיבים יש להחליף ומתי יש לבצע החלפה של שמנים ונוזלים. החלטנו לעשות לכם קצת סדר בעניין זה ולתת לכם מהמידע שצברנו.

טיפול לרכב מיצובישי לפי הוראות היצרן

לפני שנדבר על הטיפולים השונים והמערכות שיש לבדוק, תחילה חשוב לנו לומר כי הדבר שעליו יש לשים דגש הוא טיפול לרכב מיצובישי על פי הוראות היצרן.

כל רכב מורכב ממספר מערכות של מספר יצרני מערכות. כל אלו יחד מרכיבים את רכב המיצובישי שקיים אצלכם. כדי שהרכב יעבוד בצורה תקינה, עליכם לבצע את הטיפולים האולטימטיביים עבור המערכות השונות. לכל מערכת ברכב יש את הטיפולים הרלוונטיים עבורה. לכן, תמיד יש לפעול על פיהם וכך תוכלו לשמור על תקינות הרכב לאורך זמן.

מה הוראות היצרן קובעות לגבי הטיפול התקופתי לרכבי מיצובישי?

הוראות היצרן לגבי רוב רכבי מיצובישי הם ביצוע של טיפול תקופתי אחת לשנה או כאשר מגיעים ל-20,000 ק"מ. הטיפול התקופתי הוא טיפול חשוב והכרחי מאוד, שכן בטיפול זה נבדקות באופן יסודי כל מערכות הרכב, מוחלפים חלקים שכבר אינם עובדים כראוי ומוחלפים שמנים ונוזלים שהינם הכרחיים לנסיעה היומיומית והשמירה על פעולת הרכיבים. רבים מהאנשים בוחרים לבצע את הטיפול התקופתי לפני הטסט השנתי וכך להגיע עם רכב תקין ללא צורך בתיקונים מיוחדים.

טיפולים נוספים שכדאי להכיר עבור רכבי מיצובישי

טיפולים עונתיים

טיפולים עונתיים הינם טיפולים דו שנתיים שיש לבצע לפני הקיץ ולפני החורף. עונות אלו מביאות איתן תנאי מזג אוויר המחייבים אותנו לבדוק את מערכות הרכב ותקינותם לפני נסיעה במזג אוויר שונה מהרגיל. בכל עונה, הדגש יהיה על מערכות אחרות. אם נסתכל על עונת הקיץ, הרי שהכבישים מתחממים מאוד והורסים את שטח הפנים של הצמיגים. עלינו לוודא שאנו נוסעים על צמיד תקין. אם זאת, בעונת החורף האתגרים הם אחרים ויושם דגש על מערכת מיזוג האוויר ועל תקינות הווישרים.

טיפולים קטנים שגרתיים

הטיפולים הקטנים והשגרתיים הם טיפולים שבהם נבדקות מערכות שונות לנסיעה בטוחה. בטיפולים אלו יבדקו הפנסים, הצמיגים ויוחלפו שמן מנוע ונוזלי קירור. בין היתר, במידה ויש מערכת שלא פועלת טוב, בטיפול קטן בודקים אותה באופן נקודתי.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה